Λες ? ¶
Από: non automatic στις 12/11/2011 10:13 μμ.
Ο λογος που εγινα μελος ειναι γιατι σκεφτομαι πολυ σοβαρα την αγορα ενος speed triple ,του ακριβως προηγουμενου μοντελου συγκεκριμενα γιατι το καινουργιο δεν με ενθουσιασε εμφανισιακα .
Ο προβληματισμος μου ειναι κυριως ο τροπος λειτουργιας του μοτερ του και γινομαι συγκεκριμενος .
Οι προηγουμενες μοτο μου ηταν ολες ducati ,απο μικρα και μεγαλα αεροψυκτα εως και sbk υδροψυκτα .Εκτος απο το πολυ καλο τους στησιμο αυτο που με ενθουσιαζε ειναι ο τροπος αποδοσης του ιταλικου δικυλινδρου μοτερ ,γεματες μεσαιες και πιστονια που τα ενιωθες να ανεβοκατεβαινουν και παραλληλα γρηγορο ανεβασμα στροφων .Επισης εχω οδηγησει αρκετα τετρακυλινδρα φιλων ,απο μεσαια εως μεγαλα κυβικα και παρολη την ικανοποιητικη ,εως υπερβολικη δυναμη ,με απογοητευε η ηλεκτρικη λειτουργια τους ,η απουσια κρανδασμων ,ο βαρετος και αδιαφορος ηχος τους .Δεν λεω οτι ηταν κακα μηχανακια ,απλα διαφορετικα απο τα γουστα μου .
Αυτο ειναι λοιπον που με προβληματιζει . Που ακριβως βρισκεται ο εγγλεζικος τρικυλιδρος ? πολλοι θα πειτε ενδιαμεσα αλλα που πλησιαζει περισσοτερο ?Θα μου θυμισει περισσοτερο ιταλικο δικυλινδρο ή ιαπωνεζικο τετρακυλινδρο ?
Για φρενα αναρτησεις καποιο σχολιο απο την εμπειρια σας δεν θα ηταν περιτο .
Ευχαριστω εκ των προτερων .