Καλησπέρα Γιώργο και καλώς ήρθες!
Πολυσηζητημένο θέμα αυτό που ανοίγεις και με μια αναζήτηση θα βρεις αρκετά πιστεύω εδώ στο φόρουμ.
Για να απαντήσω όμως θα ξεκινήσω λέγοντας ότι στο ίντερνετ συνήθως για ότι μηχανάκι και να ψάξεις διαβάζεις πρωτίστως τα αρνητικά και τα προβλήματα καθώς ποστάρουν συνήθως οι άτυχοι που τους έτυχε η στραβή. Όσοι δεν έχουν προβλήματα και είναι ικανοποιημένοι δεν ανοίγουν θέματα και δεν ποστάρουν. Τι να πουν εξάλλου; Γεια σας παιδιά, έχω το τάδε μηχανάκι και είναι σούπερ και όλα καλά και κανένα πρόβλημα! Καταλαβαίνεις τι εννοώ..
Σχετικά τώρα με το Tiger 1050, σκέψου και ότι τα προβλήματα αξιοπιστίας που πιθανώς έχεις ακούσει είναι ανάλογα των πωλήσεων. Έχει πουλήσει αρκετά και κάποιοι είχαν θέματα. Αυτό δεν είναι όμως πρωτοτυπία της Triumph, σε όλους συμβαίνει και σε όλα σχεδόν τα μοντέλα (Honda, Yamaha, BMW, Suzuki, κλπ,κλπ). Ότι πουλάει έχει και περισσότερες πιθανότητες για να ακουστούν προβλήματα, στατιστική δηλαδή. Μετά ότι και να αγόρασα (μηχανή, αυτοκίνητο) όταν έψαχνα να διαβάσω γνώμες έπεφτα πάνω στα προβλήματα, και αν έμενα εκεί μάλλον θα γύρναγα με τα λεωφορεία τώρα!
Κάθε μοντέλο θα βγάλει διάφορα. Αν λοιπόν στην Ελλάδα χάλασαν και 100 Tiger ΟΚ. Κυκλοφορούν όμως και μερικές χιλιάδες άλλα απροβλημάτιστα.
Ένα θα πω Γιώργο... Αν σου αρέσει και σε καλύπτει ο τίγρης να τον πάρεις! Αυτό έχει σημασία και τίποτα άλλο!! Και όχι μόνο ο τίγρης, αλλά όποιο μηχανάκι είναι αυτό είτε σήμερα είτε αύριο!! Τι να το κάνω να πάρω κάτι για το οποίο δεν ακούγεται τίποτα, και να ξενερώνω κάθε φορά που ανεβαίνω ή το κοιτάζω! Αν είναι έτσι να πάρουμε όλοι ένα σκούτερ να τελειώνουμε.
Λοιπόν από θετικά τώρα έχει γκάζι, ροπή, καλές αναρτήσεις, δυνατά φρένα, πολύ καλό πλαίσιο και κρατήματα, υψηλή ποιότητα κατασκευής, είναι άνετος, κάνει τα πάντα εύκολα και ακούγεται μάλλον καλύτερα από οτιδήποτε άλλο εκεί έξω.
Στο θέμα κατανάλωσης, καίει όπως οποιοδήποτε 1000. Ποιο 1000 δηλαδή αν το ανοίξεις δεν θα κάψει?? Εδώ και τα 600 τα 4κυλινδρα σε ψηλές στροφές καταπίνουν αρκετά. Έχω δει κατανάλωση 9 λίτρα στον τίγρη, έχω δει και 5 λίτρα. Από τo Vstrom πάντως θα καις 1-2 λίτρα παραπάνω αναλόγως και πως το πας. Συντήρηση είναι πάνω κάτω όπως σε όλα τα 1000. Τα ανταλλακτικά είναι ακριβά όμως (δεν εννοώ τα αναλώσιμα, γιατί εκεί βρίσκεις άκρη με aftermarket).
Με τον δικό μου έχω 55000 χλμ, με απλή βενζίνη και δεν μου έχει ζητήσει τίποτα πέρα από τα αναλώσιμα. Κυκλοφορώ παντού (πόλη, ταξίδια) όλο το χρόνο και πραγματικά είναι η πρώτη μηχανή με την οποία έχω γράψει τόσα χιλιόμετρα σε τόσο μικρό διάστημα!
Ελπίζω να βοήθησα λίγο και σου εύχομαι καλή επιλογή και καλούς δρόμους με ότι και να αποφασίσεις!