Polymhxanos"
Κάποιοι θα πουν, ότι αυτά όλα είναι η νέα πολιτική της αγγλικής Triumph, και όντως είναι, αλλά η δικαιολογημένη γκρίνια των εξουσιοδοτημένων ήταν χρόνια τώρα, και απλά τώρα έφτασε ο κόμπος στο χτένι για μερικούς.
Δυστυχώς μια τόσο καλή εταιρία, με τόσο καλές μοτοσυκλέτες, με πάθος με ωραία σχέδια κ.ο.κ. έχει αυτήν την αντιπροσωπεία."
Ποιοί άραγε?
Σοβαρά τώρα, και έχοντας πλήρως σώας τας φρένας και λογική σκέψη (κανείς δεν με εχει κατηγορήσει για το αντίθετο στη ζωή μου μέχρι χθες) ρωτάω
Πώς από την πρώτη παράγραφο καταλήγουμε στη δεύτερη?
Προσοχή. Ούτε τον δικηγόρο της Ηλιοφίλ παριστάνω ούτε αρνούμαι πώς μπορεί να είναι μπ... Αναρωτιέμαι όμως. Αν αυτή είναι η πολιτική της μαμας εταιρείας (που ΠΑΝΤΑ ήταν αλλά απλώς από πέρισυ έγινε αυστηρότερη και γενικότερη) τι ακριβώς θα μπορούσε να κάνει η Η?
Αν η Τ θέλει τους εξουσιοδοτημένους να είναι κάθετες μονάδες, θέλει βιτρίνες κλπ κλπ (δεν κρίνω εδώ αν καλώς θέλει αυτό είναι άλλη συζήτηση) τι ακριβώς έπρεπε να κάνει ο όποιος διανομέας? Μας εξηγείτε παρακαλώ?
Αν η Τ ζητάει κάποιο ύψος επένδυσης και commitment (και από τον διανομέα και από το δίκτυο) τι ακριβώς πρέπει να κάνει ο διανομέας?
Δικαίωμα του όποιου επιχειρηματία να συμμετέχει ή όχι σε ένα σχήμα. Αλλά δικαίωμα και της μαμας εταιρείας να ζητάει ότι θέλει να ζητάει. Business είναι αυτές δεν είναι φιλικά κολλητηλίκια.
Δεν κρίνω ούτε τον μαστρο-Νίκο αν έχει δίκιο επί του επιχειρηματικού θέματος ούτε τον Εγγλέζο. Κρίνω την άποψη πως για όλα φταίει ο διανομέας και κανείς άλλος.Τα άλλα περί εν γένει συμπεριφοράς της Η, μηχανάκι εδώ - μηχανάκι εκεί, να τα δεχθώ (αν και πάλι δε μπορώ να τα κρίνω γιατί μέσα στη μπίζνα δεν είμαι και δε μπορώ να κρίνω ακούγοντας μόνο τη μια πλευρά) είναι ΑΣΧΕΤΑ με το συγκεκριμένο θέμα. Είμαι σίγουρος πως η Η δεν είναι υπόδειγμα εταιρικής συμπεριφοράς ούτε πρός τους πελάτες ούτε πρός τους συνεργάτες (πόσες ελληνικές εταιρείες είναι?) αλλά δε συζητάμε αυτό εδώ.
Αν μας έλεγε ο Πολυμήχανος πως ο τάδε μηχανικός βαρέθηκε να τσακώνεται με τον τάδε δντή after sales service της Ηλιοφίλ γιατί δε συνενοείται ποτέ, θα είχαμε άλλη συζήτηση. Ομως άλλο λέει εδώ ο Πολυμήχανος (και προφανώς απο κάπου τα ακούει).
Τα γράφω αυτά απλώς γιατί δε γουστάρω νοοτροπίες απλοικές και επίσης μ' αρέσει να αποδίδω τα του Καίσαρος τω Καίσαρι. Οι όποιοι dealers και τα όποια συνεργεία, με τον διανομέα μπορεί να έχουν να κάνουν απευθείας και με αυτόν μπορεί να τα έχουν. Ομως ο διανομέας είναι απλώς αυτό. Διανομέας που υλοποιεί κατευθύνσεις της μαμας γιατί και αυτού αντίστοιχα πράγματα του ζητούνται.
Ειμαι χρόνια στο κουρμπέτι των πολυεθνικών και των αντιπροσωπειών και καταλαβαίνω πολύ καλύτερα πως δουλεύει αυτή η σχέση (το γνωρίζω και top down και Bottom up) από ότι ο όποιος μαστρο-Νίκος ή Μαστρο-Πολυχόντας που μπορεί ο ένας να το βλέπει στενά από την οπτική του και ο άλλος απλώς να αναπαράγει αυτά που του λέει ο πρώτος.
Κλείνω επαναλαμβάνοντας πως δε πάω να υποστηρίξω την όποια Ηλιοφίλ η οποία, ιστορικά, πολλά κακά έχει. (Βέβαια αν ξέρατε πως ήταν η αντιπροσωπεία της Τ 15 χρόνια πίσω. άλλα θα λέγατε). Απλώς μ' αρέσει να λέγονται σωστά τα πράγματα. Και επαναλαμβανω αυτό που εγραψα σε άλλο πόστ: Αν κάποιος γνωρίζει πως η μαμα ζητάει Α πράγματα αλλά η Ηλιοφίλ Α+ ή Β ή Γ ας μας το πεί για να καταλάβουμε.
Παραθετω επίσης ξανα ενα τυχαίο λίνκ σε αμερικάνικο φόρουμ. Από το 2006 παρακαλώ..Αν αναγνωρίζετε την ομοιότητα των θεμάτων μεταξύ της Triumph USA και των Αμερικάνων dealers και αυτων που ανάφερε ο Πολυμήχανος παραπάνω, πέστε μου. Για εμένα όπερ έδει δείξαι
http://www.triumphrat.net/triumph-model ... -hand.htmlΑπό το παραπάνω απομονλωνο ενα πόστ. Δε θα κρίνω αν αυτά που ζητάει η Τ στην Ελλάδα είναι λογικά για την Ελληνική αγορά. Το παραθέτω όμως για να δούμε και την άλλη πλευρά του ζητήματος
'A Dealer must invest in his business. Which means training employees, keeping bikes on the floor, stocking apparel/accessories, and several other critical steps in order to maintain their relationship with their respective Triumph Distributor.
Although many of us would share your feelings about how it looks, if you step back and look at the big picture these are the things that a dealer must do to be successful. It is completely normal to feel anxiety, but this is the reality of being a successful Triumph Dealer.
It is also normal that only a very small percentage of business owners could effectively work & manage in this enviroment and under these terms. The majority cannot, and that is why Triumph Ltd and Triumph Distributors hire talented people to go out and find potential business owners that thrive in this situation.
This doesn't mean that you are "inferior" in any way for how you perceive this situation, it's just business.'