Συμβίωση με άλλους (ή αλλιώς "Ομαδική Οδήγηση")

Συμβίωση με άλλους (ή αλλιώς "Ομαδική Οδήγηση")  

  Από: HelenKoR στις 15/07/2008 10:44 μμ.

Σε αυτο εδω το forum εκτός απο την αγαπη μας για τις μοτοσυκλέτες της Triumph μας ενώνει και το παθος μας για εκδρομές και μοτο-βόλτες . Είμαστε μια ωραια παρεα που επιθυμεί να περνα καλά και ευχάριστα τον χρονο της . Και τι καλύτερο απο μια βολτα με τις μοτοσυκλέτες μας παρεα με τους φιλους μας ! Σκοπος της ομαδικης πορείας ειναι να προσφέρει απόλαυση στους συμμετέχοντες . Γι'αυτον τον λογο θα πρεπει να οριστούν μερικοί κανόνες που θα διασφαλίσουν ενα ευχάριστο ταξίδι .

Ολοι λιγο πολυ εχουν τις δικες τους εμπειρίες και γνωρίζουν απο οδηγική συμπεριφορά , αλλά σίγουρα ειναι διαφορετικά να πηγαίνεις μονος σου ενα ταξιδι απο το να ταξιδεύεις με μια παρεα πολλών ατόμων . Με την θέσπιση μερικών εμπειρικών κανόνων θα μπορούμε να κινούμαστε με ασφάλεια στο οδικό δίκτυο εμεις και η παρεα μας .

Ας αρχίσουμε με τον εξοπλισμό του αναβάτη . Ελάχιστος εξοπλισμός που οφείλει να φέρει ο αναβάτης (Ή συνεπιβάτης) ειναι κράνος και μπουφάν με προστατευτικά CE . Ενώ φορώντας μοτοσυκλετιστικό παντελόνι , γάντια , μποτες κ.α. η ένδυση του μοτοσικλετιστή γινεται πιο πλήρης !

Πριν απο καθε βόλτα (είτε ομαδική είτε οχι) κάνουμε εναν γρήγορο έλεγχο της μηχανής (πίεση ελαστικών , αλυσίδα , φώτα κ.α.)

Η παρεα οριζει σημείο και ωρα συνάντησης που εξυπηρετεί τους συμμετέχοντες . Εκει επιλεγουν μια μεση ταχύτητα που θα πηγαίνουν καθώς και πιθανές στάσεις για ανεφοδιασμό Ή καφε-φαγητο-ξεκουραση . Ο ανεφοδιασμός θα γίνεται σύμφωνα παντα με το μικρότερο ντεπόζιτο της παρέας διοτι εκεινος θα χρειαστεί πιο σύντομα μια σταση σε βενζινάδικο απ'οτι οι αλλοι . Αρχίζουμε το ταξιδι παντα με γεματο ντεπόζιτο . Οταν συγκεντρωθούν τα μελη της παρεας και ειναι ολοι έτοιμοι , το ταξίδι αρχίζει !

Κατα την οδήγηση , η επικοινωνία με τους υπολοιπους ειναι πολυ βασικό θεμα . Απο την αρχη λοιπον θα πρεπει να εχετε ορισει καποια βασικά νεύματα . Ευτυχώς εχουν προνοήσει άλλοι πριν απο εμας



Προκειμένου να κινούμαστε με ασφαλεια στον δρομο , ενας καλος σχηματισμός ειναι αυτος που φαίνεται στην παρακάτω εικόνα . Πάντα κρατάμε αποστάσεις ασφαλείας απο τους φίλους μας αλλά και απο τους υπολοιπους χρήστες του οδικού δικτύου .



Σε καθε εξόρμηση ορίζουμε εναν Αρχηγό , ο οποιος γνωριζει καλα την διαδρομή που θα ακολουθηθεί προκειμένου να φτάσουμε στον προορισμό μας ! Αυτο δεν σημαίνει οτι οι υπόλοιποι της παρεας δεν χρειάζεται να ξερουν προς τα που οδεύουν . Πιθανά λάθη μπορει να διασπάσουν την παρέα , πραγμα καθολου επιθυμητό . Τελευταίος στον σχηματισμό ειναι η Σκούπα . Ετσι οταν περναμε τα δυοδια 'Η γινεται ανασυγκρότηση της ομαδας , βλεπουμε τον τελευταιο(Σκουπα) και ειμαστε σιγουροι οτι δεν εχουμε ξεχασει κανεναν πισω . Επίσης η Σκουπα κρατα το tempo και παροτρύνει τους τελευταίους να φτάσουν την προκαθορισμένη ταχύτητα . Περιττό να πω οτι κανένας δεν μενει μονος του , ο,τι κι αν συμβεί .

Μην ξεχναμε οτι παμε βολτα ολοι παρεα για να περασουμε καλα και να γυρίσουμε με ακομα μια όμορφη εμπειρία . Με αυτο το σκεπτικό η ανταγωνιστική οδήγηση και οι επιδείξεις ικανοτήτων απλα δεν εχουν νόημα . Ειμαι σιγουρη πως διαβάζοντας αυτο το post και έχοντας στον νου μερικούς απλούς κανόνες που θα ακολουθούμε θα διασκεδάσουμε και θα περάσουμε ευχάριστα ! Άλλωστε απο την αρχη αυτός ηταν ο σκοπός μας !

Να έχουμε καλά , πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα φίλοι μου !
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: Συμβίωση με άλλους (ή αλλιώς "Ομαδική Οδήγηση")  

  Από: chris34 στις 16/07/2008 7:26 πμ.

Αψογο το post σου Ελενη!!Μπραβο
Λευκος Τιγρης!!see you................

Re: Συμβίωση με άλλους (ή αλλιώς "Ομαδική Οδήγηση")  

  Από: Case στις 16/07/2008 10:37 πμ.

Μπράβο Ελένη πολύ χρήσιμο!!!!
Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.

Re: Συμβίωση με άλλους (ή αλλιώς "Ομαδική Οδήγηση")  

  Από: ARHS στις 17/07/2008 4:43 μμ.

Ωραίο!! Μπράβο Ελένη

Η σωστή ομαδική οδήγηση σημαίνει πάρα πολλά στον δρόμο και το πιο μεγάλο απο αυτά είναι η ΑΣΦΑΛΕΙΑ!!!

Σημειώσεις......

1) Ο σχηματισμός που φαίνεται στην εικόνα είναι για ανοιχτό δρόμο και μεγάλες ταχύτητες. Σε κλειστα κομμάτια - επαρχιακό δίκτυο η με πολύ κίνηση εφαρμόζουμε μονή σειρά.

2) Ο αρχηγός πηγαίνει μπροστά απο το γκρούπ σε μεγαλύτερη απόσταση απο τον υπόλοιπο σχηματισμό έτσι ώστε αν γίνει κάτι να μην παρουσιαστεί το φαινόμενο του ντόμινο.

3) Πολύ σημαντικό ρόλο παίζουν ο 2 και ο 3 του γκρούπ γιατί κλείνουν δρόμους και διευκολήνουν το πέρασμα των υπολοίπων αλλά και φροντίζουν για τις αποστάσεις των μοτο μέσα στο γκρούπ και πληροφορούν τον αρχηγό για ότι συμβαίνει.

4) Σε μεγάλα γκρούπ, πάνω απο 12 μοτο, συνήθως οι σκούπες (ίσως ο πιο σημαντικός ρόλος απο όλους) είναι 2

5) Η σκούπα πρέπει να ξέρει την διαδρομή και πάντα κουβαλάει το κιτ επισκευής ελαστικών και το φαρμακείο.

6) Η σκούπα και ο αρχηγός πρέπει να έχουν δυνατότητα επικοινωνίας με το γκρούπ (κιν τηλέφ. pmr κ.λ.π.)

ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΟΛΩΝ ΕΊΝΑΙ
Πρέπει πάντα να βλέπουμε στο καθρέπτη μας τον μοτοσυκλετιστή που μας ακολουθεί. Ετσι εκτός απο την συνοχή του γκρούπ και την ααφαλειά του, φροντίζουμε να μεταδίδουμε τις πληροφορίες απο την σκούπα προς τον αρχηγό.
Ολα είναι δρόμος..... http://www.tdmhellas.gr

Re: Συμβίωση με άλλους (ή αλλιώς "Ομαδική Οδήγηση")  

  Από: Leoni στις 25/09/2008 9:49 πμ.

αυτόν το διαγώνιο σχηματισμό να μην τον έχω δεί ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ να τον κάνουν...


κατα τα άλλα μπράβο!
3>4

Re: Συμβίωση με άλλους (ή αλλιώς "Ομαδική Οδήγηση")  

  Από: vasiliscab στις 25/09/2008 7:23 μμ.

πααααααααααααααρα πολυ ωραιο ποστ,,,,απο τα πιο χρησιμα που εχω δει,,,αψογο

Re: Συμβίωση με άλλους (ή αλλιώς "Ομαδική Οδήγηση")  

  Από: ATN PANOS στις 26/09/2008 12:45 πμ.

πολυ καλο ελενη.μπραβο σου.
μονο τα σηματα να φαινονταν λιγο καλυτερα....
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.