vassa"Συγκεκριμένα: έκανα πρόσφατα κάποια ταξιδάκια με σκέλη από 300 ως 700χλμ ημερησίως, μερικά με ντάλα ήλιο και πολύ υψηλή εξωτερική θερμοκρασία (>38C κατά περίπτωση).
Μετά από μια ώρα περίπου το δεξί πόδι (γάμπα) ζεσταίνονταν τόσο που δεν άντεχα να το έχω στο μαρσπιέ και αριστερά έσκαγε επίσης αλλά όχι στον υπερβολικό βαθμό του δεξιού.
Η θερμότητα προέρχονταν κυρίως από το πλαίσιο (εκτιμώ), το οποίο κυριολεκτικά είχε πυρωθεί.
Υπάρχει δυνατότητα τα "ντυθεί" με κάποιο υλικό το πλαίσιο στο σημείο που να προκαλεί θερμό διακοπή; πχ κάρμπον; Υπάρχει κανείς που αναλαμβάνει τέτοιες εργασίες;
Κάποια άλλη λύση;
/ Β"
Όλα στο μυαλό σου είναι. Δέξου το.
Κινητήρα εσωτερικής καύσης έχεις, ζέστη βγάζει, καλοκαίρι είναι ,ζεσταίνεται.
Έτσι ήταν πάντα, έτσι θα είναι.
Προστατευτικό , να αποτρέπει την επαφή και την μεταφορά θερμότητας πλαισίου-γάμπας, μπορείς να φτιάξεις σε προσωρινή ή μόνιμη βάση, από ευτελή υλικά, π.χ. χαρτόνι και ταινία.
Μια παρατήρηση: Κυριολεκτικά, σημαίνει αυτό ακριβώς που λέει η λέξη. Είναι το αντίθετο του μεταφορικά, που σημαίνει όχι αυτό που λέει η λέξη, αλλά κάτι παρόμοιο, παραπλήσιο, ανάλογο, σε διαφορετικό βαθμό.
Αποκλείεται να σκας ''κυριολεκτικά'' , δεν είσαι εκρηκτικός μηχανισμός, και επίσης αποκλείεται το αλουμινένιο πλαίσιο του ST σου, να πύρωσε ''κυριολεκτικά'', είναι αλουμίνιο, και το αλουμίνιο δεν πυρώνει στις θερμοκρασίες αυτές.
Μεταφορικά, σκας, μεταφορικά, πύρωσε. Τις λέμε που τις λέμε τις παρόλες, ας ξέρουμε και τι σημαίνουν, διαφορετικά μην τις λέμε, δεν υπάρχει λόγος...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html