Αγορά Street Triple R και απορίες.... ¶
Από: babis1980 στις 09/08/2010 6:25 μμ.
Εδώ και μερικές μέρες (βασικά μήνες....ή μάλλον χρόνια θα έλεγα) διαβάζω και ψάχνω (και εδώ στο φόρουμ και στο internet και youtube και παντού) για την νέα μου μηχανή. Έχω ψάξει αρκετά έως πάρα πολύ και σήμερα είπα .... αρκετά! Νομίζω ότι αποφάσισα πλέον ότι θα επενδύσω σε ένα triple r. Το σκέφτομαι καιρό αλλά πλέον έχω κατασταλάξει.
Επειδή όμως πρέπει να γνωριστούμε λιγάκι αναφέρω ότι η ιστορία με τα μοτό ξεκίνησε σχετικά "αργά" στην τρυφερή ηλικία των 18 όπου και αγόρασα το 1ο μηχανάκι μου, ένα Honda Dominator 250 (το ΝΧ που λέμε). Το πούλησα μετά από 2 χρόνια γιατί ήταν ματιασμένο και γκαντεμιασμένο (μην γελάτε, τα πιστεύω αυτά).
Μετά αγόρασα ένα Suzuki FX 125 (πολύ καλό ήταν το κακόμοιρο - μακάρι να το είχα ακόμη) και εδώ και 3 χρόνια κυκλοφορώ με ένα Honda Hornet 600 του 2005 (πορτοκαλί).
Το Hornet το λατρεύω αλλά πλέον το θεωρώ απαρχαιωμένο. Εντάξει έχει ανάστροφο εμπρός και ρύθμιση πίσω ελατηρίου αλλά τίποτε άλλο. Έχει και 97 Hp στον στρόφαλο αλλά είναι καρμπιρατεράτο. Η ροπή του "υπάρχει" μετά τις 6.000 rpm για να μην πω 8.000 rpm. Το μεταλλικό (όχι για το υλικό κατασκευής μιλάω) πλαίσιο είναι σχεδιασμένο το 1998 (ή μάλλον πρωτοκυκλοφόρησε τότε) και μέχρι και το 2007 παρέμεινε το ίδιο....και ως γνωστόν σιδερένιο πλαίσιο = μέτρια γεωμετρία = αυξημένο βάρος (αν και το hornet είναι στεγνό 178kgr).
Πλέον θέλω ένα νέο μηχανάκι....με χαρακτηριστικά τουλάχιστον καλύτερα από την δική μου μηχανή. Επομένως τι ψάχνω; Ένα δυναμίτη (με ενδιαφέρει η δύναμη αλλά και η ροπή) με φρενάρες, πλήρως ρυθμιζόμενα εμπρός και πίσω αμορτισέρ (διότι δεν είμαστε όλοι 65 κιλά) γιατί θέλω να έχω ένα μαλακό και φιλικό μηχανάκι όταν πάω στην δουλειά ή μια βόλτα μέσα στην πόλη αλλά θέλω να «κολλάει» στον δρόμο όταν πάω μια βόλτα λίγο παραέξω (αφού πέσει σωστή ρύθμιση πρώτα)....
Α, ξέχασα να σας πω ότι η γυναίκα έχει δικό της μηχανάκι και σαν συνοδηγός έρχεται σπάνια μαζί μου.... επομένως δεν ενδιαφερόμαστε για τον συνεπιβαίνοντα και την άνεσή αυτού....
Και όλα τα παραπάνω χωρίς να χρειαστεί να πληρώσω 12 με 15 χιλιάδες γιούργια για tuono ή speed triple ή duke r ή streetfighter ! Γιατί φτωχό παιδί είμαι, την βιοπάλη, στο νοίκι μένω με την σύζυγο και έξοδα έχουμε. Έτσι λοιπόν με ευκολία κατέληξα στο ότι το Triple R είναι αυτό που ψάχνω. Νομίζω (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) είναι μακράν η φθηνότερη μοτοσικλέτα με full ρυθμιζόμενα εμπρός και πίσω και ακτινικά φρένα μπροστά.
Καταφέραμε λοιπόν να μαζέψουμε ένα σεβαστό ποσό και με την ταυτόχρονη πώληση (δεν έχει γίνει ακόμη) του Hornet-ακίου θα πάρουμε το triple R. Μετρητά. Δεν βάζω δόσεις, ούτε παίρνω δάνειο. Να πάνε να πνιγούν οι τράπεζες. Εν ολίγης αυτά παίζουν πάνω κάτω. Στο παρασύνθημα τώρα.
Α, ξέχασα να σας πω παλικάρια....δεν έχω κάνει ακόμη test ride.
Θα μου πείτε....καλά βρε άνθρωπε....αφού δεν το οδήγησες ακόμη πως το αποφάσισες; Η απάντηση είναι απλή. Ξέρω τι ψάχνω....ξέρω τι θέλω....ξέρω τι μου αρέσει....πόσο λάθος τα λένε (λέτε) όλοι; Και επειδή θεωρώ ότι κανένας δεν γνωρίζει καλύτερα από τον εκάστοτε κάτοχο μιας μηχανής ήρθα να μάθω από εσάς εδώ ... στην "πηγή".
Το λοιπόν.... οι ερωτήσεις μου - απορίες που έχω.....
1) Είναι αυτό το μηχανάκι τόσο τέλειο; Παντού οι πάντες το εκθειάζουν σε όλα τα review, σε όλες τις χώρες....από προβλήματα γενικά δεν παρουσιάζει πολλά από αυτά που έχω ακούσει και διαβάσει – μόνο αυτός ο κραδασμός στις 6 με 7 χιλιάδες στροφές που έχετε αναφέρει και εδώ αρκετές φορές. Πείτε μου λοιπόν….είναι έτσι τα πράγματα;
2) Με έχει προβληματίσει το θέμα του μικρού κοψίματος του τιμονιού. Συγκριτικά με τι το λένε όσοι το λένε; Με παπί; Με το transalp ή το vstrom ή με CBR1000rr; Αυτό θα το μάθω όταν κάνω το test ride βέβαια αλλά ρωτάω γιατί όταν είχα πάρει το Hornet (πριν είχα το FX) νόμιζα ότι δεν μπορώ ούτε μια κίνηση δεξιά αριστερά να κάνω, ούτε να παρκάρω ούτε τίποτα. Πλέον δεν κολλάω ποτέ στην κίνηση ούτε έχω γενικά προβλήματα με το κόψιμο του τιμονιού. Γνωρίζει κανένας πως συγκρίνεται το triple R στον τομέα αυτό σχέση με το Hornet;
3) Θεωρώ ότι από αυτά που διαβάζω στο φόρουμ μας (μπορώ να το θεωρώ και δικό μου; μάλλον είναι λίγο νωρίς ακόμη....) η Triumph όπως και σχεδόν όλες οι εταιρίες μοτοσικλετών διαθέτουν άθλιες αντιπροσωπείες στην Ελλάδα.
Ανοίγει παρένθεση (Είναι ο μ@λ@κ@ς ο έλληνας παιδάκι μου. Αντί να μας παρακαλάνε να αγοράζουμε μηχανές με το κιλό μας σπρώχνουν στα αυτοκίνητα. Παντού διαφημίσεις, παντού δώρα, παντού αποσύρσεις και για τα μηχανάκια τίποτα. Που πληθυσμιακά ο έλληνας αγοράζει περισσότερο μηχανή από τον άγγλο και τον γερμανό. Και έχετε δει τι γίνεται έξω από τέτοια για τα moto. Τους παρακαλάνε οι αντιπροσωπίες και από υποστήριξη …. Κύριοι ούτε αργοπορίες, ούτε π@π@ριες με τις εγγυήσεις ούτε τίποτα… αλλά είπαμε…είναι ο μ@λ@κ@ς ο έλληνας…) κλείνει παρένθεση!
Η Triumph δεν αποτελεί εξαίρεση. Η Ηλιοφίλ είναι τουλάχιστον πολύ κακή αντιπροσωπεία. Με την νοοτροπία τσιφλικά και δημοσίου υπαλλήλου της δεκαετίας του ‘80. Και σημειώνω : δεν έχω προσωπική εμπειρία….με ότι ακούω και διαβάζω εδώ. Και εννοείται ότι δεν αναφέρομαι σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
Η σκέψη μου είναι η εξής λοιπόν….Να πάρω από την αντιπροσωπεία το εν λόγω μηχανάκι ή να το κάνω εισαγωγή καινούριο από Αγγλία ή Γερμανία; Το κόστος θα βγει περίπου 800 με 1000 γιούργια λιγότερα. Τα χρήματα αυτά θα τα γλυτώσω επί 2 αν δεν μου βγάλει κάποιο χοντρό πρόβλημα αφού θα γλυτώσω και το χαράτσι των service. Γιατί στον Σάκη (μεγάλη η χάρη του….) μπορώ να πάω για οτιδήποτε αν χρειαστεί αλλά θα κάνω ότι θέλω εγώ στο μηχανάκι, όπου θέλω με υλικά δικά μου. Αν βέβαια βγει ελαττωματικό και βαρέσει καμιά τρελή ζημιά ….την ήπιαμε .....αν όμως βγάλει τις γνωστές κυριλέ ζημιές στα 3 χρόνια της "φανταστικής" εγγύησης υπολογίζω ότι θα γλυτώσω περίπου στα 2 χιλιάρικα (συμπεριλαμβάνεται και το χιλιάρικο της αγοράς).
Καλά δεν είναι; Απλά φαντάζομαι την στιγμή που θα πάω αντιπροσωπεία να μου φτιάξουν κάτι που θα έχει 100 ευρώ και να μου πουν «είναι αναλώσιμο, δεν μπορεί να το καλύψει η εγγύηση»….. αυτό μόνο…..
Αυτά εν ολίγοις (τρόπος του λέγειν) ….
Ευχαριστώ που διαβάσατε το μήνυμά μου.
Σας ευχαριστώ για τυχόν απαντήσεις.
Σας ευχαριστώ που δεν θα ακολουθήσουν λεκτικοί προπηλακισμοί για το μέγεθος του μηνύματός μου ή για κάποια πράγματα που έχω γράψει σε αυτό και τέλος …..
Ευχαριστώ την triumph που μας χάρισε το καταπληκτικό Street Triple R.