California Superbike School (CSS), Riding School

California Superbike School (CSS), Riding School  

  Από: dimchrist στις 22/01/2009 11:18 πμ.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2009


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ CSS & RIDING SCHOOL ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2009

CALIFORNIA SUPERBIKE SCHOOL (CSS)


ΜΕΓΑΡΑ

4-5 Απριλίου

9-10 Μαΐου

20-21 Ιουνίου

26-27 Σεπτεμβρίου

31 Οκτωβρίου και 1η Νοεμβρίου


CALIFORNIA SUPERBIKE SCHOOL (CSS)

ΣΕΡΡΕΣ

23-24 Μαΐου

25-26 Ιουνίου (Πέμπτη και Παρασκευή)

12-13 Σεπτεμβρίου


0-300 Riding School (μονοήμερο)

Auto Festival

29 Μαρτίου

26 Απριλίου

16 Μαΐου

13 Ιουνίου

19 Σεπτεμβρίου

24 Οκτωβρίου


Κόστος για κάθε Level 300,00 euro


Κόστος για 0-300 Riding School 160.00 euro


Κόστος ενοικίασης δερμάτινου εξοπλισμού 40,00 euro

Επικοινωνία: Ιωάννα Αρβανιτάκη, Τηλ.: +30-210-2402300


Υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στο "χειρίζομαι τη μοτοσυκλέτα" και στο "οδηγώ τη μοτοσυκλέτα"


Μόλις κάποιος αποκτήσει δίπλωμα οδήγησης για τη μοτοσυκλέτα του, γνωρίζει τους χειρισμούς της, όχι όμως και να την οδηγά πραγματικά. Η διαφορά χειρισμού και οδήγησης, έγκειται στη γνώση του τρόπου με τον οποίο κινείται η μοτοσυκλέτα. Η μοτοσυκλέτα αλλάζει κλίση, τα γεωμετρικά της χαρακτηριστικά διαφοροποιούνται διαρκώς όσο κινείται, ο οδηγός συμμετέχει ενεργά στην οδήγηση... Είναι εξαιρετικά κρίσιμο και σημαντικό, ο οδηγός:

Να γνωρίζει τον τρόπο με τον οποίο κινείται η μοτοσυκλέτα
Με ποιον τρόπο το σώμα του επηρεάζει την κίνησή της,
Πώς αντιδρά η μοτοσυκλέτα σε κάθε περίπτωση και, κυρίως
Γιατί αντιδρά με αυτό τον συγκεκριμένο τρόπο
Έχοντας την κατάλληλη εκπαίδευση και τις απαντήσεις στα καίρια αυτά ζητήματα, ο πραγματικός οδηγός γνωρίζει:

Τι πρόκειται να συμβεί την επόμενη στιγμή,
Τον τρόπο για να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την οδήγηση
Ο Απλός Χειριστής αντίθετα, καλείται ανά πάσα στιγμή να ελέγξει τις απρόβλεπτες αντιδράσεις της μοτοσικλέτας του, για τις οποίες δεν γνωρίζει ούτε από τι προκλήθηκαν, ούτε πώς να τις αντιμετωπίσει.

CSS

Συνοπτικά:

Κανείς δεν έχει αφιερώσει περισσότερο χρόνο στην ανάπτυξη των τεχνικών στριψίματος από τον Keith Code, τον ιδρυτή της σχολής μας. Τα τελευταία 23 χρόνια, ο Keith Code έχει εκπαιδεύσει πάνω από 100.000 οδηγούς παγκοσμίως και δεκάδες πρωταθλητές.


Τι διδάσκεται

H κορυφαία σχολή οδήγησης στον κόσμο.

35 χρόνια λειτουργίας
Περισσότεροι από 140.000 μαθητές σε όλον τον κόσμο.
Διδάσκουμε τον τρόπο για ασφαλή οδήγηση. Οι μαθητές μαθαίνουν να ελέγχουν απόλυτα τη μοτοσυκλέτα τους, να αγχώνονται λιγότερο και να διασκεδάζουν περισσότερο, ώστε να αντιμετωπίζουν τις καθημερινές απειλές στοv δρόμο.

Η εκμάθηση γίνεται σταδιακά και η εκπαίδευση περιλαμβάνει 3 επίπεδα:
Level I - Στόχος: Σταθεροποίηση της μοτοσυκλέτας
Σωστός έλεγχος του γκαζιού, μέθοδος αλλαγής κλίσης και στροφής, ενέργειες του οδηγού για σταθεροποίηση της μοτοσυκλέτας και ασφαλή οδήγηση.

Level IΙ - Στόχος: Αυτοπεποίθηση του οδηγού
Τεχνικές εξάσκησης και διεύρυνσης οπτικού πεδίου, αποφυγή target fixation. Το κλειδί για την οδήγηση είναι η εκπαίδευση των ματιών στις ζώνες που ελέγχουν.

Level ΙΙI - Στόχος: Σταθεροποίηση του οδηγού
Διδάσκονται πιο ειδικές τεχνικές με σκοπό τον απόλυτο έλεγχο σε πιο ακραίες καταστάσεις.

Αναγνώριση του CSS από κρατικούς και μη φορείς ανά τον κόσμο
Αιγίδα του Υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών (2008)
Το 1992 ο παγκόσμιος οργανισμός Motorcycle Safety Foundation (MSF) βραβεύει το CSS ως φορέα που προάγει την ασφάλεια του αναβάτη μοτοσυκλέτας
Το 2000 στην Αγγλία το CSS βραβεύεται ως η "Κορυφαία Σχολή Παγκοσμίως" σε ετήσια απονομή βραβείων στον χώρο της Μοτοσυκλέτας
Από το 2005 ο Σουηδικός Μοτοσυκλετιστικός Κεντρικός Οργανισμός (Sveriges Motorcycklisters Centralorganisation) συνεργάζεται με το CSS για την αναμόρφωση του συστήματος εκπαίδευσης και εξέτασης υποψηφίων οδηγών με απώτερο σκοπό τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων


Αναλυτικά τι διδάσκεται:

Τα διδακτικά επίπεδα στη σχολή California Superbike School (CSS) είναι διαρθρωμένα με τέτοιον τρόπο, ώστε αποτελούν την καλύτερη και προοδευτικότερη μέθοδο εκμάθησης, χρησιμοποιώντας ομάδες ασκήσεων. Η εκμάθηση γίνεται σταδιακά και η εκπαίδευση περιλαμβάνει τα εξής επίπεδα:
Level I (Επίπεδο Ένα)
Level II (Επίπεδο Δύο)
Level III (Επίπεδο Τρία)
Level IV (Επίπεδο Τέσσερα)

Level I

Στο Επίπεδο Ένα αναλύονται και καλύπτονται τα έξι πιο κοινά και πιο εμφανή λάθη που κάνουν οι οδηγοί στις στροφές:
1. Ταχύτητα εισόδου στη στροφή. Πολύ γρήγορη ή πολύ αργή.
2. Λάθη στον έλεγχο του γκαζιού. Πολύ, λίγο, σταθερό ή ασταθές γκάζι.
3. Λανθασμένο σημείο εισόδου στη στροφή. Πολύ νωρίς ή πολύ αργά.
4. Λάθη κατεύθυνσης κατά την είσοδο στη στροφή. Πλάγιασμα πολύ νωρίς ή πολύ αργά.
5. Λανθασμένη επέμβαση από τον αναβάτη. Λιγότερη ή περισσότερη ένταση για την περίσταση από αυτή που ενδείκνυται.
6. Λανθασμένες γραμμές. Πολύ ανοικτές ή πολύ κλειστές προς τo εσωτερικό της στροφής.

Στόχος του Level I (Επίπεδο Ένα) είναι να εντοπιστούν τα παραπάνω λάθη, να γίνει κατανοητή η σημαντικότητα τους και να αντιμετωπιστούν χρησιμοποιώντας της σωστή τεχνική.
Φανταστείτε ότι έχετε ολοκληρώσει την εκπαίδευση του Level I (Επίπεδο Ένα) και κατέχετε απόλυτα τις τεχνικές που αφορούν τα έξι αυτά σημεία. Τι σημαίνει αυτό για τον τρόπο που οδηγείτε;

1. Σωστή ταχύτητα εισόδου στη στροφή. Οδηγική απόλαυση σε κάθε στροφή.
2. Σωστό έλεγχο στο γκάζι. Η μοτοσυκλέτα είναι σταθερή σε κάθε στροφή.
3. Ακρίβεια στην είσοδο. Επιλέγετε πάντα το σωστό σημείο εισόδου.
4. Τέλος οι νευρικές διορθώσεις. Στρίβετε με άνεση και ομοιογένεια.
5. Χαλαρώνετε απόλυτα. Εναρμονίζεστε με τη μοτοσυκλέτα σε όλες τις συνθήκες.
6. Γραμμές ακριβείας. Στρίψτε σαν πρωταθλητής, κρατώντας σωστές και σταθερές γραμμές.

Ολοκληρώνοντας το Level I (Επίπεδο Ένα) θα είστε σε θέση να αναγνωρίσετε τα λάθη σας και θα ξέρετε τον τρόπο για να τα διορθώσετε. Κάθε ένα από τα έξι αυτά σημεία μελέτης αναλύεται λεπτομερώς κατά τη θεωρητική διδασκαλία και την πρακτική εκπαίδευση στην πίστα.

Level ΙI

Είναι πολύ εύκολο να αποδειχτεί ότι το να εστιάζει ένας αναβάτης το βλέμμα του σε ένα μεμονωμένο σημείο κατά την οδήγηση (target fixation) είναι πολύ επικίνδυνο. Το κλειδί για άνετη, γρήγορη και συνειδητοποιημένη οδήγηση είναι η εκπαίδευση των ματιών. Με αυτήν ακριβώς ασχολείται το Level ΙI (Επίπεδο Δύο), εφαρμόζοντας ασκήσεις όπως:

1. Τι σημαίνει σημείο αναφοράς και πόσα τέτοια σημεία έχει κάθε στροφή;
2. Ποιο είναι το κλειδί για να βελτιώσει ένας αναβάτης την αντίληψη χώρου οδήγησης που διαθέτει; Υπάρχει τρόπος να αυξηθεί αυτός ο χώρος;
3. Τι συμβαίνει όταν περιορίζουμε το οπτικό μας πεδίο και ποιοι είναι οι τρόποι για να μην συμβαίνει αυτό;
4. Ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να χρησιμοποιούμε τα μάτια μας στο μέγιστο και πώς μπορούμε να
αποκομίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες οπτικές πληροφορίες εύκολα;
5. Τι σηματοδοτεί το τέλος μιας στροφής; Μπορεί να αλλάξει ή θα παραμένετε ένας νωθρός αναβάτης, που
βιάζεται να βγει από την στροφή;

Η οπτική ικανότητα και η εκπαιδευμένη όραση του αναβάτη αποτελεί το θεμέλιο για το σύνολο των οδηγικών του ικανοτήτων. Με άλλα λόγια, όπως βλέπουμε, οδηγούμε. Εάν δεν ξέρετε πού ακριβώς βρίσκεστε σε μια στροφή, τότε είναι πολύ δύσκολο να αποφασίσετε που θέλετε να πάτε και ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να φτάστε εκεί. Όλη η διδασκαλία στο Level ΙI (Επίπεδο Δύο), βασίζεται στην ανάπτυξη της ικανότητας της όρασης και της σωστής οπτικής διερεύνησης του δρόμου. Η διδασκαλία γίνεται σταδιακά.
Την επόμενη φορά που θα οδηγήσετε, παρατηρήστε πώς χρησιμοποιείτε τα μάτια σας. Προσέξτε επίσης πόσες φορές εστιάζετε το βλέμμα σας σε ένα συγκεκριμένο σημείο (target fixing).
Ολοκληρώνοντας το Level ΙI (Επίπεδο Δύο), θα είστε σε θέση:

1. Να οδηγείτε με ακρίβεια στις στροφές
2. Να έχετε επιλογή σε περισσότερες γραμμές
3. Να εξασφαλίζετε περισσότερο ωφέλιμο χώρο μέσα στη στροφή. Αυτό σημαίνει ότι ταυτόχρονα εξασφαλίζετε περισσότερο χρόνο και ομαλότερη οδήγηση.
4. Να θεραπεύσετε τη λανθασμένη εστίαση του βλέμματος σε ένα σημείο.
5. Να στρίβετε πιο δυναμικά και αποτελεσματικά, μόνο και μόνο γιατί έχετε πλέον την ικανότητα να το κάνετε.

Τα πάντα στην οδήγηση βασίζονται στην όραση/ προοπτική και αφού ολοκληρώσετε το Level ΙI (Επίπεδο Δύο), θα γνωρίζετε πώς να αποφύγετε πιθανά λάθη και παγίδες. Επίσης, θα απαλείψετε τις λανθασμένες ανακλαστικές αντιδράσεις πανικού, που οδηγούν στην λάθος κίνηση, τη λάθος στιγμή, σε λανθασμένο σημείο του δρόμου

Level ΙΙI (Επίπεδο Τρία)

Οι μαθητές του Level ΙΙI (Επίπεδο Τρία) καλούνται να δουλέψουν κυρίως με το σώμα τους. Κατά το Level III (επίπεδο 3) ασχολούμαστε με τη σωστή θέση του σώματος του αναβάτη κατά τη στροφή, που έχει αποτέλεσμα τη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας, τον απόλυτο έλεγχο της μοτοσυκλέτας και τη γενικότερη βελτίωση του τρόπου οδήγησης. Αναλύονται θεωρητικά και πρακτικά οι δύσκολες στροφές και αποκαλύπτονται τα μυστικά αυτών. Πιο συγκεκριμένα διδάσκεται:
1. Πώς να αλλάξετε το τόξο (στάση) του σώματός σας χωρίς να χρειαστεί να ρυθμίσετε εκ νέου την ανάρτηση;
2. Ποιοι παράγοντες μοτοσυκλέτας/ αναβάτη είναι οι πιο κρίσιμοι για έχετε σωστό έλεγχο;
3. Πώς επιτυγχάνετε σταθερότητα κατά τη στροφή;
4. Πώς μετακινείτε το σώμα σας από τη μία πλευρά της σέλας στην άλλη γρήγορα και με σταθερότητα;
5. Πώς μπορείτε να επιτεθείτε σε μια σειρά από στροφές, επιτυγχάνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα με τη
μικρότερη δυνατή προσπάθεια;

Στο Level ΙΙI (Επίπεδο Τρία) μαθαίνετε να αξιολογείτε τη στάση και την αίσθηση που έχετε πάνω στη μοτοσυκλέτα. Για το λόγο αυτό το συγκεκριμένο επίπεδο ανοίγει στους αναβάτες νέους ορίζοντες στην οδήγηση. Εάν έχετε ποτέ νιώσει ανασφαλής ή άχαρος με τη μοτοσυκλέτα; Ξέρουμε ακριβώς πώς νιώσατε και έχουμε τον τρόπο να διορθώσουμε την αιτία.

Level ΙV (Επίπεδο Τέσσερα)

Οι προσωπικές σας ανάγκες είναι το αντικείμενο διδασκαλίας στο Level ΙV (Επίπεδο Τέσσερα). Χρησιμοποιώντας το Ειδικό Φύλλο Αξιολόγησης Αναβάτη, διαπιστώνουμε τι πρέπει να εμπεριέχει το πρόγραμμα της ημέρας για εσάς, δίνοντας απάντηση σε καίρια ερωτήματα όπως:
1. Ποιες βασικές ικανότητες αποτελούν ακόμα πρόβλημα για εσάς;
2. Ποιο είναι σε αυτό το σημείο το μεγαλύτερο εμπόδιο για τη βελτίωσή σας;
3. Ποιες οδηγικές καταστάσεις σας δυσκολεύουν;
4. Που παρατηρείται ακόμα ανακολουθία των γνώσεων και των οδηγικών ικανοτήτων σας;
5. Σε ποια σημεία ελέγχου της μοτοσυκλέτας υστερείτε;

Το προσωπικό σας πρόγραμμα εκπονείται βάσει των απαντήσεων που θα δώσετε στις ερωτήσεις του Φύλλου Αξιολόγησης Αναβάτη. Το πρόγραμμα συνθέτουν μία ή περισσότερες από τις 15 ασκήσεις, τις οποίες διδαχτήκατε στα τρία προηγούμενα επίπεδα ή οποιοδήποτε άλλο θέμα, στο οποίο θεωρηθεί ότι υστερείτε.
Η εκπαίδευσή σας θα βιντεοσκοπηθεί δύο φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας και ένας εκπαιδευτής μας εκτός πίστας θα κληθεί να αναλύσει μαζί σας τα σημεία, τα οποία θα επισημάνει ο εκπαιδευτής σας στην πίστα. Ταυτόχρονα, θα εντοπιστούν στα πλάνα του βίντεο τα σημεία στα οποία υστερείτε και τα οποία χρίζουν βελτίωσης.

ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΟ CALIFORNIA SUPERBIKE SCHOOL

Η διδακτική ημέρα στο California Superbike School είναι πραγματικά γεμάτη. Τα μαθήματα ξεκινούν στις 7.00 το πρωί με την εγγραφή σας και τελειώνουν στις 5.30, οπότε και γίνεται η τελική αξιολόγηση της ημέρας και των μαθητών από τους εκπαιδευτές. Αυτή είναι και η τελευταία σας ευκαιρία για να συζητήσετε με τον εκπαιδευτή σας τυχόν προβλήματα ή διορθώσεις. Τα ημερήσια μαθήματα παρακολουθούν 63 μαθητές, χωρισμένοι σε τρία γκρουπ των 21 αναβατών. Κατά τη διάρκεια όλης της ημέρας ο κάθε μαθητής έχει τον δικό του εκπαιδευτή, τον οποίον μοιράζεται με δύο ακόμα μαθητές. Το ημερήσιο πρόγραμμα περιλαμβάνει 5 θεωρητικά μαθήματα σε τάξη και πέντε πρακτικά μαθήματα σε πίστα και εκτός πίστας ασκήσεις. Μετά από κάθε πρακτική εκπαίδευση στην πίστα, ο εκπαιδευτής μιλάει ξεχωριστά με τον κάθε μαθητή του, αναλύοντας την πρόοδό του.
Το SCC βασίζεται στην εμπειρία και εξέλιξη 23 ετών στην οδήγηση μοτοσυκλέτας, συνεπώς παρέχει στον μαθητή την καλύτερη εκπαίδευση για τις στροφές ( cornering ) στο κόσμο. Μετά το πέρας των μαθημάτων ο εκπαιδευόμενος αποκτά ασύγκριτη αίσθηση ελέγχου και ασφάλειας στην οδήγηση.

Το ημερήσιο πρόγραμμα στα California Superbike School περιλαμβάνει:
Πέντε εικοσάλεπτα πρακτικά μαθήματα σε πίστα
Πέντε θεωρητικά μαθήματα σε τάξη
Αποκλειστικό εκπαιδευτή για κάθε μαθητή
Εκπαίδευση εκτός πίστας
Ενδιάμεσα σνακ


0-300 RIDING SCHOOL

Συνοπτικά:


To 0-300 Riding School είναι μαθήματα οδήγησης σε πίστα ή σε κλειστό ελεγχόμενο χώρο. Είναι η σχολή, η οποία εισάγει τους αναβάτες στον κόσμο της ασφαλούς οδήγησης. Μετά το πέρας του μαθήματος ο αναβάτης έχει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση κατά την οδήγηση, η οποία γεννιέται μέσω της γνώσης τεχνικών αντιμετώπισης καθημερινών καταστάσεων στους δρόμους. Σκοπός του η γενικότερη βελτίωση των οδηγικών ικανοτήτων.

Τι διδάσκεται

Μαθήματα οδήγησης σε πίστα ή σε κλειστό, ελεγχόμενο χώρο.
Εισάγει τους αναβάτες στον κόσμο της ασφαλούς οδήγησης.
Διαχείριση καθημερινών καταστάσεων στους δρόμους.
Προσφέρει βελτίωση ικανοτήτων για αυτοπεποίθηση και ασφάλεια κατά την οδήγηση.
Προετοιμάζει τους αναβάτες για το California Superbike School.

ΠΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ
Μία ημέρα, από τις 7:00π.μ. έως τις 5:00μ.μ.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Σε όλους τους οδηγούς δικύκλων, κατόχους διπλώματος, έμπειρους και μη, άντρες και γυναίκες, ανεξαρτήτως ηλικίας.

TΙ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ / ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Περιλαμβάνει 5 ενότητες θεωρίας με άμεση πρακτική εξάσκηση υπό το βλέμμα των εκπαιδευτών.

Συγκεκριμένα:

Γυροσκοπικό φαινόμενο
Έλεγχος γκαζιού
Φρενάρισμα
Θέση Οδήγησης
Αλληλουχία κινήσεων κατά την οδήγηση

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Ένας εκπαιδευτής ανά 3 μαθητές
Δυνατότητα ενοικίασης εξοπλισμού.
Από το 2008 εκπαιδεύει τα στελέχη της Πολεμικής Αεροπορίας
Από το2009 συνεργάζεται με την Αττική Οδό εκπαιδεύοντας συνδρομητές της


Αναλυτικά τι διδάσκεται:


Περιλαμβάνει πέντε ενότητες θεωρίας με άμεση πρακτική εξάσκηση υπό το βλέμμα των εκπαιδευτών.

Συγκεκριμένα:

Γυροσκοπικό φαινόμενο

Πως στέκεται όρθια σε δύο τροχούς η μοτοσυκλέτα. Πως στρίβει
Τι πρέπει να κάνουμε και τι όχι για να στρίψει σωστά

Έλεγχος γκαζιού.
Η επίδραση που έχει η σωστή χρήση του γκαζιού στη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.
Τι είναι μύθος και τι αλήθεια.
Πως ανοίγουμε σωστά το γκάζι κατά τη διάρκεια της στροφής

Φρενάρισμα.
Πως φρενάρουμε σωστά. Σωστή χρήση και των δύο φρένων
Που βρίσκεται το κατάλληλο σημείο για ένα σωστό φρενάρισμα.

Θέση οδήγησης
Ποια είναι η σωστή στάση πάνω στη μοτοσυκλέτα. Τι επίδραση έχει
Πως στηριζόμαστε καλύτερα. Πώς να μείνετε ξεκούραστοι οδηγώντας γρήγορα.

Αλληλουχία κινήσεων κατά την οδήγηση

πότε πρέπει να κάνουμε μία ενέργεια και πότε όχι.
Ποια είναι η σωστή σειρά ενεργειών πριν και κατά τη διάρκεια της στροφής.
Τι επίδραση έχει το λάθος


Περισσότερες πληροφορίες στο http://www.superbikeschool.gr

HelenKoR : το edit έγινε . καλή διασκέδαση !

Triple Way
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:37, διορθώθηκε 2 φορές συνολικά.

Re: 2009: California Superbike School (CSS), 0-300 Riding School  

  Από: dimchrist στις 23/01/2009 11:08 πμ.

Έκλεισα για τον Απρίλιο CSS στα Μέγαρα Level 3 .

Θα βρω καποιον από σας εκεί? (Case?)

Triple Way

Re: 2009: California Superbike School (CSS), 0-300 Riding School  

  Από: Case στις 23/01/2009 11:28 πμ.

Έκλεισα και εγώ!!!
Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.

Re: 2009: California Superbike School (CSS), 0-300 Riding School  

  Από: Cpt. Haddock στις 23/01/2009 11:57 πμ.

Είμαι σε δίλλημα...

Είχα κάνει το 2006 το 0-300 στα Μέγαρα, τότε με ενα BMW F650 Funduro. Πολύ χρήσιμο, έμαθα πολλά, αλλά μετά απο 3 χρόνια και με ένα μηχανάκι πλέον άλλων αξιώσεων και επιδόσεων έχω την εντύπωση οτι χρειάζομαι μια επανάληψη.

Οπότε...

0-300 ξανα ή CSS levels 1 & 2 ?

Για πείτε γνώμες

"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: 2009: California Superbike School (CSS), 0-300 Riding School  

  Από: dimchrist στις 23/01/2009 12:15 μμ.

Θα σου πρότεινα να ξεθάψεις τις σημειώσεις σου από το Level 1 και να τους ρίξεις μια ματιά.
Κάνε μετά κανά track day με το 0-300 με το νέο σου μοτό. Ρώτα τους εκπαιδευτές ότι θες σχετικά με το Level 1 και μετά δήλωσε συμμετοχή για το Level 2.
Σίγουρα το Level 1 είναι πολύ σημαντικό και ευχάριστο αλλά πότε θα κάνεις και τα άλλα?
Καλύτερα να μάθεις και κάτι ακόμα. Δε νομίζω να τα ξέχασες τόσο εύκολα, αφού σε βοηθάνε κάθε μέρα στην οδήγησή σου.

Triple Way
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:37, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: 2009: California Superbike School (CSS), 0-300 Riding School  

  Από: mixalakis στις 24/01/2009 10:36 πμ.

Ο κάπταιν είπε ότι έκανε το 0-300 και όχι το level 1.

Άρα το καλύτερο είναι να κάνει κανονικά τη συνέχεια που είναι το level 1 και όχι να επαναλάβει το 0-300, αφού και λογικά δεν έχει ξεχάσει αυτά που έχει μάθει, αλλά και όπως λένε οι εκπαιδευτές το 0-300 είναι entry level και υπάρχει μια μικρή επικάλυψη με το level 1.

Re: 2009: California Superbike School (CSS), 0-300 Riding School  

  Από: Costas στις 24/01/2009 2:17 μμ.

Υπάρχει πιθανότητα να πάω κι εγώ κατά Μάη για CSS

Re: 2009: California Superbike School (CSS), 0-300 Riding School  

  Από: dimchrist στις 24/01/2009 7:49 μμ.

mixalakis"Ο κάπταιν είπε ότι έκανε το 0-300 και όχι το level 1."


Μ@λ@κία μου... έτσι όπως το διάβασα γρήγορα λάθος κατάλαβα

Costas"Υπάρχει πιθανότητα να πάω κι εγώ κατά Μάη για CSS"


Το σκέφτεσαι όμως πολύ καιρό! Κωστάκι πιστεύω πως δε παίρνει άλλη αναβολή.
Η κίνηση είναι απλή:

Triple Way

Re: 2009: California Superbike School (CSS), 0-300 Riding School  

  Από: spyro στις 25/02/2009 1:10 μμ.

Ρε παίδες σήμερα έκλεισα για μενα και για τον αδερφό μου lvl 1 για το CSS. Είχα την εντυπωση οτι ηταν 2ημερο και το 0300 μονοημερο μιας και το λεει και στο site. Γιατι στο τηλ. μου είπαν οτι και το CSS είναι μια μερα μονο για καθε lvl? 300 έουρος για 1 μέρα?

Λάθος εντυπωση είχα?

Re: 2009: California Superbike School (CSS), 0-300 Riding School  

  Από: Cpt. Haddock στις 25/02/2009 1:42 μμ.

spyr"Ρε παίδες σήμερα έκλεισα για μενα και για τον αδερφό μου lvl 1 για το CSS. Είχα την εντυπωση οτι ηταν 2ημερο και το 0300 μονοημερο μιας και το λεει και στο site. Γιατι στο τηλ. μου είπαν οτι και το CSS είναι μια μερα μονο για καθε lvl? 300 έουρος για 1 μέρα?

Λάθος εντυπωση είχα?

"


Ναι, τo καθε level είναι μία μέρα.
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: 2009: California Superbike School (CSS), 0-300 Riding School  

  Από: Cpt. Haddock στις 25/02/2009 2:29 μμ.

Προσοχή: Εγιναν αλλαγές στο πρόγραμμα (μπείτε και στο site).

Το CSS απο 11-12 Απριλίου, πήγε 4-5 Απριλίου και είναι το ίδιο level (1) και τις δυο μέρες.

Έκλεισα για 5 Απριλίου (Κυριακή)

Τα λέμε εκεί
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: 2009: California Superbike School (CSS), 0-300 Riding School  

  Από: spyro στις 25/02/2009 2:41 μμ.

κάντο Σάββατο ρε συ να μαστε μαζί

Re: 2009: California Superbike School (CSS), 0-300 Riding School  

  Από: Cpt. Haddock στις 25/02/2009 2:46 μμ.

spyr"κάντο Σάββατο ρε συ να μαστε μαζί"


Το σκέφτηκα (όχι το να είμαστε μαζί ) αλλα Σάββατο μπορεί να πάω για σκι κλπ...

Κάντο εσύ Κυριακή ρε συ, ενα γκρουπ ειναι μονο ακόμα θα τρέχουμε παρεα (και θα σε πατήσω )
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: 2009: California Superbike School (CSS), 0-300 Riding School  

  Από: spyro στις 25/02/2009 2:52 μμ.

Cpt. Haddock"
spyr"κάντο Σάββατο ρε συ να μαστε μαζί"


Το σκέφτηκα (όχι το να είμαστε μαζί ) αλλα Σάββατο μπορεί να πάω για σκι κλπ...

Κάντο εσύ Κυριακή ρε συ, ενα γκρουπ ειναι μονο ακόμα θα τρέχουμε παρεα (και θα σε πατήσω )"



Τι σκί και κουραφέξαλα μου λές ρε συ, αντε τωρα μην παω και μαθω και αυτο, το Σ/Κ που μας ερχεται, για να σε σκίσω και εκεί .....

Σάββατο λογικά θα έχει λιγότερο κόσμο και πιο ξεκούραστους καθηγητές ....

Re: 2009: California Superbike School (CSS), 0-300 Riding School  

  Από: dimchrist στις 25/02/2009 3:44 μμ.

Cpt. Haddock"Προσοχή: Εγιναν αλλαγές στο πρόγραμμα (μπείτε και στο site).

Το CSS απο 11-12 Απριλίου, πήγε 4-5 Απριλίου "


Επειδή γίνανε αλλαγές στο πρόγραμμα όχι μόνο στο CSS του Απριλίου αλλά και σε άλλες ημερομηνίες, καθώς και στις τιμές (το Riding School έπεσε από τα 190 στα 160 ευρώ - μάλλον επειδή δε θα γίνεται στην πίστα των Μεγάρων αλλά στο Auto Festival άρα και πιο φτηνή η ενοικίαση του χώρου διεξαγωγής) θα παρακαλούσα τους μοντεράτορες να κάνουν edit το αρχικό ποστ και να το αντικαταστήσουν με το παρακάτω για αποφυγή λαθών.


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ CSS & RIDING SCHOOL ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2009

CALIFORNIA SUPERBIKE SCHOOL (CSS)


ΜΕΓΑΡΑ

4-5 Απριλίου

9-10 Μαΐου

20-21 Ιουνίου

26-27 Σεπτεμβρίου

31 Οκτωβρίου και 1η Νοεμβρίου


CALIFORNIA SUPERBIKE SCHOOL (CSS)

ΣΕΡΡΕΣ

23-24 Μαΐου

25-26 Ιουνίου (Πέμπτη και Παρασκευή)

12-13 Σεπτεμβρίου


0-300 Riding School (μονοήμερο)

Auto Festival

29 Μαρτίου

26 Απριλίου

16 Μαΐου

13 Ιουνίου

19 Σεπτεμβρίου

24 Οκτωβρίου


Κόστος για κάθε Level 300,00 euro


Κόστος για 0-300 Riding School 160.00 euro


Κόστος ενοικίασης δερμάτινου εξοπλισμού 40,00 euro

Επικοινωνία: Ιωάννα Αρβανιτάκη, Τηλ.: +30-210-2402300

Περισσότερες πληροφορίες στο http://www.superbikeschool.gr

Triple Way