Μετα απο 6 μηνες με τον Τιγρη ειχα την πρωτη (και ελπιζω τελευταια) πτωση...
Με λιγα χιλιομετρα πανω σε στροφη "κολησε" ο μπροστα τροχος σε μια μικρη πετρα με αποτελεσμα να χαθει η προσφυση να γλυστρησει κανα μετρο και να ακολουθησει αεροπλανικη τουμπα.
Κατ´αρχην ευτυχως ουτε εγω ουτε η συζηγος παθσμε τιποτα οποτε ολα καλα.
Εχω βαλει τα H&B ως ποιο (νομιζα) ποιοτικη λυση και ο απολογισμοςς ειναι ο εξης:
1) Σπασμενος λεβιες ταχυτητων και σπασμενη μανετα συμπλεκτη
2) Πλαστικα ανεγγυχτα
3) Επαφη και κατα συνεπεια γδαρσιμο σε: καγκελα (προφανως), χουφτα, πισω πατακι, πλαι μπαγκαζιερας και καπακι Μοτερ το οποιο μαλιστα εκτος απο τα γδαρσιματα, απο το αρχικο χτυπημα εχει κανει ενα μικρο βαθουλωμα.
Συμπερασμα κατα την υποκειμενικη μου γνωμη:
Τα h&b προστατευουν καλα τα πλαστικα αλλα αφηνουν εκτεθειμενο το μοτερ. Με δεδομενο οτι ειναι και τα ποιο ακριβα της αγορας θεωρω οτι ηταν αποτυχημενη αγορα.
Τα givi παρολο που (παλι υποκειμενικη γνωμη) δεν δενουν τοσο καλα αισθητικα στην μηχανη, προστατευουν πολυ καλυτερα το μοτερ αφου εχουν ενα σιδερο που περναει απο πανω του.