Σχετικά με τα λάστιχα

Σχετικά με τα λάστιχα  

  Από: spyro στις 26/11/2009 12:43 μμ.

Όπου και να κοιτάξεις τριγύρω σε ιντερνετικά φόρουμ θα δεις συνέχεια συζητήσεις και ερωτήσεις για το «τι λάστιχα να βάλω ρε παιδιά?»

Αυτό η εκείνο? το άλλο που μου είπε ο φίλος ο Μπάμπης η εκείνο που είπε ο μάστορας ο πρωην racer ο σουγιάς που όταν έτρεχε έξυνε και τα αυτιά αλλά τα μεγάλα συμφέροντα τον φάγανε? Που να τον δεις στα νιάτα του πως πήγαινε…. Την φωτογραφία στον τοίχο την βλέπεις?....

«Διάβασα κάπου…..», «μου είπε ένας άλλος στο φανάρι που τον ρώτησα….», «εγω δεν τα χω βάλει αλλά το φιλαράκι μου που τα χει ξέρει….»,

«αυτό έχει 2 γόμες το άλλο έχει 4 .. αλλά αυτό που βγήκε πέρσυ έχει 7…..τι να λέμε τώρα … τα πάντα όλα…»

«άστα φίλε μην βάλεις αυτό είναι μάπα … εκείνο να βάλεις….. είναι κορυφαίο … super duper wow… »

Είναι φοβερές οι συζητήσεις. Εμπεριστατωμένες απόψεις, τεράστια άρθρα και reviews, παραθέσεις τεχνικών χαρακτηριστικών, απόψεις και άρθρα…

Δεν αρνιέμαι ότι πολλές φορές έχω πάρει μέρος και εγώ σε τέτοιες … γιατι να το κρύψωμεν άλλωστε… Ναι το παραδέχομαι υπήρξα και εγώ ενας από αυτούς.

Τέρμα πια… απεταξάμην.. απετάξω τις λαστιχοσυζητήσεις?... απεταξάμην ….

Την προηγούμενη Κυριακή πήγα μια βόλτα με τις μηχανές και στην παρέα υπήρχε ένας φίλος με ένα KTM Adventure 990. Μαράζι το χα… Και πέρσυ που αγόρασα τον Τίγρη καμιά φορά κρυφά-κρυφά σσσσσσσσσσ κοίταγα αγγελίες για την εν λόγω μηχανή. Πολλά τα λεφτά… κακό το όνομα … λένε και πολλά ρε φουστη μου… σπάνε χαλάνε… ΑυστριακόΜαλακίες… που να ξέρουν οι Αυστριακοί τώρα από moto… δε μαμιόμαστε που να μπλέξουμε… Να μπορούσαμε να το πάρουμε καινούργιο αλλά ρε γαμώτο πολλά τα λεφτά για αυτή την χαρχάλω…. Βρε ουστ …

Την Κυριακή δεν άντεξα… την ώρα που κάθισαν όλοι και παρήγγειλαν παϊδάκια του ζητάω τα κλειδί και μου το δίνει… Επιφυλακτικός την καβαλάω… μέσα στα βουνά της Οίτης σιγά σιγα για να μην γίνει καμια ζημιά ξένο μηχανάκι που να τρέχεις τώρα ….

Έψαξα να βρώ ελαττώματα για να επιβεβαιώσω την επιλογή μου…
Τι σέλα είναι αυτή ρε… πώς θα κάνω πάνω από 200χιλ ταξίδι πάνω της? … άντε ρε ….

Πως σκορτσάρει έτσι κάτω από τις 4.000χιλ. στροφές?…. Μα καλά πλάκα μου κάνουν?

Τι όργανα είναι αυτά ρε? Καθαρόαιμο εντούρο οδηγάω? Εντούρο με 14.500χιλ ευρώ?

Ο μαρσπιές γιατί είναι τόσο ψιλά ρε συ? Άντε τώρα να θέλεις να κατεβάσεις ταχύτητα σε μια δύσκολη και να χρειάζεται να σηκώσεις το πόδι… τσ τσ τσ τσ

Μα καλά τώρα αυτό το μηχανάκι έχει πάνω από 100 άλογα?.... ποιανού στάβλου ρεεεε

Τζίφος το ψαξα από δω το ψαξα από κει.. τιποτα. Τα έλατα της Οίτης με γράφανε στα τέτοια τους … δεν ψάρωσαν καθόλου…

Αλλά δεν θα μιλήσω άλλο για την εμπειρία μου με το 990.. αρκετά .. θα πέσουν να με πλακώσουν ο Νίκος και ο Κάπτεν… θα φάω ξύλο, ντρέπομαι,… είναι και φιλαράκια καλά και δεν θέλω να τα στεναχωρήσω….

ΘΑ σας πώ όμως για το πόσο ανούσιες συζητήσεις είναι για μένα πια οι «πιο λάστιχο να βάλω για να με κρατάει στις στροφές που θέλω να ξύσω ρε παιδιά … γιατί αυτά που φοράω γλυστράνε….»

Τι λέει ρε ο άθρωπας… πάει καλά? 19άρα ζάντα το 990 μπροστά με τακουνάτα λάστιχα και 15.000Κμ στο κόρφο τους και στρίβουν έτσι? … βρε αστα διάλα…. Άστα διάλα πια….

εδιτ: φίλος απο το moto.gr επισύμανε οτι είναι 21" και όχι 19" η μπροστινή.... άκου να δεις ξεφτίλα....

Re: Σχετικά με τα λάστιχα  

  Από: ATN PANOS στις 26/11/2009 3:38 μμ.

χαχαχαχα ωραιο ποστ φιλε σπυρο.γελασα αρκετα!!!

για τα λαστιχα τωρα, πραγματι ειναι ενα ατελειωτο κεφαλαιο!
προσωπικη αποψη παντα,ειναι οτι ολα τα λαστιχα πλεον
απο ολα τα εργοστασια ειναι πολυ καλα!!
εννοω παντα για το αντιστοιχο τις καθε εταιριας!!

καθε ενα λαστιχο εχει τα + και τα -
και φυσικα καποιο απο αυτα ταιριαζει λιγο καλυτερα
στο τυπο τις μηχανης που οδηγαμε,και φυσικα σε τι δρομο το χρησιμοποιουμε!!!

πιστευω οτι οι διαφορες ειναι ελαχιστες,και μονο επαγγελματιες οδηγοι
κατω απο αυστηρα ελεγχομενες συνθηκες
μπορουν να βγαλουν ασφαλη συμπερασματα
.

το οτι εγω, η ο αλλος, θεωρουμε οτι το ταδε λαστιχο ειναι μακραν καλυτερο
ειναι καθαρα προσωπικες αποψεις, που αρκετα εως πολυ απεχουν απο την πραγματικοτιτα!!!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Σχετικά με τα λάστιχα  

  Από: Aris. στις 26/11/2009 6:48 μμ.

Το πιο καλο λαστιχο ειναι αυτο που εχει τις καλυτερες και ομορφοτερες -σχεδιαστικα- γραμμωσεις ενω το παρατηρεις ρουφοντας την φρεντοδουρα σου (παει η φραπαδουρα ...) απο την αναπαυτικη καρεκλα της καφετεριας στην γεματη με κοσμο πλατεια.

Καθ'οτι υπαρχουν και καγκουρες στον κοσμο που θελουμε οφθαλμολουτρο και style!
Δεν ειμαστε ολοι γυρολογοι ,χιλιομετροφαγοι !

ΓΙα ενα Look ζουμε βρε αδερφε !
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Σχετικά με τα λάστιχα  

  Από: tripletech στις 26/11/2009 8:18 μμ.

Παρε το 990 SMT η και το σουπερδουκ η το σουπερμοτ με τις 17αρες και μετα ξαναγραψε ενα αρθρακι...
να δω τι θα κανουν τα ελατα μετα...
ενταξ θα "χανεις"καμια τριτουλα στα ζορια,allas...συμβαινουν και στα καλυτερα σταβλονια....

A,ελεγες και κατι για λαστιχα ε...?

Re: Σχετικά με τα λάστιχα  

  Από: nfot στις 27/11/2009 12:16 πμ.

Αααααχ το Super Duke
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Σχετικά με τα λάστιχα  

  Από: bekris στις 12/03/2010 12:57 μμ.

...Τεράστια συζήτηση ... κάτι σαν τα λάδια και τον Sprinter...

Εγώ κατάφερα να "κάψω" τα μαμά λάστιχα μετά από 6 t-days !!! και ακόμα μια χαρά κρατάνε (πίστα δεν θα πάω φυσικά εάν δεν τα αλλάξω).

Βασικός παράγοντας ή μάλλον 1 απ αυτούς είναι οτι μετά από περίπου 1 - 1,5 χρόνο τα λάστιχα εάν δεν έχουν φαγωθεί σίγουρα έχουν ξεραθεί και δεν αποδίδουν το ίδιο, οπότε βουρ για αλλαγή.

Μάρκες, κορόνες RR, U, V, RRRRRR. κτλ,κτλ δεν έχουν και πολύ μεγάλη σημασία για τον μέσο αναβάτη.

Ουσιαστικές διαφορές θα δει κανείς μόνο όταν πιέσει το μηχανάκι σε συνθήκες πίστας, στο δρόμο πολύ δύσκολα θα εκμεταλλευτεί κανείς τις δυνατότητες ενός RR ελαστικού από ένα απλό τουριστάδικο (που να πληρεί τις προδιαγραφές της μηχανής που οδηγάει πάντα…)

Re: Σχετικά με τα λάστιχα  

  Από: Sprinter στις 12/03/2010 1:20 μμ.

Τα παραλές..παρε εναν Τίγρη ή ενα Σπριντ με καινούργια μαμίσια, σύγκρινέ τον με, εστω και πατημενα σοβαρά λάστιχα κι έλα να μου πείς. Στον δρόμο όχι στην πίστα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Σχετικά με τα λάστιχα  

  Από: bekris στις 12/03/2010 4:25 μμ.

Sprinter"Τα παραλές..παρε εναν Τίγρη ή ενα Σπριντ με καινούργια μαμίσια, σύγκρινέ τον με, εστω και πατημενα σοβαρά λάστιχα κι έλα να μου πείς. Στον δρόμο όχι στην πίστα."


Είναι πολύ σχετικά όλα αυτό μην το ανοίξουμε το θέμα ...
Καινούριο μαμα λάστιχο Vs πατημένο "σοβαρό" λάστιχο ... προσωπικά δεν έχω δει διαφορά (η μάλλον λόγο μη φθαρμένης κορόνας το μηχανάκι πλάγιαζε καλύτερα με τα μαμα).

Τα σοβαρά λάστιχα είναι και αρκετά πιο μαλακά από τα μαμα οπότε και ξεραίνονται πιο εύκολα και είναι πιο ευπαθή... στα γυαλιά πχ σκίζονται πανέυκολα (παθών). Εάν τα βάλεις όλα αυτά κάτω θα δεις ότι δεν είναι και τόσο άσχημα τα μαμα.

Τεσπα επειδή τα λάστιχα είναι είναι σοβαρότατη υπόθεση για την ασφάλειά μας και αυτό το 2% παραπάνω που θα αποδώσουν τα "σοβαρά" λάστιχα από τα μαμα στο δρόμο μπορεί και να αξίζει ...

Θεωρώ υπερβολή το να βάλει κάποιος Metz racetech γόμες Κ0 (που κρατάνε διαολεμένα καλά) και να μην κάνει t-days

Re: Σχετικά με τα λάστιχα  

  Από: Sprinter στις 12/03/2010 5:58 μμ.

Δεν ειναι οι γόμες σοβαρά λάστιχα για το δρόμο.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε