Συμβίωση με άλλους (ή αλλιώς "Ομαδική Οδήγηση") ¶
Από: HelenKoR στις 15/07/2008 10:44 μμ.
Ολοι λιγο πολυ εχουν τις δικες τους εμπειρίες και γνωρίζουν απο οδηγική συμπεριφορά , αλλά σίγουρα ειναι διαφορετικά να πηγαίνεις μονος σου ενα ταξιδι απο το να ταξιδεύεις με μια παρεα πολλών ατόμων . Με την θέσπιση μερικών εμπειρικών κανόνων θα μπορούμε να κινούμαστε με ασφάλεια στο οδικό δίκτυο εμεις και η παρεα μας .
Ας αρχίσουμε με τον εξοπλισμό του αναβάτη . Ελάχιστος εξοπλισμός που οφείλει να φέρει ο αναβάτης (Ή συνεπιβάτης) ειναι κράνος και μπουφάν με προστατευτικά CE . Ενώ φορώντας μοτοσυκλετιστικό παντελόνι , γάντια , μποτες κ.α. η ένδυση του μοτοσικλετιστή γινεται πιο πλήρης !
Πριν απο καθε βόλτα (είτε ομαδική είτε οχι) κάνουμε εναν γρήγορο έλεγχο της μηχανής (πίεση ελαστικών , αλυσίδα , φώτα κ.α.)
Η παρεα οριζει σημείο και ωρα συνάντησης που εξυπηρετεί τους συμμετέχοντες . Εκει επιλεγουν μια μεση ταχύτητα που θα πηγαίνουν καθώς και πιθανές στάσεις για ανεφοδιασμό Ή καφε-φαγητο-ξεκουραση . Ο ανεφοδιασμός θα γίνεται σύμφωνα παντα με το μικρότερο ντεπόζιτο της παρέας διοτι εκεινος θα χρειαστεί πιο σύντομα μια σταση σε βενζινάδικο απ'οτι οι αλλοι . Αρχίζουμε το ταξιδι παντα με γεματο ντεπόζιτο . Οταν συγκεντρωθούν τα μελη της παρεας και ειναι ολοι έτοιμοι , το ταξίδι αρχίζει !
Κατα την οδήγηση , η επικοινωνία με τους υπολοιπους ειναι πολυ βασικό θεμα . Απο την αρχη λοιπον θα πρεπει να εχετε ορισει καποια βασικά νεύματα . Ευτυχώς εχουν προνοήσει άλλοι πριν απο εμας
Προκειμένου να κινούμαστε με ασφαλεια στον δρομο , ενας καλος σχηματισμός ειναι αυτος που φαίνεται στην παρακάτω εικόνα . Πάντα κρατάμε αποστάσεις ασφαλείας απο τους φίλους μας αλλά και απο τους υπολοιπους χρήστες του οδικού δικτύου .
Σε καθε εξόρμηση ορίζουμε εναν Αρχηγό , ο οποιος γνωριζει καλα την διαδρομή που θα ακολουθηθεί προκειμένου να φτάσουμε στον προορισμό μας ! Αυτο δεν σημαίνει οτι οι υπόλοιποι της παρεας δεν χρειάζεται να ξερουν προς τα που οδεύουν . Πιθανά λάθη μπορει να διασπάσουν την παρέα , πραγμα καθολου επιθυμητό . Τελευταίος στον σχηματισμό ειναι η Σκούπα . Ετσι οταν περναμε τα δυοδια 'Η γινεται ανασυγκρότηση της ομαδας , βλεπουμε τον τελευταιο(Σκουπα) και ειμαστε σιγουροι οτι δεν εχουμε ξεχασει κανεναν πισω . Επίσης η Σκουπα κρατα το tempo και παροτρύνει τους τελευταίους να φτάσουν την προκαθορισμένη ταχύτητα . Περιττό να πω οτι κανένας δεν μενει μονος του , ο,τι κι αν συμβεί .
Μην ξεχναμε οτι παμε βολτα ολοι παρεα για να περασουμε καλα και να γυρίσουμε με ακομα μια όμορφη εμπειρία . Με αυτο το σκεπτικό η ανταγωνιστική οδήγηση και οι επιδείξεις ικανοτήτων απλα δεν εχουν νόημα . Ειμαι σιγουρη πως διαβάζοντας αυτο το post και έχοντας στον νου μερικούς απλούς κανόνες που θα ακολουθούμε θα διασκεδάσουμε και θα περάσουμε ευχάριστα ! Άλλωστε απο την αρχη αυτός ηταν ο σκοπός μας !
Να έχουμε καλά , πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα φίλοι μου !