Ρεπριζ από 100 χαω

Ρεπριζ από 100 χαω  

  Από: rAnger στις 16/04/2010 5:59 μμ.

Θα ρωτήσω κάτι κουφό κι όποιος έχει δοκιμάσει μου λέει:

Πως μπορώ να βρω τις ρεπρίζ επιταχύνσεις του 1050 της Τ?
Για το ST τον Τίγρη και το Sprint.

Ήθελα από περιέργεια να τις συγκρίνω και να δώ πόση διαφορά έχουν.
Χτες βγήκα μ ενα συνάδελφο με R1 στην εθνική και είπαμε για πλάκα "Δεν τα στήνουμε?"

Του λέω "ναι αλλά από 100 και με 6η, οκ?" και μου λέει Οκ και το δοκιμάσαμε.
Είχα μια ελπίδα ότι μπορεί να του βγω για λίγο στην αρχή, αλλά μετα λύπης διαπίστωσα ότι δεν παίζει.
Το σκεπτικό μου ήταν ότι με βάση το διαγραμμα ροπής και ιπποδύναμης, στο Tiger οι μεγάλες τιμές έρχονται από πιό χαμηλές στροφές, αλλά δεν υπολόγισα κάτι... Ότι με 6η εγώ έχω περιπου 3800 rpm, to R1 δεν ξέρω πόσες έχει αλλά τελικά σίγουρα έχει παραπάνω (υποψιάζιομαι κοντά στις 5000), οπότε η σύγκριση των διαγραμμάτων πάει περίπατο κι έτσι τελικά από την αρχή μου έφευγε, όχι με μεγάλο ρυθμό αλλά μέχρι τα 160 είχε φύγει περι τα 10-15 μέτρα ήδη ...

Για πείτε απ την εμπειρία σας...
"Do not blame God for having created the tiger, but thank him for not having given it wings."
[size=85:o7r8m6d3]Indian proverb

Re: Ρεπριζ από 100 χαω  

  Από: Sprinter στις 16/04/2010 6:11 μμ.

Τι ακριβώς ρωτάς δε κατάλαβα
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Ρεπριζ από 100 χαω  

  Από: rAnger στις 16/04/2010 6:24 μμ.

Λοιπον, εχεις δίκιο, τα ειπα μπερδεμενα...

Γενικότερα ρωτάω πως είναι στη σύγκριση σε ρεπριζ ο κινητήρας του 1050 σε σχεση με τετρακύλινδρα SS 600aria, 1000ρια κλπ..

Γενική ερώτηση, αλλά αν έχεις και κανένα λινκ που να εχει μετρημένες ρεπρίζ θα μου έκανε..

Thanx!
"Do not blame God for having created the tiger, but thank him for not having given it wings."
[size=85:o7r8m6d3]Indian proverb

Re: Ρεπριζ από 100 χαω  

  Από: Sprinter στις 16/04/2010 6:34 μμ.

Οι επιταχύνσεις εν κινήσει με σταθερή σχέση (αυτό φαντάζομαι πώς εννοείς με τον όρο ρεπρίζ) επειδή εξαρτούνται εκτός απ' την ισχύ και ροπή (καθώς και την κατονομή της στην κλίμακα των στροφών) του κινητήρα ΚΑΙ από τις σχέσεις του κιβωτίου και την τελική μετάδοση (πολλαπλασιασμός ροπής), είναι ενα πράγμα που δεν έχει έννοια να συγκρίνεις. Αν συγκρίνεις δύο μηχανάκια μπορεί το ένα η το άλλο να εχει καλύτερη ρεπρίζ ανάλογα από ποιά χλμ και με ποιά σχέση μετράς. Βέβαια όσο αυξάνεται η ταχύτητα ο ισχυρότερος κινητήρας τείνει να επικρατήσει.

Για να καταλάβεις, το ότι σου έφευγε από τα 100 με 6η, δε σημαίνει πώς δε θα το έφευγες εσύ από τα 130 στην αρχή ή από τα 70 με κάποια άλλη σχέση. Υποθετικά μιλάω, δεν έχω ιδέα για τη συγκεκριμένη σύγκριση.

Τα 3 διαφορετικά 1050 εκτός από μικροδιαφορές στη κατανομή της ροπής και την ιπποδύναμη, έχουν και αρκετά μεγάλες διαφορές στις σχέσεις και την τελική μετάδοση.

Οι μετρήσεις ρεπρίζ των περιοδικών για αυτό το λόγο είναι ηλίθιες και ανούσιες. Κανονικά θα έπρεπε να μετράνε την επιτάχυνση εν κινήσει με την ιδανική σχέση στο κιβώτιο (δηλαδή την σχέση που θα βάζει τον κινητήρα μέσα στην περιοχή μέγιστης ροπής για την συγκεκριμένη ταχύτητα μέτρησης).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Ρεπριζ από 100 χαω  

  Από: nfot στις 17/04/2010 1:01 πμ.

Οσο για τις στροφες του κινητηρα του R1, μη νομιζεις οτι ηταν περισσοτερες απο του δικου σου.
1000αρι ειναι, εχει κοκκινο στις 12.000-12.500 περιπου, οπου εχει και καμια 300αρια χιλιομετρα.
300/12.5=24, αρα γυρω στις 4.000 στροφες ειχε.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Ρεπριζ από 100 χαω  

  Από: Aris. στις 17/04/2010 8:08 πμ.

rAnger"

Γενικότερα ρωτάω πως είναι στη σύγκριση σε ρεπριζ ο κινητήρας του 1050 σε σχεση με τετρακύλινδρα SS 600aria, 1000ρια κλπ..
"


Εχω κατι σε μικροτερο ... R6 αντι R1 και street triple αντι tiger
Προχωρησε το βιντεο στο 6:08 και δες ρεμπριζ απο 80χαω με 4η - 5η και 6η σχεση
[youtube:3tpryxuv]KSITQx2UqBA[/youtube:3tpryxuv]
Σημειωτεων πως το R6 εχει κοφτη στις 16000 σαλ νομιζω , ισως και παραπανω.
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Ρεπριζ από 100 χαω  

  Από: nfot στις 17/04/2010 11:27 πμ.

Με το Daytona που ανοιξαμε 6ες με GS 1200, απο τα 100-120 του εφευγα σιγα σιγα στην αρχη και μετα απλα εξαφανιστηκα απο μπροστα του.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Ρεπριζ από 100 χαω  

  Από: rAnger στις 17/04/2010 2:03 μμ.

Sprinter"Οι μετρήσεις ρεπρίζ των περιοδικών για αυτό το λόγο είναι ηλίθιες και ανούσιες. Κανονικά θα έπρεπε να μετράνε την επιτάχυνση εν κινήσει με την ιδανική σχέση στο κιβώτιο (δηλαδή την σχέση που θα βάζει τον κινητήρα μέσα στην περιοχή μέγιστης ροπής για την συγκεκριμένη ταχύτητα μέτρησης)."


Ωραίο θα ήταν αυτό και όντως θα έδινε πολύ αντιπροσωπευτική πληροφορία για το χαρακτήρα του κάθε εργαλείου. Το θέμα είναι ότι δε θα ήταν κοινή η μέτρηση και οπότε, όχι άμεσα συγκρισιμη απ το ένα στο άλλο.

nf"Με το Daytona που ανοιξαμε 6ες με GS 1200, απο τα 100-120 του εφευγα σιγα σιγα στην αρχη και μετα απλα εξαφανιστηκα απο μπροστα του."


Καλά αυτό δεν το περίμενα! Αν μη τι άλλο, λες "το bmw μπορει να ειναι γκουμουτσα και μπαουλο, αλλα τουλαχιστον εχεις 6 και οργωνει όταν ανοιξεις το γκαζι απο χαμηλά"

Καταρρίφθηκε κι αυτό!!

Aris."Προχωρησε το βιντεο στο 6:08 και δες ρεμπριζ απο 80χαω με 4η - 5η και 6η σχεση"


Aris το videaki αυτο ειναι όλα τα λεφτά . Με 600αρια έχει τύχει να ανοιξω κι εγώ, συνεννοημένα από 5ες και 6ες και πχ το fazer και το CBR F τα είχε χαλαρά ο τίγρης. Το Ζ750 επίσης, αλλά με το R1 δεν περίμενα να τον πιώ έτσι.

Στις 4ες βέβαια το 1050 δεν κρατιέται ούτε για μισό λεπτό μπροστά... χοχοχο!

nf"Οσο για τις στροφες του κινητηρα του R1, μη νομιζεις οτι ηταν περισσοτερες απο του δικου σου.
1000αρι ειναι, εχει κοκκινο στις 12.000-12.500 περιπου, οπου εχει και καμια 300αρια χιλιομετρα.
300/12.5=24, αρα γυρω στις 4.000 στροφες ειχε."

Όντως?!!!! Ρεζίλι γίναμε! Κι έλεγα τη δευτέρα που θα τον δω στη δουλειά να χρησιμοποιήσω αυτό για δικαιόλογία..... ΦΤΟΥΥΥΥΥΥΥΥ!
"Do not blame God for having created the tiger, but thank him for not having given it wings."
[size=85:o7r8m6d3]Indian proverb

Re: Ρεπριζ από 100 χαω  

  Από: Aris. στις 17/04/2010 2:25 μμ.

H συγκριση του daytona με το gs1200 στις 6ες ειναι επιεικως απαραδεκτη...
Πιστευω ρεμπριζ με οποιαδηποτε αλλη σχεση στα πρωτα μετρα θα σε ειχε πολυ ανετα , Νικο.

Στα πιο πολλα On-off -απο οσα ξερω- η 6η σχεση ειναι μονο για πορια , δεν αποδιδει τιποτα παραπανω απο την 5η και συνηθως εχει και 1000-2000 στροφες νωριτερα τον κοφτη γι'αυτο και πολλοι βαζουν αυτο το μαραφετι (αντικοφτης , θυμαστε?) για την προσπελαση του προωρου κοφτη της 6ης.

Τωρα οσων αφορα των φιλο rAnger και την δοκιμη του με το R1 θα του πω πως ισως σε εναν αλλο συνδιασμο ταχυτητας-σχεσης ρεμπριζ ισως να το ειχες για λιγο ,οπως ειπε και ο sprinter.
Αλλα μην ξεχνας -εκτος οτι συγκρινεις 2 τελειως ανομοια πραγματα- αλλο 120 αλογα στοφαλο και αλλο 180...
Το οτι δεν σε ξεφτιλισε πιστευω πως ειναι ενα μεγαλο " + "

================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Ρεπριζ από 100 χαω  

  Από: Sprinter στις 17/04/2010 3:04 μμ.

rAnger"

Ωραίο θα ήταν αυτό και όντως θα έδινε πολύ αντιπροσωπευτική πληροφορία για το χαρακτήρα του κάθε εργαλείου. Το θέμα είναι ότι δε θα ήταν κοινή η μέτρηση και οπότε, όχι άμεσα συγκρισιμη απ το ένα στο άλλο.

"


Ρε παιδί μου εννοάω, αν το μηχανάκι σου με έκτη ας πουμε και 100χλμ/ωρα ειναι μακριά νυχτωμένο από τη περιοχή που ροπιάζει, ποιός ο λόγος να πηγαίνεις έτσι? Αχρηστη σύγκριση είναι. Εγώ στα 100 με το Σπριντ με 4η το πααίνω.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Ρεπριζ από 100 χαω  

  Από: rAnger στις 19/04/2010 1:03 μμ.

Μαλιστα.
Λοιπόν νομίζω τελικά, μιας και καταλήξαμε να αναλύσουμε το ποιά πληροφορία είναι πιό κατατοπιστική για την κάθε μηχανή, ότι τα διαγράμματα έχουν την πιό πλήρη πληροφορία και οι σχέσεις των ταχυτήτων.

Πάντως εγώ στα 100 συνήθως δεν πάω με 4η, αφού με ένα κινητήρα όπως του 1050 αυτό είναι ρε Νίκο το συγκριτικό πλεονέκτημα, ότι έχεις την 5η (ή και την 6η) σου μέσα κι άμα θες είτε να προσπεράσεις είτε να "ξυπνήσεις", απλά τραβάς το γκάζι και γουστάρεις!! Να μου πεις ότι είχες το 600ράκι το SS το ζόρικο, ναι, οκ, εκεί στα 100, όχι με 4η.. και με 3η μη σου πω θα είσαι, έτσι για να σαι ετοιμοπόλεμος, μη τυχον χρειαστεί να ανοίξεις... Γιατί είδαμε στο videaki τι κανει ο 1050 σε 600ράκια σε πορεία, αν δεν προλάβουν να κατεβάσουν 2 σχέσεις...

Κατά τα άλλα ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις ρε παίδες!

Ωραίο θα ήταν όποιος τα έχει βρει πάντως να ποστάρει εδώ εικόνες από τα διαγράμματα του 1050 (και του 675), έτσι για πληροφόρηση..
"Do not blame God for having created the tiger, but thank him for not having given it wings."
[size=85:o7r8m6d3]Indian proverb

Re: Ρεπριζ από 100 χαω  

  Από: Sprinter στις 19/04/2010 1:10 μμ.

Εγω πάντως με 3000 στροφές δε πάω πουθενά, γιατί ο κινητήρας κοιμάται εκεί κάτω. Πόσο μάλλον με έκτη. Σκορτσάρεις και ζορίζεις τον κινητήρα αμα ανοίγεις με 6η από εκεί ΧΑΜΟΥ. 3κύλινδρο 1000άρι ειναι δεν είναι μονοκύλινδρο 600άρι ούτε Rocket.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Ρεπριζ από 100 χαω  

  Από: rAnger στις 19/04/2010 1:13 μμ.

3800 εχει ο τιγρης με 6η και 100 ρε συ!
Εσενα μόνο 3000 έχει??? Απαπαπα! Πόση θεωρητική τελική έχεις 340+ χοχοχοχο!

(σε πειράζω, μη μου τα χωσεις PLS )
"Do not blame God for having created the tiger, but thank him for not having given it wings."
[size=85:o7r8m6d3]Indian proverb

Re: Ρεπριζ από 100 χαω  

  Από: Sprinter στις 19/04/2010 1:32 μμ.

Δε ξέρω πόσες έχει 6η με 100 (με 160 έχει 6000) , αυτό που ξέρω είναι πώς με κάτω από 4500 δε το πάω ποτέ σε κανονική πορεία (εκτός από πόλη με 1η-2η) και πάλι λίγα λέω. Στις 9500 κοκκινίζει, με 3000 θα το πηγαίνω?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Ρεπριζ από 100 χαω  

  Από: rAnger στις 19/04/2010 2:25 μμ.

Πασο!
...Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα!
"Do not blame God for having created the tiger, but thank him for not having given it wings."
[size=85:o7r8m6d3]Indian proverb