iosif"καλησπέρα, είμαι ο Ιωσήφ.
με έχει τραβήξει λοιπόν πολύ το street triple 675... σαν σωματότυπο είμαι 1.72 γύρω στα 68 κιλά. θεωρώ λοιπόν ότι μου έρχεται "κουτί"! οι απορίες που προέκυψαν πάραυτα είναι οι εξής:
-κανένα ταξιδάκι-εκδρομούλα θα μπορώ να κάνω???
-επειδή κυκλοφορώ 70% πόλη και 30% εκτός με κατανάλωση τι παίζει??
-η συντήρησή του λογικά δεν πρέπει να κυμαίνεται μακριά από το στρομ (?)
οτιδήποτε άλλο κρίνετε άξιο να αναφερθεί μη διστάσετε!! "
Λοιπόν συνονόματε του Δικαστή Ντρέντ,
Η μοτοσυκλέτα και ο σωματότυπός σου ταιριάζετε μια χαρά. Σκέψου ότι το 675 το λατρεύουν
και οι γυναίκες αναβάτισες που είναι πιο κοντές από εσένα. Γενικά είναι εξαιρετικά καλοζυγισμένο, ευκολοδήγητο και βολικό, πολύ πιο εύκολο από τα 1050 ή άλλες μοτοσυκλέτες.
Ταξιδάκι θα πας άάάάνετα αν πάρεις το F με το μασκάκι+ζελατίνα. Δεν του φαίνεται αλλά κάνει πολύ δουλειά. Εγώ το Αθήνα-Θεσσαλονίκη, είτε από εθνική είτε από Θήβα-Λειβαδιά-Μπράλο-Δομοκό-Φάρσαλα-Λάρισα το είχα κάνει πολλές φορές πέρσι μονοκάβαλος, και δεν είχα κανένα πρόβλημα με ταχύτητες ταξιδίου μέχρι 150 κοντερίσια, και παρατεταμένα για ώρες από 120 μέχρι 140.
Η κατανάλωση σε αυτές τις συνθήκες σπάνια έδειχνε με σταθερό γκάζι, το ψηφίο 6 στα λίτρα ανά 100, στην στιγμιαία ένδειξη κατανάλωσης. Αν βέβαι σε τρώει το χέρι να πας πιο γρήγορα, θα δείξει και μεγαλύτερα νούμερα, όπως επίσης αν είναι και σπαστικός με το γκάζι (άνοιξε-κλείσε-παίξε) άνευ λόγου.
Στην πόλη δεν το δούλεψα ιδιαίτερα για να σου πω κατανάλωση, γενικά εξαιρετικά ευκολοδήγητο, μοναδικό μειονέκτημα δεν κόβει πολύ το τιμόνι αλλά είναι κάτι που το συνηθίζεις και προσαρμόζεσαι εύκολα, είναι η μοναδική μοτοσυκλέτα που είχα ποτέ, και βρέθηκα κέντρο Αθήνας σε ώρα αιχμής και δεν με κούρασε-προβλημάτισε-ενόχλησε. Το καλοκαίρι το βεντιλατέρ ανάβει συχνούτσικα αλλά αυτό είναι φυσιολογικό.
Δεύτερο άτομο θα κάτσει αρκεί να είναι θηλυκού γένους, όχι μεγαλόσωμο, και όχι πάνω από 60 κιλά, αλλά και πάλι σε κοντινές σχετικά διαδρομές, όχι να κάνεις τον γύρο της Ελλάδας.
Η συντήρησή του αν ΔΕΝ κάνεις το
ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΛΑΘΟΣ να το πηγαίνεις σε συνεργεία Triumph που χρεώνουν ότι τους λείπει για να πληρώνουν τις διαστημικές απαιτήσεις της Ηλιοφιλ, δεν έχει τίποτα το ιδιαίτερο. Παίρνει 3.4 λίτρα λάδι (καλό είναι να βάζεις το καλύτερο συνθετικό της κάθε μάρκας, κάθε 10.000 λέει η Τ. κάθε 5000 τα άλλαζα εγώ), ένα ΚΟΙΝΟ φίλτρο λαδιού, κοινά μπουζί CR9EK, πρώτη ρύθμιση βαλβίδων έχει στις 20.000χμ και ανά 20.000, είναι σχετικά εύκολη για τον μηχανικό που δεν έχει να βγάλει πολλά πράγματα για να φτάσει στις βαλβίδες, και γενικά δεν χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο ή ακριβό στην συντήρησή του.
Έχει βγει σιωπηρή ανάκληση για ανορθωτή, λεβιέ ταχυτήτων, κεντρικό παξιμάδι καμπάνας (δωρεάν όλα αυτά) , τουλάχιστον στα μοντέλα μέχρι '10 που ήταν το δικό μου , αν βρεις μεταχειρισμένο, ρώτα και ζήτα να δεις απόδειξη ότι τα έχει κάνει αυτά ο πρώην.
Στο ίντερνετ κυκλοφορεί πολύ ράδιο αρβύλα από τον κάθε άσχετο, που το IQ<20 μυαλό του κάνει σκέψεις τύπου ''άκουσα ότι το 1050 βγάζει πιστονοπροβλήματα, το 1050 είναι Triumph άρα ΟΛΑ τα Triumph είναι προβληματικά''. Γενικά ο 675 κινητήρας και το steet triple ΔΕΝ βγάλαν προβλήματα και είναι πολύ αξιόπιστες μοτοσυκλέτες.
Σε ιπποδύναμη έχει 93 άλογα τροχό (μέτρηση από τεστ περιοδικού Μοτό) αλλά το χαρακτηριστικό του δεν είναι το νούμερο αλλά το πως βγάζει αυτήν την δύναμη λες και είναι ηλεκτροκινητήρας, δύναμη ΠΑΝΤΟΥ, σε ΟΤΙ ΣΤΡΟΦΕΣ και να βρήσκεσαι, με ΟΠΟΙΑ σχέση και να έχεις. Ενδεικτικά να σου πω ότι κάποιες φορές ξεχνούσα την 6η στο φανάρι και ξεκινούσα με αυτήν, με λιγότερο συμπλεκτάρισμα από όσο θέλει το VFR μου με πρώτη (!).
Συμπληρωματικά με όσα έγραψα εδώ, διάβασε αυτά που γράφω στις απαντήσεις,μέχρι και την 3η σελίδα σαν FlyingInADream εδώ >>>
http://www.mybike.gr/topic/62880-triump ... riple-675-απορίες/
Θα δεις διαφορά σε σχέση με το V-Strom μια φορά σε όλους τους τομείς.
Τέλος δύο σημεία που προσωπικά θεώρησα χρειαζόνταν μια κάποια βελτίωση είναι αυτό:
diakoptis-twn-gia-street-triple-675f-t2331.htmlκαι αυτό:
how-topothetisi-amortiser-daytona-675-street-triple-t3185.html
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html