Triumph trident sprint 900

Triumph trident sprint 900  

  Από: Σπυρος Κοντος στις 15/06/2015 2:16 μμ.

Καλημερα σε ολους!καταρχας συγνωμη αν ποσταρω σε λαθος μερος.ειμαι καινουργιος,θα μαθω.
Στο ψητο.Ενδιαφερομαι τρελα να αποκτησω μια trident 900 με σκοπο να γινει caferacer.Μεχρι στιγμης εχω βρει μια του 1995 και μια του 1997.η δευτερη(που με βολευει λογω κοστους)ειναι το μοντελο sprint(ταξιδιαρικο).Αυτη θα μπορεσω να την μετατρεψω?και αν ναι,μηπως εχει κανεις ιδεα που μπορω να βρω καταστημα μα custom mader parts?μιλαμε για σελες,προβολεις και κοτερ.για αρχη αυτα θελω να αλλαξω και μετα βλεπουμε...

Re: Triumph trident sprint 900  

  Από: HelenKoR στις 15/06/2015 2:23 μμ.

Γεια σου Σπυρο και καλως ορισες!
Δεν νομιζω να ειναι πολλοι αυτοι που εχουν ασχοληθει με customizing του συγκεκριμενου μοτο.
Εχεις facebook; Υπαρχει μια ομαδα που δραστηριοποιειται εντονα σε αυτο το χωρο
Motorcycle restoring & customizing Greece
https://www.facebook.com/groups/Greekcustoms/
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: Triumph trident sprint 900  

  Από: Σπυρος Κοντος στις 15/06/2015 2:54 μμ.

HelenKoR"Γεια σου Σπυρο και καλως ορισες!
Δεν νομιζω να ειναι πολλοι αυτοι που εχουν ασχοληθει με customizing του συγκεκριμενου μοτο.
Εχεις facebook; Υπαρχει μια ομαδα που δραστηριοποιειται εντονα σε αυτο το χωρο
Motorcycle restoring & customizing Greece
https://www.facebook.com/groups/Greekcustoms/"

Σε ευχαριστω πολυ.ετυχε και την οδηγησα(πρωτη φορα με triumph) και περιττό να σου πω οτι επαθα πλακα.και με το γκαζι της,αλλα κυριως με τον ηχο της.και λεω να το δοκιμασω.

Re: Triumph trident sprint 900  

  Από: HelenKoR στις 16/06/2015 2:20 πμ.

Ωραία Σπύρο, με το καλό.
Έχεις δει κάποια δουλειά άλλου και σου ήρθε η έμπνευση ή από μόνος σου είχες την ιδέα;
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: Triumph trident sprint 900  

  Από: orange στις 17/06/2015 11:11 πμ.

το κόψε ράψε σε ένα μηχανάκι είναι εξίσου εύκολο και εξίσου δύσκολο.

Πρώτα από όλα, επιλέγεις μηχανάκι που να ξέρεις τι πιθανά προβλήματα (μηχανικά) μπορεί να έχει γιατί είτε το αφήσεις έτσι είτε το κάνεις κόμπο, τα προβλήματα (αν υπάρχουν) θα πρέπει να τα αντιμετωπίσεις.

Γενικά το να φτιάξεις ένα μηχανάκι, δεν σημαίνει ότι πας σε ένα συνεργείο το οποίο να έχει μία λίστα εξαρτημάτων και από κει να διαλέγεις. Υπάρχουν πράγματα που γίνονται εύκολα, που γίνονται δύσκολα και που γίνονται με πολλά χρήματα.

Τα περισσότερα συνεργεία ΔΕΝ ασχολούνται με τέτοιες υποθέσεις. Θα πρέπει να βρεις το κατάλληλο συνεργείο, θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου το τι θες να κάνεις (συνήθως μία φωτογραφία λύνει πολλά), και να έχεις Χ 2 (ίσως και περισσότερα) τα χρήματα που θα θεωρήσεις ως προϋπολογισμό. Σέλες για παράδειγμα φτιάχνει ένας σελάς, αρκεί να του πεις τι θες να φτιάξεις, φώτα θα πρέπει να βρεις τον τρόπο που θα το τοποθετήσεις αν και τα περισσότερα π.χ. στρογγυλοφάναρα δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα στην τοποθέτησή τους. Όργανα επίσης θα βρεις πανεύκολα. Εκεί που θα πρέπει να προσπαθήσεις σε συνεργασία με το συνεργείο είναι το τι θα κάνεις σε περίπτωση που θελήσεις να αλλάξεις το μπροστινό ή το πίσω ή ζάντες ή αν αποφασίσεις να κόψεις υποπλαίσιο, αναρτήσεις κλπ. Εκεί θέλει εμπειρία από τον μηχανικό σου, απόφαση από εσένα, μηχανουργείο ίσως, και πάλι και μη το ξεχνάς... ΧΡΗΜΑΤΑ! Τιμόνια (clip on) επίσης βρίσκεις πανεύκολα όπως και μανέτες, φρένα, τρόμπες φρένων.
Και τι άλλο... ΧΡΗΜΑΤΑ, μη το ξεχνάς!

Αν η μετατροπή σου είναι αλλαγή τιμονιού με χαμηλότερα clip on, μία βαφή, αφαίρεση περιττών πλαστικών και μία σέλα που να φέρνει σε μονόσελο, ένα οργανάκι άντε κι ένα στρογγυλό φανάρι τη βγάζεις εύκολα και σχετικά οικονομικά. Αν προχωρήσεις σε ουσιαστικά βήματα (μπροστινό, τροχοί, αναρτήσεις, κόψιμο υποπλαισίου) θέλει έρευνα (μελέτη ιντερνετική), υπομονή, προσπάθεια και ... τι άλλο ρε φίλε; ΧΡΗΜΑΤΑ!!!

Πάντως μην ξεχνάς να επιλέξεις σωστή βάση, δηλαδή ένα μηχανάκι με όσο το δυνατόν λιγότερα μηχανικά προβλήματα.

Άντε και καλό αποτέλεσμα.