Για να δω σχολια.

Για να δω σχολια.  

  Από: nfot στις 28/10/2013 6:36 μμ.

Ποιος εχει την πιο σωστη σταση;

"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Για να δω σχολια.  

  Από: PTiger800 στις 28/10/2013 7:18 μμ.

Δεν απαντάω γιατί θα χαρακτηριστώ εξυπνάκιας...

Ωραία φωτό και εξαιρετικά διδακτική
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Για να δω σχολια.  

  Από: nfot στις 28/10/2013 7:24 μμ.

Δε θα θεωρηθει κανεις εξυπνακιας.
Εγω αρχικα θεωρουσα τον δεξιο αναβατη σωστο, αλλα προεκυψαν ενστασεις - αποριες - αντιρησεις.
Ετσι, ρωταω αποψεις.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Για να δω σχολια.  

  Από: PTiger800 στις 28/10/2013 7:30 μμ.

Αφού το θέτεις έτσι άντε και πάμε...
Στην πράξη χολαίνω αλλά από θεωρία γ..μώ και δέρνω...

Ο δεξιά είναι ο σωστός.
Οι αντιρρήσεις που έχεις σε κουβέντες είναι μάλλον ότι πρόκειται για s-άκι και άρα ο αριστερά ετοιμάζεται για την δεύτερη στροφή.

Άτοπο γιατί ακόμα κι έτσι για να προετοιμαστεί για την δεξιά στροφή, θα έπρεπε πρώτα να "στείλει" τον κώλο του δεξιά και μετά το σώμα, πράγμα που προφανώς δεν κανεί, αφού μόνο ο κώλος είναι αριστερά και το σώμα είναι στο κέντρο....

Από την άλλη η όλη διαδικασία του να βγεις από τη μοτοσυκλέτα είναι να βοηθήσεις με το βάρος σου. Ως εκ τούτου βοηθάς κυρίως με το "βαρύ" σώμα παρά με τον ελαφρύτερο κώλο. Αν τώρα ο αριστερός αναβάτης είναι εξαιρετικά βαρύκωλος, τότε πάσο...
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Για να δω σχολια.  

  Από: nfot στις 28/10/2013 7:34 μμ.

Εισαι τσακαλι.
Οντως οι ενστασεις ειχαν να κανουν με προετοιμασια του αριστερου για την επομενη στροφη, αλλα η απαντηση μου ηταν ιδια με τη δικη σου, περι τοποθετησης του κωλου και οχι του σωματος. Ετσι θυμονουν κι εγω απο τα CSS.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Για να δω σχολια.  

  Από: tharis στις 28/10/2013 7:37 μμ.

Τον κ@λο τον στελνεις τελευταιο..

Ο αριστερα εχει πολυ καλυτερο κοντρολ. Ο δεξια με ανοιχτα τα ποδια παει κι εχει κρεμαστει απ το τιμονι σα πιθηκος.
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Για να δω σχολια.  

  Από: nfot στις 28/10/2013 7:40 μμ.

Ωραια, παμε παλι απο την αρχη λοιπον. ΟΕΟ.

Περιμενω σχολια λοιπον.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Για να δω σχολια.  

  Από: PTiger800 στις 28/10/2013 8:05 μμ.

Όχι ρε Χάρη.
Αν βγάλεις το σώμα πρώτα και επιχειρήσεις να βγάλεις τον κώλο μετά πρέπει να κρεμαστείς από το τιμόνι. Απλά δε γίνεται.

Πάρε τον αριστερό για παράδειγμα. Εκεί που είναι ο κώλος του πώς θα καταφέρει να βγάλει καν το σώμα δεξιά. Πρέπει να μακρύνει τον κορμό του. Είναι ανατομικά αδύνατο. Αν δεν ξανανέβει στη μηχανή απλά δε γίνεται....

Κοίτα π.χ. στο 0:21 τον Μάρκ που έχει βγάλει κώλο από το φρενάρισμα.
http://www.youtube.com/watch?v=UEqzjKrWhAk

Και (συγγνώμη για την κακή εικόνα, αλλά αυτό βρήκα), το πιο κλασσικο s-άκι του Motogp...
http://www.youtube.com/watch?v=iG27arReclI
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Για να δω σχολια.  

  Από: tharis στις 28/10/2013 8:58 μμ.

Για εσακι μιλωντας παντα και εχοντας βγαλει το σωμα προς τη μια μερια ειναι αδυνατον να βαλεις τον κωλο απ την αλλη χωρις να κουνησεις πρωτα τον κορμο σου. Δες παραδειγμα τον δεξι αναβατη και πες μου αν μπορει να βαλει τον κωλο του δεξια χωρις να φερει το σωμα του πρωτα προς τα μεσα.. Νομιζω φαινεται και στο δευτερο βιντεο που εβαλες αυτο που λεω..

Στη συγκεκριμενη φωτο βεβαια ο αριστερος εχει καθαρισει τη στροφη και παει για την επομενη ενω ο δεξια ακομα στριβει και εχοντας πιο ανοιχτη γραμμη χρειαζεται και μεγαλυτερη κλιση για να στριψει στα ιδια χιλιομετρα με τον αλλον. Παρολα αυτα εχει λιγο ατσουμπαλη σταση..!
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Για να δω σχολια.  

  Από: xaotikos στις 28/10/2013 9:08 μμ.

Αν υποθέσουμε ότι μιλάμε για το εσακι, ο αριστερά έχει τελειώσει με την στροφή και ετοιμάζεται για την επόμενη, είναι σωστότερος γιατί:
-Έχει κολήσει το εσωτερικό γόνατο στο τεπόζιτο
-Εχει αρχίσει να κοιτάζει την επόμενη στροφή

Η επόμενη κίνηση, πριν μπει στην στροφή, είναι να φέρει τον κωλο του στα δεξια και να ρίξει το πάνω σώμα του προς τα εκεί ανοίγοντας το δεξιό πλεον εσωτερικό πόδι.

CSS level3

ΥΓ: στα λόγια είμαστε καλοί, στην πράξη ποιος τα κάνει

Re: Για να δω σχολια.  

  Από: tasos_triple στις 28/10/2013 11:30 μμ.

Παιδια απο την φωτο δεν μπορουμε να ξερουμε πως εχουν στο μυαλο τους τι γραμμες θα ακολουθησουν ακριβως.ετσι οπως φαινεται σιγουρα ο δεξια εχει καλυτερη τοποθετηση για την αριστερη και λογικα για την επομενη θα χρειαζοταν να πεσει απο την αλλη και να τραβηξει τη μοτο πιο αποτομα.ο αλλος ετσι οπως φαινεται δεν εχει σωστη τοποθετηση ωστοσο ισως να εχει αρχισει να σηκωνει τη μοτο πιο γρηγορα οποτε η σταση του να μην ειναι λαθος.να μην ειναι τοσο καμπυλη η δικη του γραμμη.
βεβαια μπορει να ειναι και ελληνας και να θελει να μπει στο αντιθετο...

παντως συμφωνω με τον xaotiko...

Re: Για να δω σχολια.  

  Από: billy the kid στις 29/10/2013 12:13 πμ.

Στην θεωρία πάντα
1.Το αν έχεις ανοιχτό το πόδι προς τη στροφή δεν παίζει ρόλο, μπορείς και να το έχεις κολλημένο πάνω στο tank, οι περισσότεροι έμπειροι οδηγοί το κάνουν γιατί έτσι "σημαδεύουν" που θέλουν να στρίψουν.
2.Περισσότερη σημασία από το πού έχεις βάλει τον κώλο σου, έχει που τοποθετείς το σώμα σου, κι αυτό γιατί ο κώλος βρίσκεται κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας κι άρα δεν επηρεάζει αρκετά την κλίση της (όχι πως δεν παίζει ρόλο)
Ο δεξιά οδηγός έχει καλύτερη στάση σώματος, φαίνεται καθαρά ότι το σώμα του είναι τοποθετημένο πιο αριστερά από τη μοτοσυκλέτα.Η ένστασή μου είναι στο γεγονός πως θα έπρεπε το δεξί του πόδι να είναι πιο πολύ κολλημένο στη μοτοσυκλέτα ( και να συνεισφέρει στο γυροσκοπικό φαινόμενο) κι ότι ο κώλος του είναι πολύ έξω αριστερά , το αριστερό κωλομέρι (πως αλλιώς να το πω... )δεν εφάπτεται καθόλου στην μηχανή, κι αυτό είναι λάθος.
Ο αριστερά οδηγός έχει το σώμα του τοποθετημένα λάθος, βλέπετε ότι η μοτοσυκλέτα ακόμα στρίβει, έχει κλίση προς τα αριστερά,ρισκάροντας να την ρίξει προς τα αριστερά. Ακόμα κι αν κάποιοι λέτε πως έχει πάρει θέση για την επόμενη στροφή, αυτό δεν μπορεί να γίνει αν πρώτα δεν ισιώσει την μηχανή (έστω κι αν όλα πρέπει να γίνουν πολύ γρήγορα).Κάντε τώρα και μια νοητή γραμμή προς τα πού κατευθύνει τη μηχανή, υποθέτοντας ότι στρίβει προς τα εκεί που κοιτάει. Βλέπεται ότι κοιτάει προς την αρχή της δεξιάς στροφής, κι αυτό είναι μέγα λάθος, που πιθανότατα θα το πληρώσει βγαίνοντας εκτός δρόμου στο άνοιγμά της.Ο οδηγός αριστερά κοιτάει εκεί που θέλει να πάει (δηλαδή αριστερά) και θα έχει πολύ καλύτερη θέση στο δρόμο για την επόμενη δεξιά στροφή.
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:57, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Για να δω σχολια.  

  Από: pragias στις 29/10/2013 12:34 πμ.

Ταπεινή μου άποψη.

είναι δυο διαφορετικοί οδηγοί οι οποίοι βρίσκονται σε διαφορετικο σημείο του δρόμου , και εξηγούμε ο ένας είναι ποιο μπροστά από τον άλλον.

βλέποντας αυτή την φώτο ( η οποία έχει τραβηχτεί ένα κλάσμα του δευτερολέπτου) και εννοώ οτι το προηγούμενο δευτερόλεπτο από την στιγμή που τραβήχτηκε η φώτο , μπορεί οι στάσεις σώματος να είναι διαφορετικές. αρα δεν μπορούμε να είμαστε 100% σίγουροι για ότι βλέπουμε.

Λοιπόν η ταπεινή μου άποψη ειναι ότι οι δυο οδηγοι ακολουθουν διαφορετική διαδρομή - γραμμή.

ο δεξιός συμφωνα με την κλήση που έχει φαίνεται πως θα ακολουθήσει την νόμιμη κατεύθυνση του δρόμου σύμφωνα με την διαγράμμιση που υπάρχει. άρα και στην δεξιά στροφή που ακολουθεί θα πάρει μεγάλη κλήση και αυτός και η μηχανή του.

ο αριστευρός φαίνεται να μην ακολουθεί την γραμμη του αριστερού με αποτέλεσμα να το κόψει ευθεία και να μπει στο αντίθετο ρεύμα έτσι ώστε να έχει μικρότερη κλίση πηγαίνοντας από την αριστερή στροφή στην δεξιά .

τέλος γεννιέται ένα άλλο ερώτημα και όχι τι είναι το σωστό...
Ποιόν τρόπο θα ακολουθούσε ο καθένας?

και εγω μάλλον θα ακολουθούσα τον αριστερό , μιας και μικρότερη γωνία κλίσης =μεγαλύτερη ταχυτήτα εισόδου-εξόδου
Το γκάζι είναι ύπουλο πράγμα!!
Σε πείθει ότι το χρειάζεσαι,
Σε ωθεί να το αποκτήσεις,
Σε ψήνει να το ανοίξεις...
και μετά κάθεσαι, μετρας τα "σπασμένα και αναρωτιέσαι τι λάθος έκανες !!!!!

Re: Για να δω σχολια.  

  Από: xaotikos στις 29/10/2013 8:41 πμ.

billy the kid"
Ο αριστερά οδηγός έχει το σώμα του τοποθετημένα λάθος, βλέπετε ότι η μοτοσυκλέτα ακόμα στρίβει, έχει κλίση προς τα αριστερά,ρισκάροντας να την ρίξει προς τα αριστερά. Ακόμα κι αν κάποιοι λέτε πως έχει πάρει θέση για την επόμενη στροφή, αυτό δεν μπορεί να γίνει αν πρώτα δεν ισιώσει την μηχανή (έστω κι αν όλα πρέπει να γίνουν πολύ γρήγορα)."

Δεν χρειαζεται να ισιωσει η μηχανη για να αλλαξει σωμα. Αν εχει τελειωσει με την στροφη, εχει βγει απο την κορυφή της και σηκώνεται, μπορει να ετοιμαστει για την επόμενη πριν σηκώσει πλήρως τη μηχανη.
Αν το είχαμε σε slow motion video θα ηταν πολυ πιο εύκολο να καταλάβουμε τι και πως, τώρα απλά υποθέτουμε για κλάσματα δευτερολέπτου.

Re: Για να δω σχολια.  

  Από: PTiger800 στις 29/10/2013 10:29 πμ.

xaotikos"ΥΓ: στα λόγια είμαστε καλοί, στην πράξη ποιος τα κάνει"

Ένα το κρατούμενο. Σίγουρα.

Κατά τα άλλα, στη συγκεκριμένη φωτό, πιο σωστή στάση για να στρίψει αριστερά έχει ο δεξιός. Εμείς εδώ μία αριστερή στροφή βλέπουμε. Όλα τα άλλα είναι υποθέσεις, αν ετοιμάζεται για το εσάκι, αν βγαίνει εκείνη τη στιγμή, αν ο άλλος μπαίνει, αν έχει αρχίσει να στρίβει, αν τελειώνει την άλλη στροφή...
Για όλα αυτά θέλει βίντεο. Και πάλι δύσκολο θα είναι. Η γρήγορη μετάβαση σε εσάκι είναι πράγμα εξαιρετικά δύσκολο και περίπλοκο για να το πίασεις σε ένα μόνο frame και να εκφέρεις άποψη.
...metal under tension, begging you to touch and go...