Δεν είναι πολύ ακριβή για μεταχειρισμένη Τ100 scrambler μετατροπή? ¶
Από: sprouter στις 04/05/2021 11:34 μμ.
Καλησπέρα,
Ψάχνω να αγοράσω μια Bonneville T100. Στόχος είναι να την μετατρέψω μετά σε scrambler. Ουσιαστικά απλά να την σηκώσω και να της βάλω πιο χοντρά τρακτερωτά λάστιχα. Και αυτό κυριώς για αισθητικούς λόγους.
Έχω βρει αυτήν εδώ που είναι "έτοιμη" (σχεδόν έτοιμη γιατί θα αφαιρούσα όλο το στρατιωτικό theme και την εξάτμιση) :
https://www.car.gr/22800799
Επειδή είμαι καινούριος στον χώρο (θα είναι η πρώτη μου μεγάλου κυβισμού μηχανή) και δεν ξέρω απο Triumph τι παίζει στην αγορά, δεν θέλω να χρυσοπληρώσω κάτι που δεν αξίζει τόσα, έτσι απο αφέλεια.
Μια Bonneville T100 καινούρια την αγοράζεις 10.500ε. Και εδώ η συγκεκριμένη είναι σχεδόν δεκαετίας και την πουλάνε 11.000ε. Δεν είναι υπερβολικό ?
Δηλαδή αν πάρω μια κανονική Τ100 με 7000ε πχ και της αλλάξω πίσω ανάρτηση και λάστιχα πιο φθηνά δε θα μου βγει ?
Να υποθέσω οτι τα 11000ε είναι κυριώς επειδή τραβάζει το μάτι ?
Ευχαριστώ και καλησπέρα :-)
Ψάχνω να αγοράσω μια Bonneville T100. Στόχος είναι να την μετατρέψω μετά σε scrambler. Ουσιαστικά απλά να την σηκώσω και να της βάλω πιο χοντρά τρακτερωτά λάστιχα. Και αυτό κυριώς για αισθητικούς λόγους.
Έχω βρει αυτήν εδώ που είναι "έτοιμη" (σχεδόν έτοιμη γιατί θα αφαιρούσα όλο το στρατιωτικό theme και την εξάτμιση) :
https://www.car.gr/22800799
Επειδή είμαι καινούριος στον χώρο (θα είναι η πρώτη μου μεγάλου κυβισμού μηχανή) και δεν ξέρω απο Triumph τι παίζει στην αγορά, δεν θέλω να χρυσοπληρώσω κάτι που δεν αξίζει τόσα, έτσι απο αφέλεια.
Μια Bonneville T100 καινούρια την αγοράζεις 10.500ε. Και εδώ η συγκεκριμένη είναι σχεδόν δεκαετίας και την πουλάνε 11.000ε. Δεν είναι υπερβολικό ?
Δηλαδή αν πάρω μια κανονική Τ100 με 7000ε πχ και της αλλάξω πίσω ανάρτηση και λάστιχα πιο φθηνά δε θα μου βγει ?
Να υποθέσω οτι τα 11000ε είναι κυριώς επειδή τραβάζει το μάτι ?
Ευχαριστώ και καλησπέρα :-)