Παίδες καλησπέρα.
Σχετικά με τις βαλίτσες παρακολουθώ τα διαφορα ποστ που γράφετε και δεν είδα πουθενα να αναρωτιέστε γιατί αυτός ο βλάκας ο κατασκευαστης δεν έχει βγάλει μεγαλύτερη βαλίτσα ώστε να χωράει δύο κράνη 'η σχάρα που να τοποθετει την βαλίτσα πιο χαμηλά και άλλες γενικά απορίες γιατί είναι κατασκευασμένα έτσι.
αρχικά θα πρέπει να εξετάσουμε γιατί οι βαλίτσα(τοπ case) είναι αυτής της χωριτικότητας.
Παράγοντας 1. Μεγαλύτερος όγκος =περισότερη αντίσταση στον αέρα(καμπύλες αεροδυναμικής) με αποτέλεσμα περισότεροι στροβιλισμοί στην ουρά της μηχανής άρα μεγαλύτερη αστάθεια.
Παράγοντας 2. Μεγαλύτερη χωρητικότητα = περισότερο βάρος στο πίσω μέρος με αποτέλεσμα καταπόνηση του υποπλαισίου, ανάρτησης πίσω, μετατόπισης του κέντρου βάρους της μοτοσυκλέτας, ταλάντωση του μπροστινού συστήματος(παίξιμο το τιμόνι δεξιά αριστερά), και σε τέτοιες περιπτώσεις χρειάζεται μεγαλύτερα αντίβαρα ή σφίξιμο τα ρουλεμάν του τιμονιού.
Τώρα για την θέση της βαλίτσας που είναι ψηλά συγκριτικά με αφτερ μάρκετ έχει να κάνει με τον παράγοντα 1 και την αεροδυναμική της μοτοσυκλέτας ( ο αέρας κατευθύνεται απο την ζελατίνα στο κράνος και μετά κατεβαίνει πρός την βαλίτσα(γιαυτό και όταν έχουμε δευτερο άτομο πριν την βαλίτσα πίσω πολλές φορές δεν έχει κοσκίνισμα ο κόλος της μηχανης.
Ασ έρθουμε λοιπόν και στο πρακτικό μέρος. Με τις γνήσιες βαλίτσες η μοτό ταξιδεύει άνετα χωρίς κουνήματα και με ταχύτητες 160+ , σε αντίθεση με τις άφτερ μάρκετ που έχεις από απλό κούνιμα μέχρι να νομίζεις ότι κάποιος "κουνάει" τον δρόμο κ'ατω απο τα λάστιχα. Η αλήθεια είναι βέβαια πως όποιος βάζει βαλίτσα θέλει να μπορεί να βάζει μέσα δύο κράνη, οπότε σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να συμβιβαστεί με την "κακή συμπεριφορά" της μοτό στις μεγάλες ταχύτητες . Και μη μου πείτε πως " όταν έχουμε βαλίτσες στο μοτο δεν πρέπει να τρέχουμε πάνω απο 130" γιατί άμα ήθελα κάτι τέτοιο θα έπερνα τρανσάλπ.
Αυτά που σας γράφω είναι αποτελέσματα προσωπικής εμπειρίας μου πάνω σε τιγρη 1050 στα τρια χρόνια και 35000κμ που τον είχα δοκίμασα 4 ειδών τοπ case (kappa 52, giwi 48 ,hepco 50, triumph)kai τρείς διαφορετικές σχάρες(kappa, hepco, triumph).
θεωρώ λοιπόν ότι νο1 ήταν οι γνησια, αμέσως μετά με μικρή διαφορά ήταν η hepco(γιατι η σχάρα την έχει στο ίδιο ύψος με την μαμά), και πολύ χαμηλά στην δική μου κλίμακα ήταν οι αλλες δύο " ιταλικές" βαλίτσες-σχάρες.
Για εμένα όπως καταλαβαίνεται έπαιζε περισότερο ρόλο η συμπεριφορά της μοτό παρά τα πράγματα που μπορούσα να κουβαλήσω.
Τώρα για το θέμα της ομορφιάς δυστυχώς δεν μπορώ να έχω άποψη γιατί αυτό θεωρώ ειναι καθαρα υποκειμενικό.
Ελπίζω να βοήθησα λίγο στο κουβάρι