SPEED"Μπροστά έχω corsa III και πισω το Diablo rosso. Είναι ωραίος συνδιασμός χωρίς γλιστρήματα και καλή πληροφόρηση , χωρίς κουνήματα στη στροφή αλλά δεν ξέρω να σου πω για αντοχή. Από φίλους έχω ακούσει ότι το Diablo rosso αντέχει για περίπου 7-8000 χλμ."
Μάλιστα.
Άλλο λάστιχο εμπρός και άλλο πίσω.
Και σου έχει αφήσει και καλές εντυπώσεις???...
Επειδή βαριέμαι να γράφω ολόκληρα κατεβατά, κάνω ένα εντιτ-κόψιμο-ράψιμο από διπλανό φόρουμ καθώς συμφωνώ με τις απόψεις τους...
Λοιπόν έχουμε και λέμε:
Δύο διαφορετικά ελαστικά,
Δύο διαφορετικές γεωμετρίες κορώνας,
Δύο διαφορετικής χάραξης γόμες,
Δύο διαφορετικές συνθέσεις πολυμερών γόμας,
Δύο διαφορετικά στρωμένες γόμες,
Δύο διαφορετικού ορίου ανθεκτικότητας γόμες
και πολλά άλλα.
Τα λαστιχα της μοτοσυκλετας δουλευουν σε ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ.
Το μπροστινο λαστιχο διαβάζει πρώτο και δίνει την πληροφόρηση στο πισω.
Αρα με το να βαζεις οτι να'ναι μπρος, απλα το πισω δεν θα εχει την κατάλληλη προσφυση (ειδικά στη βροχή).
Η μοτοσυκλέτα έχει 2 ρόδες ,όχι 4 που έχει το κουτι.
Λάστιχα βάζεις στο κουτάκι και στο Praktiker με 200 Ε ίσως και λιγότερα.
Πάνω στην μηχανή όμως, δεν έχεις 2ο κανονάκι άμα πέσεις κτύπα ξύλο.
Η οδήγηση στους Ελληνικούς καρόδρομους είναι ένα καθημερινό ρίσκο.
Τώρα εάν εσύ θές να μειώνεις τις πιθανότητες σου να γλυτώσεις απο μία πτώση
λόγω του ότι φοράς τουρλού-τουρλού λάστιχα,no problem.
Πάντως εγώ τουλάχιστον δεν θα έπαιρνα στα σοβαρά την γνώμη σου για τα ελαστικά.
Χωρίς να θέλω γίνομαι κακός,αλλά πιστεψέ με,αυτό που κάνεις με τα τουρλού λάστιχα είναι
αυτοκτονία.
Ασε τις τσιγγουνιες και τους πειραματισμούς και παρε 2 σωστα ελαστικα.
Φιλικά