Ηλικια και τυπος μηχανης

Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: starsailor στις 03/04/2012 3:33 μμ.

Καλησπερα,

Με αφορμη ενα σχολιο που διαβασα εδω σε καποιο μηνυμα θα ηθελα να ακουσω τισ αποψεις σας σχετικα με το αν η ηλικια αποτελει ανασταλτικο παραγοντα η βαζει περιορισμους στην αγορα συγκεκριμενου τυπου μηχανης.Παντα αγαπουσα τις μηχανες...εφτασε ομως το 2009 οπου σε ηλικια 39 χρονων αγορασα την πρωτη μου μηχανη (street triple).Παντα μου αρεσαν οι γυμνες και οι πιο sport μηχανες(δεν κανω και πολλα μακρινα ταξιδια με αποσκευες ..προτιμω τις βολτες ακτινας 100-300 χιλιομετρων).
Το θεμα μου ειναι οτι επειδη απεκτησα μηχανη σε αυτη την ηλικια και δεν εχω χορτασει οδηγωντας πολλες διαφορετικες μηχανες οπως π.χ. εκαναν πολλοι αλλοι απο τα 18 τους ,δεν θα μπορεσω να χαρω τις μηχανες που μου αρεσουν(ηρθε και η οικονομικη κριση να κανει τα πραγματα δυσκολοτερα)...Το ιδανικο σεναριο για μενα θα ηταν μεσα στην επομενη 10ετια να παρω ενα daytona μετα ενα speed triple και να καταληξω σε ενα bonneville(τρεις μηχανες που λατρευω για διαφορετικους λογους).....Αγχωνομαι οταν σκεφτομαι οτι αν δεν παρω το daytona αρκετα συντομα μπορει να φαινομαι γραφικος η να με πονανε πολυ οι καρποι μου και γενικα να μην το ευχαριστηθω.
the steps we take all leave footprints...

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: Cpt. Haddock στις 03/04/2012 3:45 μμ.

Το ερώτημα είναι εάν ξέρεις γιατι θες να αγοράζεις κάθε μηχανη. Είναι θέμα χρήσης η απλά έτσι σου αρέσει η εμφάνιση;

Πχ ξέρεις πως θα είναι να οδηγείς ένα Daytona σε καθημερινές συνθήκες; Σκοπεύεις να μπεις σε πίστα;
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: NikosV στις 03/04/2012 3:47 μμ.

starsailor"Καλησπερα,

Με αφορμη ενα σχολιο που διαβασα εδω σε καποιο μηνυμα θα ηθελα να ακουσω τισ αποψεις σας σχετικα με το αν η ηλικια αποτελει ανασταλτικο παραγοντα η βαζει περιορισμους στην αγορα συγκεκριμενου τυπου μηχανης.Παντα αγαπουσα τις μηχανες...εφτασε ομως το 2009 οπου σε ηλικια 39 χρονων αγορασα την πρωτη μου μηχανη (street triple).Παντα μου αρεσαν οι γυμνες και οι πιο sport μηχανες(δεν κανω και πολλα μακρινα ταξιδια με αποσκευες ..προτιμω τις βολτες ακτινας 100-300 χιλιομετρων).
Το θεμα μου ειναι οτι επειδη απεκτησα μηχανη σε αυτη την ηλικια και δεν εχω χορτασει οδηγωντας πολλες διαφορετικες μηχανες οπως π.χ. εκαναν πολλοι αλλοι απο τα 18 τους ,δεν θα μπορεσω να χαρω τις μηχανες που μου αρεσουν(ηρθε και η οικονομικη κριση να κανει τα πραγματα δυσκολοτερα)...Το ιδανικο σεναριο για μενα θα ηταν μεσα στην επομενη 10ετια να παρω ενα daytona μετα ενα speed triple και να καταληξω σε ενα bonneville(τρεις μηχανες που λατρευω για διαφορετικους λογους).....Αγχωνομαι οταν σκεφτομαι οτι αν δεν παρω το daytona αρκετα συντομα μπορει να φαινομαι γραφικος η να με πονανε πολυ οι καρποι μου και γενικα να μην το ευχαριστηθω."


με 3000 Ε - 3500 Ε περνεις ενα CRF450 motard με δωρο ενα ζευγαρι ζαντολαστοιχα enduro .. (εμπειρια ζωης !! τωρα που προλαβαινεις !!)
αφου το ξετιναξεις για 1,5 με 2 χρονια πας στο supersport !! (η μεταβατικη περιοδος στα 42-48 αντε και 50 που προσπαθεις να πεισεις τον εαυτο σου οτι ΜΠΟΡΕΙΣ !!
και μετα ξεκινα να το παιζεις κλασικος !!

http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: starsailor στις 03/04/2012 3:56 μμ.

Cpt. Haddock"Το ερώτημα είναι εάν ξέρεις γιατι θες να αγοράζεις κάθε μηχανη. Είναι θέμα χρήσης η απλά έτσι σου αρέσει η εμφάνιση;

Πχ ξέρεις πως θα είναι να οδηγείς ένα Daytona σε καθημερινές συνθήκες; Σκοπεύεις να μπεις σε πίστα;"


Εχω οδηγησει daytona δεν το βρισκω απαγορευτικο,φυσικα με τους απαιτουμενους συμβιβασμους.Οι μηχανες που ανεφερα μου αρεσουν εμφανησιακα αλλα πιστευω οτι εξυπηρετουν και τον σκοπο που τις θελω ..κυριως γρηγορες βολτες (πηγαινοερχομαι και στην δουλεια με το street triple χωρις προβλημα). Σε πιστα με ενδιαφερει να μπω πιο πολυ για το κεφι μου οχι για να κανω τον καλυτερο χρονο.Εχω δηλωσει συμμετοχη για CSS level 1.
the steps we take all leave footprints...

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: starsailor στις 03/04/2012 3:58 μμ.

NikosV"
starsailor"Καλησπερα,

Με αφορμη ενα σχολιο που διαβασα εδω σε καποιο μηνυμα θα ηθελα να ακουσω τισ αποψεις σας σχετικα με το αν η ηλικια αποτελει ανασταλτικο παραγοντα η βαζει περιορισμους στην αγορα συγκεκριμενου τυπου μηχανης.Παντα αγαπουσα τις μηχανες...εφτασε ομως το 2009 οπου σε ηλικια 39 χρονων αγορασα την πρωτη μου μηχανη (street triple).Παντα μου αρεσαν οι γυμνες και οι πιο sport μηχανες(δεν κανω και πολλα μακρινα ταξιδια με αποσκευες ..προτιμω τις βολτες ακτινας 100-300 χιλιομετρων).
Το θεμα μου ειναι οτι επειδη απεκτησα μηχανη σε αυτη την ηλικια και δεν εχω χορτασει οδηγωντας πολλες διαφορετικες μηχανες οπως π.χ. εκαναν πολλοι αλλοι απο τα 18 τους ,δεν θα μπορεσω να χαρω τις μηχανες που μου αρεσουν(ηρθε και η οικονομικη κριση να κανει τα πραγματα δυσκολοτερα)...Το ιδανικο σεναριο για μενα θα ηταν μεσα στην επομενη 10ετια να παρω ενα daytona μετα ενα speed triple και να καταληξω σε ενα bonneville(τρεις μηχανες που λατρευω για διαφορετικους λογους).....Αγχωνομαι οταν σκεφτομαι οτι αν δεν παρω το daytona αρκετα συντομα μπορει να φαινομαι γραφικος η να με πονανε πολυ οι καρποι μου και γενικα να μην το ευχαριστηθω."


με 3000 Ε - 3500 Ε περνεις ενα CRF450 motard με δωρο ενα ζευγαρι ζαντολαστοιχα enduro .. (εμπειρια ζωης !! τωρα που προλαβαινεις !!)
αφου το ξετιναξεις για 1,5 με 2 χρονια πας στο supersport !! (η μεταβατικη περιοδος στα 42-48 αντε και 50 που προσπαθεις να πεισεις τον εαυτο σου οτι ΜΠΟΡΕΙΣ !!
και μετα ξεκινα να το παιζεις κλασικος !!

"

the steps we take all leave footprints...

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: HelenKoR στις 03/04/2012 4:11 μμ.

H κάθε μοτοσυκλέτα έχει την χρήση της. Σύφωνοι. Αλλά είναι αυτός λόγος να περιοριζόμαστε σε πλαίσια;
Το daytona είναι για πίστα. Το οτι εγώ έχω μπει μέχρι τώρα μόνο μια φορά σε πίστα και η χρήση που του κάνω περιλαμβάνει λακκούβες και σπασμένους δρόμους κτλ σίγουρα ταλαιπωρεί την μηχανή κι εμένα αλλά δεν με νοιάζει! Έχω τους λόγους μου που το κάνω!Γλυκοκοιτάζω και κάτι πιο άνετο βέβαια! Όμως τίποτα δεν μου καθορίζει τι θα κάνω με αυτό που έχω. Μόνον οι αντοχές μου! Κι όσο αντέχω, θα πηγαίνω!

Όσο για την ηλικία, μην σε απασχολεί καθόλου! Όσο κάνεις αυτό που σου αρέσει με όλη σου την καρδιά, τα χρόνια δεν θα είναι πρόβλημα!

Κι αφού είπες τα σχέδιά σου για το μέλλον, κι εγώ θα ήθελα να μπω χώμα (όχι όμως πάλι με το 675) και στην συνέχεια ή παράλληλα (ανάλογα) να αποκτήσω και κάτι που θα ταίριαζε πιο πολύ σ'αυτό που κάνω. Ισως ενα sprint ή ένα tiger (λιγότερο όμως... πιο πολύ τείνω προς το sprint).

Ονειρα θερινής νυκτός; Πιθανόν! Αλλά δεν κάνω σκόντο ΚΑΙ εκεί!
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: starsailor στις 03/04/2012 4:13 μμ.

HelenKoR"H κάθε μοτοσυκλέτα έχει την χρήση της. Σύφωνοι. Αλλά είναι αυτός λόγος να περιοριζόμαστε σε πλαίσια;
Το daytona είναι για πίστα. Το οτι εγώ έχω μπει μέχρι τώρα μόνο μια φορά σε πίστα και η χρήση που του κάνω περιλαμβάνει λακκούβες και σπασμένους δρόμους κτλ σίγουρα ταλαιπωρεί την μηχανή κι εμένα αλλά δεν με νοιάζει! Έχω τους λόγους μου που το κάνω!Γλυκοκοιτάζω και κάτι πιο άνετο βέβαια! Όμως τίποτα δεν μου καθορίζει τι θα κάνω με αυτό που έχω. Μόνον οι αντοχές μου! Κι όσο αντέχω, θα πηγαίνω!

Όσο για την ηλικία, μην σε απασχολεί καθόλου! Όσο κάνεις αυτό που σου αρέσει με όλη σου την καρδιά, τα χρόνια δεν θα είναι πρόβλημα!

Κι αφού είπες τα σχέδιά σου για το μέλλον, κι εγώ θα ήθελα να μπω χώμα (όχι όμως πάλι με το 675) και στην συνέχεια ή παράλληλα (ανάλογα) να αποκτήσω και κάτι που θα ταίριαζε πιο πολύ σ'αυτό που κάνω. Ισως ενα sprint ή ένα tiger (λιγότερο όμως... πιο πολύ τείνω προς το sprint).

Ονειρα θερινής νυκτός; Πιθανόν! Αλλά δεν κάνω σκόντο ΚΑΙ εκεί! "


Ελενη χαιρομαι που δεν κανεις σκοντο στα ονειρα σου και σου ευχομαι να πραγματοποιηθουν
the steps we take all leave footprints...

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: PTiger800 στις 03/04/2012 4:15 μμ.

Έπειτα παίζουν και άλλα το ρόλο τους.
π.χ. ποιά μοτοσυκλέτα οδηγιέται καλύτερα με πι; Είναι όλες οι σέλες κατάλληλες για άτομα με πάνες ακράτειας;

Σε θεωρητικό επίπεδο δεν υπάρχει ακατάλληλη ηλικία. Η προσωπική εμπειρία λέει ότι όσο μεγαλύτερος αρχίσεις τόσο λιγότερες επιλογές υπάρχουν. Η απερισκεψία και η άγνοια κινδύνου των 18 χρόνων δίνει την δυνατότητα εξέλιξης που δεν έχουν μεγαλύτεροι αναβάτες. Στα 18, στον όρο trial and error ενδιαφέρει περισσότερο το πρώτο σκέλος. Στα 30 αρχίζει να είναι πιο σημαντικό να μην συμβεί το δεύτερο, αποτρέποντας και από το πρώτο.

Το όριο που θέτει ο φόβος (fear threshold κατά Keith Code - ώπα ρε διαβασμένε!!!) είναι ελαστικότερο στους νέους. Άρα είναι πιο εύκολο να ξύσεις το γόνατό σου με ένα Daytona αν είσαι στα 18-20 και πιο δύσκολο αν το δοκιμάσεις στα 30φεύγα. Άρα συμφωνώ με τον καπετάνιο όταν ρωτάει αν έχεις σκοπό να μπεις σε πίστα. Παγιωμένοι φόβοι όσον αφορά την ασταθή ισορροπία που προϋποθέτει ένα πλάγιασμα δεν αντιμετωπίζονται εύκολα. Ευτυχώς που υπάρχουν και κάτι CSS και έχουμε οι μεγαλύτεροι τη δυνατότητα να ξεστραβωθούμε σε συνθήκες ελεγχόμενου κινδύνου.

Εγώ ξεκίνησα στα 33. Ευχαριστιέμαι τη μοτοσυκλέτα μου, αλλά δε νομίζω ότι θα μπορούσα να πάρω ένα Daytona και να οργώσω τις πίστες. Ούτε θα αισθανόμουν άνετα πάνω σε ένα enduro στα βουνά. Σε κάθε περίπτωση θα ήθελε μεγάλη προσπάθεια.

Αν άλλαζα τον Τίγρη μάλλον για κάτι πιο ήσυχο θα τον άλλαζα και όχι για κάτι πιο ζόρικο. Θα γούσταρα ας πούμε ένα Bonneville, αλλά θα το ήθελα με ABS...
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: starsailor στις 03/04/2012 4:21 μμ.

PTiger800"Έπειτα παίζουν και άλλα το ρόλο τους.
π.χ. ποιά μοτοσυκλέτα οδηγιέται καλύτερα με πι; Είναι όλες οι σέλες κατάλληλες για άτομα με πάνες ακράτειας;

Σε θεωρητικό επίπεδο δεν υπάρχει ακατάλληλη ηλικία. Η προσωπική εμπειρία λέει ότι όσο μεγαλύτερος αρχίσεις τόσο λιγότερες επιλογές υπάρχουν. Η απερισκεψία και η άγνοια κινδύνου των 18 χρόνων δίνει την δυνατότητα εξέλιξης που δεν έχουν μεγαλύτεροι αναβάτες. Στα 18, στον όρο trial and error ενδιαφέρει περισσότερο το πρώτο σκέλος. Στα 30 αρχίζει να είναι πιο σημαντικό να μην συμβεί το δεύτερο, αποτρέποντας και από το πρώτο.

Το όριο που θέτει ο φόβος (fear threshold κατά Keith Code) είναι ελαστικότερο στους νέους. Άρα είναι πιο εύκολο να ξύσεις το γόνατό σου με ένα Daytona αν είσαι στα 18-20 και πιο δύσκολο αν το δοκιμάσεις στα 30φεύγα. Άρα συμφωνώ με τον καπετάνιο όταν ρωτάει αν έχεις σκοπό να μπεις σε πίστα. Παγιωμένοι φόβοι όσον αφορά την ασταθή ισορροπία που προϋποθέτει ένα πλάγιασμα δεν αντιμετωπίζονται εύκολα. Ευτυχώς που υπάρχουν και κάτι CSS και έχουμε οι μεγαλύτεροι τη δυνατότητα να ξεστραβωθούμε σε συνθήκες ελεγχόμενου κινδύνου.

Εγώ ξεκίνησα στα 33. Ευχαριστιέμαι τη μοτοσυκλέτα μου, αλλά δε νομίζω ότι θα μπορούσα να πάρω ένα Daytona και να οργώσω τις πίστες. Ούτε θα αισθανόμουν άνετα πάνω σε ένα enduro στα βουνά. Σε κάθε περίπτωση θα ήθελε μεγάλη προσπάθεια.

Αν άλλαζα τον Τίγρη μάλλον για κάτι πιο ήσυχο θα τον άλλαζα και όχι για κάτι πιο ζόρικο. Θα γούσταρα ας πούμε ένα Bonneville, αλλά θα το ήθελα με ABS..."


Συμφωνω με ολα τα παραπανω ..το daytona ακομα και αν δεν μπαινεις σε πιστα πιστεω οτι για καποιον που του αρεσουν οι sport μηχανες και το στησιμο τους ειναι απολαυστικο για γρηγορες βολτες εκτος Αττικης σε λογικη ακτινα.
Δεν ξερω ποια μοτσυκλετα ειναι καταλληλη για οδηγηση με πι παντως ο αδερφος της γιαγιας μου που ζει στην επαρχια κυκλοφορει με παπακι χωρις κανενα προβλημα...εε εχει πεσει δυο τρεις φορες απο σταση κατεβαζοντας το σταντ..
the steps we take all leave footprints...

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: HelenKoR στις 03/04/2012 4:27 μμ.

Όλα είναι σχετικά και υποκειμενικά. Πχ. μπορεί κάποιος να πάρει σε "μεγάλη" ηλικία ένα Daytona και ας μην ξύνει. Η αίσθηση αυτής της μηχανής (ακόμα κι αν δεν την εκμεταλλευεσαι 100%) είναι τελείως διαφορετική απο αυτή που σου προσφέρει πχ. ένα Tiger. Δεν τις συγκρίνω. Απλώς είναι διαφορετικές και η κάθε μια έχει την χάρη της.

Kαι το θέμα είναι υποκειμενικό για έναν ακόμη λόγο. Κι εγώ είμαι σχετικά μικρή σε ηλικία αλλά δεν με ενδιαφέρει να οδηγήσω όλες τις μοτοσυκλέτες. Ξέρω άτομα που έχουν περάσει απο τα χέρια τους πάμπολλες μηχανές. Γούστα είναι αυτά!
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: HelenKoR στις 03/04/2012 4:28 μμ.

starsailor"[...]το daytona ακομα και αν δεν μπαινεις σε πιστα πιστεω οτι για καποιον που του αρεσουν οι sport μηχανες και το στησιμο τους ειναι απολαυστικο για γρηγορες βολτες εκτος Αττικης σε λογικη ακτινα.[...]"


Πώς το μεταφράζεις αυτό;
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: Cpt. Haddock στις 03/04/2012 4:28 μμ.

Οταν είπα για πίστα δεν εννοούσα CSS πάντως, αλλα track day. Στο πρώτο μπαίνεις με -σχεδόν- ό,τι μηχανάκι θες, στο δεύτερο πάλι, όχι.


Επίσης, καλα τα λέει η Έλενη, αλλα ρωτηστε την και πόσο χρόνων είναι

"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: HelenKoR στις 03/04/2012 4:30 μμ.

Cpt. Haddock"[...]Επίσης, καλα τα λέει η Έλενη, αλλα ρωτηστε την και πόσο χρόνων είναι

"


Επίσης ρώτα ύψος και κιλά.
Δεν κάνω για το Daytona και το ξέρουμε πάρα πολύ καλά! Αλλά what the heck!
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: starsailor στις 03/04/2012 4:35 μμ.

Cpt. Haddock"Οταν είπα για πίστα δεν εννοούσα CSS πάντως, αλλα track day. Στο πρώτο μπαίνεις με -σχεδόν- ό,τι μηχανάκι θες, στο δεύτερο πάλι, όχι.


Επίσης, καλα τα λέει η Έλενη, αλλα ρωτηστε την και πόσο χρόνων είναι

"


Απο οτι ειδα στο προφιλ της 24 ..Και track day με ενδιαφερει να παω οχι για να κανω φοβερους χρονους αλλα για το κεφι μου
the steps we take all leave footprints...

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: PTiger800 στις 03/04/2012 4:37 μμ.

Και εγώ το CSS το ανέφερα ως ξεστράβωμα για τους μη έχοντες εμπειρία, όχι ως είσοδο σε πίστα.

Προφανώς πίστα = track day
...metal under tension, begging you to touch and go...