Εγω εχω ενα Innova (το ψεκαστο) που το αγορασα μεταχειρισμενο και ο αδερφος μου εχει ενα crypton x 1ο χερι οποτε μπορω να σου κανω μια συγκριση..
Και τα δυο ειναι παρα πολυ οικονομικα, περιπου 2,5 λιτρα καινε max. Το crypton ειναι αρκετα πιο δυνατο, ο αδερφος μου το εχει βαλει και ενα δοντι λιγοτερο μπροστα και δεν το πιανω με τπτ στο δρομο.. Το Innova δε το λες αδυναμο.. μια χαρα σε παει αλλα εχει πολυυυ μακρια τελικη μεταδωση και φαινεται και αρκετα φυμωμενο ψηλα δε βγαζει δυναμη καθαρα για οικονομια. Το σασμαν του Honda μου φαινεται πολυ καλυτερο, του αδερφου μου που το οδηγησα τελευταια δε μ αρεσε καθολου η αισθηση.
Το crypton εχει πολυ ποιοτηκες αναρτησεις ενω απ το δικο μου δεν ειμαι ευχαρηστιμενος.. δε ξερω τι ζορια μπορει να ειχε φαει απ τον προηγουμενο αλλα ειναι κατω του μετριου για μενα. Φρενα και τα δυο ικανοποιητικα. Επισης το crypton εχει περιεργη θεση οδηγησης που εμενα δε με βολευει και ΔΕΝ κανει για δικαβαλο. Σε σουπερσπορ πιο ανετα καθεσαι!
Στο honda εισαι βασιλιας, εχει μεγαλη ανετη σελα και ενα παρα πολυ πρακτικο χωρο απο κατω που χωραει πολλα πραγματα ενω στο crypton δεν εχεις ουτε που να βαλεις την αδεια..
Τα πλαστικα στο Honda φαινονται πιο ποιοτηκα. Απο αξιοπιστια το crypton λενε οτι ειναι ασπαστο, ντιλιβεραδες εχω ακουσει οτι κανουν απειρα χιλιομετρα χωρις κανενα προβλημα. Για το Innova ακουγονταν καποια προβληματακια ειδικα για τα προηγουμενα με το καρμπ αλλα εγω δεν εχω αντιμετωπισει ακομα κατι.
Γενικοτερα για κατι πρακτικο και κοντινες αποστασεις εγω το Honda θα διαλεγα. Το crypton μου φαινεται πιο πολυ σε πιτσιρικαδες παει και ειναι πολυ ακριβο για παπι. Επισης στα 135 κυβικα εχει και αρκιβοτερη ασφαλεια - τελη αν δε κανω λαθος.
Επισης ειχα και ενα Daytona πιο πριν και ημουν επισης πολυ ευχαρηστημενος! Πραγματικα τα εβγαλε τα λεφτα του εκεινο το παπι και σκεφτομουν να επαιρνα παλι το Sprinter 125 που ειχε βγει μετα καπου στα 1300ευρω. Απλα εκαιγε λιγο παραπανω απ αυτα τα ψεκαστα.