Το κροσπλέιν μοτέρ του Ρ1 ασκούγεται σαν δικύλινδρο. Ειδικά αν ακούσεις τα αγωνιστικά, ακούς τα 4κύλινδρα να περνάνε τσιρίζοντας, και ακούς και ένα δικύλινδρο να περνάει, περιμένεις να δεις κανά ducati και τσουπ περνάει το Ρ1.
Ιδού και η ανακοίνωση της ίδιας της Yamaha, σχετικά με τον τρικύλινδρο, όπου αναφέρει ότι μετά την επιτυχία του κροσπλειν τετρακύλινδρου στα Ρ1 και Μ1, θα φτιάξουν και ένα τρικύλινδρο, που έχει κι αυτός τέτοια χαρακτηριστικά απόδοσης.
http://www.yamaha-motor.eu/eu/news/index.aspx?id=513654Δεν λέει κάτι για ασύμετρα κομβία, που προφανώς τα αναπαρήγαγαν οι ''δημοσιογράφοι'' μέσα στην ασχετοσύνη τους...
ΦΥΣΙΚΑ η είδηση ενός ακόμα κατασκευαστή να ασχοληθεί με τρικύλινδρους, είναι πάρα πολύ καλή, και
προσωπικά απορώ πως με μια τόσο ταιριαστή στην μοτοσυκλέτα διάταξη κυλίνδρων, δεν ασχολούνται ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές καιρό τώρα...
Ο τρικύλινδρος είναι , πιο εύκολος και φτηνός από τον τετρακύλινδρο, αλλά και από τους V κινητήρες, είναι σε απόδοση σχεδόν σαν τετρακύλινδρος σε ισχύ και σαν δικύλινδρος σε πέρασμα της ισχύος στον δρόμο, είναι πιο στενός από 4κύλινδρο, και όχι πολύ πιο φαρδύς από δικύλινδρο εν σειρά ίδιου κθυβισμού, έχει κροσπλειν χαρακτηριστικά από την φύση του, χωρίς να χρειάζεται επιπλέον τεχνολογία για αυτό και το κυριότερο έχει όσο πρέπει τραχύ ήχο, ούτε τσιρίζει σαν τετρακύλινδρος αλλά ούτε και κοπανάει σαν δικύλινδρος.
Μακάρι να βλέπαμε και τους άλλους κατασκευαστές να ακολουθούν.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html