Θα πρότεινα να οδηγήσεις το μηχανάκι αρκετά σε διαφορες συνθήκες, να το συνηθίσεις και μετά να δεις τί σου χρειάζεται πραγματικά.
Δηλαδή σε 2 βδομαδες μεσα κατάλαβες οτι θες gel σελα ας πουμε; Εγω δεν το 'χω καταλάβει κι ας εχουν περάσει 49,000 χλμ πάνω.
Εαν θες να αλλάξεις τιμόνι, εχε υπόψη σου οτι πιθανον οι χουφτες να μην ταιριάζουν πλέον (ειδικα με καποια "κοντα" τιμονια)
Για ζελατίνα ψαξε εδώ μέσα τί έχει συζητηθεί, αλλα μην περιμένεις κάλυψη σα goldwing ή electra glide. Ψηλό στριτ μηχανάκι ειναι, αερα θα τρως. Ασε που ο αέρας στον τιγρη έρχεται απο το πλάι με στροβίλους και λιγα πράγματα μπορείς να κάνεις.
Για εξατμίσεις υπάρχουν πολλά όπσιονς: Triumph ανοιχτη, arrow (που δινει η triumph), zard, remus (απλη ή και διπλη) και ενα σωρό αλλες, εξαρτάται εαν απλα θες λιγο καλύτερο ήχο, θες λιγο ανοιγμα στις ψηλες ή απλα θες όπως οι TDMαδες να κάνεις φασαρία σε δρόμους πολης.
Υπόψιν πάλι, οτι με τις διπλες ρεμους δεν μπαινει διπλο σταντ. Οπως επίσης με καποιες εξατμισεις θα εχεις θεμα με πλαϊνες βαλίτσες (εαν αποφασίσεις να κανεις ταξιδι)
Με τα φώτα δε γινεται τιποτα δυστυχως. Βαλε ενα σετ πιο ισχυρές λαμπες (osram nightbraker) ή σκαστα σε καλό συστημα ξενον (με τα + και τα - του)
Ψαξε στο φόρουμ να δεις τί εχει ειπωθεί για όλα αυτά
Καλοτάξιδο
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."