Φοιτητής μόνος... ψάχνει και ζητάει την γνώμη σας!

Φοιτητής μόνος... ψάχνει και ζητάει την γνώμη σας!  

  Από: manos437 στις 09/09/2014 5:51 μμ.

Καλησπέρα σε όλη την παρέα!

Είμαι φοιτητής 22 χρονών και με κόπους έχω μαζέψει ένα κομπόδεμα για να πάρω μια ον-οφφ μοτοσυκλέτα.
Μου έχει γυαλίσει πάρα πολύ ο μικρός τίγρης (ΧC), καθώς είναι ιδανικό μηχανάκι για την Κρήτη που ζω καθώς πιστεύω ότι μπορεί να πάει σχεδόν παντού.
Όλα καλά μέχρι εδώ μέχρι που ξεκίνησα την έρευνα αγοράς!

Όσο έψαχνα λοιπόν στο ιντερνέτ(!) τόσο απογοητευόμουν (υπήρχαν και αρκετά καλα βέβαια αλλά τα κακά ήταν πάρα πολλα). Όπου και να διάβαζα, διάβαζα μόνο προβλήματα. Και ποιό αναλυτικά:
[list:5v6iwqmy]
-Φυσικά το πρόβλημα με την μίζα. Δεν θέλω να φανταστώ να έχω κατέβει στο αγιοφάραγγο για παράδειγμα (http://goo.gl/GATqS1) και να με αφήσει εκεί.
- Πρόβλημα με ρουλεμάν/παξιμάδια
- Προβλήματα με το πίσω αμορτισερ
- Προβλήματα με την κεντρική στέκα
- Προβλήματα με την ένδειξη ταχυτήτων
- Τρέμουλο στο μπροστινό σύστημα
- Περίεργοι ήχοι από την μηχανή
- Διαροές λαδιού
....
....
Και άλλα πολλά που έχω διαβάσει... τα περισσότερα εδώ (http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=782993)
και εδώ: http://www.triumphrat.net/tiger-800-800xc-mods-and-workshop/235834-tiger-800xc-problems.html
[/list:u:5v6iwqmy]

Ερχόμενος λοιπόν από μια άριστη μηχανή, Bandit 650SA που με 30.000km ούτε βίδα δεν λάσκαρε την οποία πούλησα γιατί δυστηχώς δεν με κάλυπτε στους κωλόδρομους της Κρήτης, όλα αυτά με έχουν τρομάξει πάρα πολύ.
Όπως προανέφερα είμαι φοιτητής και θέλω κάτι που θα ξέρω ότι δεν θα βγάζει και άλλη ζημιά κάθε μήνα.
Γι' αυτό λοιπόν ζητάω την πιο ειλικρινή σας γνώμη σχετικά με όλα αυτά... Μήπως έχω σχηματίσει λάθος γνώμη για το tiger; Αλλά δυστηχώς με μια απλή αναζήτηση στο google δύσκολα διαψεύδομαι...

Δεύτερη επιλογή είναι το F800gs το οποίο έχει και αυτό κάποια προβλήματα αλλά σαφώς λιγότερα, ειδικά τα μοντέλα απο το 10-11 και μετά
Τρίτη επιλογή η εγγύηση του Ιάπωνα που ακούει στ' όνομα VSTROM, στο οποίο θυσιάζεις σημαντικά off road δυνατότητες αλλά τουλάχιστον έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...
Τέταρτη και καταιδρωμένη... transalp εκεί και αν έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, ούτε λάδια δεν αλλάζεις που λέει ο λόγος αλλά δεν μ'αρέσει σαν μηχανή.

Κάθε γνώμη - παρατήρηση δεκτή !!

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας και τις συμβουλές σας!

Re: Φοιτητής μόνος... ψάχνει και ζητάει την γνώμη σας!  

  Από: Costas στις 09/09/2014 8:50 μμ.

Γειά σου Μάνο και καλώς ήρθες.

Να έχεις στο μυαλό σου γενικά οτι τα φορουμ δεν είναι καλή πηγή για να δεις κατα ποσο ενα όχημα χαλάει ή όχι. Και αυτό συμβαίνει γιατί σχεδόν πάντα στα φόρουμ μπαίνουν και γράφουν άτομα που το οχημά τους αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα ώστε να πάρουν γνώμες και να ζητήσουν πληροφορίες. Κάποιος που δεν έχει πρόβλημα με τη μηχανή του δε θα μπει να το γράψει, τις πιο πολλές δε θα ψάξει καν να βρει φόρουμ να γράψει.

Γνώμη μου είναι άμα σου αρέσει ο τίγρης προχώρα. Άντε να σε δούμε και σε καμια βόλτα, από τις πολλές που κάνουμε τελευταία

Re: Φοιτητής μόνος... ψάχνει και ζητάει την γνώμη σας!  

  Από: pragias στις 09/09/2014 8:53 μμ.

για να μπορέσεις να δεις τι σε συμφέρει οικονομικά πρέπει να τα βάλλεις όλα κάτω. και εννοώ από σέρβις , σε τι συχνότητα τα θέλει η κάθε εταιρεία. απο εκεί και πέρα να κάνεις μια διαίρεσει με τα έτη που πιστεύεις ότι θα το κρατήσεις και να δείς βάση προγνωστικών πόσο θα πουλιέται τότε το κάθε μηχανάκι. αυτό που θα προκύψει είναι το κόστος συντήρισης σε ετήσια βάση , το οποίο αυτό πρέπει να συγκρίνεις.


Άρα είναι μια πολύ επόδυνη διαδικασία την οποία βαρίεμαι να κάνω , όταν είναι να την κάνω , την κάνω σε excel.


Σε γενικές γραμμές από τα προβλήματα που είπες ότι πιθανά μπορείς να πάθεις , κανένα από αυτά δεν μου φαίνεται να είναι οικονομικά μεγάλο.

όσο για τα ιαπωνικά οτι δεν χαλάνε, είναι μύθος για τα τελευταία χρόνια..... δεν θα το αναλύσω , μιλάω από προσωπικής εμπειρία.

ΓΕν κατακλείδι....φίλε μηχανόβιε, πάρε αυτό που σου αρέσει η περισσότερο , γτ η ζωή είναι μικρή και πρέπει να κάνουμε αυτό που θέλουμε σήμερα και όχι αύριο. πάλι μιλάω από προσωπική εμπειρία.
τα οικονομικά και όλα όσα ανέφερες βρίσκεται λύση και με προσπάθεια στο excel μπορείς να καταφέρεις να δείς τι πραγματικά θα χαλάς ετησίως υπολογίζοντας και πιθανές βλάβες, η ζωή μας όμως δεν υπλογίζεται πως θα είναι ούτε την επόμενη μέρα..με κανένα πρόγραμμα.. ελπίζω να βοήθησα...
Το γκάζι είναι ύπουλο πράγμα!!
Σε πείθει ότι το χρειάζεσαι,
Σε ωθεί να το αποκτήσεις,
Σε ψήνει να το ανοίξεις...
και μετά κάθεσαι, μετρας τα "σπασμένα και αναρωτιέσαι τι λάθος έκανες !!!!!

Re: Φοιτητής μόνος... ψάχνει και ζητάει την γνώμη σας!  

  Από: manos437 στις 09/09/2014 9:07 μμ.

Costas"Γειά σου Μάνο και καλώς ήρθες.

Να έχεις στο μυαλό σου γενικά οτι τα φορουμ δεν είναι καλή πηγή για να δεις κατα ποσο ενα όχημα χαλάει ή όχι. Και αυτό συμβαίνει γιατί σχεδόν πάντα στα φόρουμ μπαίνουν και γράφουν άτομα που το οχημά τους αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα ώστε να πάρουν γνώμες και να ζητήσουν πληροφορίες. Κάποιος που δεν έχει πρόβλημα με τη μηχανή του δε θα μπει να το γράψει, τις πιο πολλές δε θα ψάξει καν να βρει φόρουμ να γράψει.

Γνώμη μου είναι άμα σου αρέσει ο τίγρης προχώρα. Άντε να σε δούμε και σε καμια βόλτα, από τις πολλές που κάνουμε τελευταία "


καλώς σας βρήκα!
Το ξέρω ότι έτσι είναι... αλλά τόσα πολλά και διαφορετικά προβλήματα; Μου κάνει εντύπωση



pragias"για να μπορέσεις να δεις τι σε συμφέρει οικονομικά πρέπει να τα βάλλεις όλα κάτω. και εννοώ από σέρβις , σε τι συχνότητα τα θέλει η κάθε εταιρεία. απο εκεί και πέρα να κάνεις μια διαίρεσει με τα έτη που πιστεύεις ότι θα το κρατήσεις και να δείς βάση προγνωστικών πόσο θα πουλιέται τότε το κάθε μηχανάκι. αυτό που θα προκύψει είναι το κόστος συντήρισης σε ετήσια βάση , το οποίο αυτό πρέπει να συγκρίνεις.


Άρα είναι μια πολύ επόδυνη διαδικασία την οποία βαρίεμαι να κάνω , όταν είναι να την κάνω , την κάνω σε excel.


Σε γενικές γραμμές από τα προβλήματα που είπες ότι πιθανά μπορείς να πάθεις , κανένα από αυτά δεν μου φαίνεται να είναι οικονομικά μεγάλο.

όσο για τα ιαπωνικά οτι δεν χαλάνε, είναι μύθος για τα τελευταία χρόνια..... δεν θα το αναλύσω , μιλάω από προσωπικής εμπειρία.

ΓΕν κατακλείδι....φίλε μηχανόβιε, πάρε αυτό που σου αρέσει η περισσότερο , γτ η ζωή είναι μικρή και πρέπει να κάνουμε αυτό που θέλουμε σήμερα και όχι αύριο. πάλι μιλάω από προσωπική εμπειρία.
τα οικονομικά και όλα όσα ανέφερες βρίσκεται λύση και με προσπάθεια στο excel μπορείς να καταφέρεις να δείς τι πραγματικά θα χαλάς ετησίως υπολογίζοντας και πιθανές βλάβες, η ζωή μας όμως δεν υπλογίζεται πως θα είναι ούτε την επόμενη μέρα..με κανένα πρόγραμμα.. ελπίζω να βοήθησα..."


Το θέμα δεν είναι μόνο αν οι ζημιές είναι φτηνές. Που και πάλι 20αρια 30αρια στην ξεφτύλα φεύγουν στην μικρότερη ζημιά. Για μένα θα πονάνε..
Το θέμα είναι να μην είσαι συνέχεια στον μάστορα
Ή φαντάσου να πας ένα ταξίδι και να σε αφήσει η μηχανή. Δεν είναι λίγο κάπως να θες να κατέβεις ένα φαράγγι και να είσαι με τον φόβο της μίζας για παράδειγμα;

Re: Φοιτητής μόνος... ψάχνει και ζητάει την γνώμη σας!  

  Από: SPEED στις 09/09/2014 9:26 μμ.

Δεν έπρεπε να δώσεις το bandit.

Re: Φοιτητής μόνος... ψάχνει και ζητάει την γνώμη σας!  

  Από: manos437 στις 09/09/2014 9:59 μμ.

SPEED"Δεν έπρεπε να δώσεις το bandit."


Να σε καλά για την βοήθεια

Re: Φοιτητής μόνος... ψάχνει και ζητάει την γνώμη σας!  

  Από: kostas1975 στις 09/09/2014 11:03 μμ.

Μην μασάς αν σου σου αρέσει πάρτο
Αυτά ειναι ψιλοπροβληματακια λογω του οτι ειναι
Νεα μηχανη σχετικά. δεν έχουν ακουστεί σοβαρά
Προβλήματα μηχανικά προχωρα το!
Υγ τα γιαπωνεζικΑ ειναι βαρετά...

Re: Φοιτητής μόνος... ψάχνει και ζητάει την γνώμη σας!  

  Από: voyager1970 στις 09/09/2014 11:12 μμ.

Φίλε Μάνο (manos437),

Εάν ψάχνεις μια εντελός απροβλημάτιστη μοτοσυκλέτα χωρίς κανένα ελάττωμα/ ζημιά, με επιδόσεις, με χαρακτήρα, με ωραία εμφάνιση, οικονομική... για φοιτητή, μάλλον ψάχνεις κάτι ονειρικό!
Πιστεύω πως ψάχνεις κάτι που είναι εκτός του οικονομικού σου βεληνεκούς (σαν φοιτητής)!

Περιληπτικά για τα προβήματα που έχεις δει στο forum, έχω να σου αναφέρω τα εξείς:

1. "πρόβλημα με την μίζα"
Για το Tiger800XC, το μοναδικό βασικό πρόβλημα είναι η μίζα του μετά απο 10-15000χλμ. το οποίο το καλύπτει η εγγύηση και αρκετές φορές που η μοτο είναι εκτός εγγύησης! Να είσαι σίγουρος πως θα σου είναι αντιληπτό απο νωρίς μια και όταν είναι ζεστός ο κινητήρας η μίζα «ζορίζεται» να το ξεκινήσει.

2. "Πρόβλημα με ρουλεμάν/παξιμάδια"
Τα ρουλεμάν τιμονιού,εμφανίζουν συνήθως πρόβλημα μετά απο 15-20000χλμ. (εκτός εάν κάνεις συχνά χωμάτινες διαδρομές). Μόνο μια περίπτωση αναφέρθηκε σε σχεδόν καινούρια μοτο που το κάλυψε η εγγύηση.

3. "Προβλήματα με την κεντρική στέκα"
Πιθανόν να εννοείς το κεντρικό στάντ;! Αυτό ήταν μια μεμονομένη περίπτωση που μάλλον κάτι κάτι λαθος πρέπει να έγινε στην συναρμολόγηση, αλλά σίγουρα παλι το καλύψε η εγγύηση.

4. "Προβλήματα με την ένδειξη ταχυτήτων"
Με την ένδειξη την ταχυτήτων δεν έχει αναφερθεί ποτέ κατι σχετικό. Ισως το μπρεδεύεις με το εσωτερικό αξονάκι του επιλογέα στο λεβιέ ταχυτήτων, στο οποιό υπάρχει σχετική ανάκληση στα μοντέλα 2011-2012 και το καλύπτει η αντιπροσωπία.

5. "Τρέμουλο στο μπροστινό σύστημα"
Το μπροστινό σύστημα αναφέρθηκε σε μια και μόνο περίπτωση αλλά οχι πως είχε πρόβλημα η ανάρτηση του. Αλλά, πιθανόν απο το ρουλεμάν του τιμονιού ή απο διαφορετική συμπεριφορά που είχε στο προηγούμενο μοτο του.

6. "Περίεργοι ήχοι από την μηχανή"
Αυτό είθισται να είναι η καδένα εκκεντροφόρου, κατι που εμφανίζεται μετά τα 25000-30000χλμ. Οχι πως υπάρχει πρόβλημα στην λειτουργία της καδένα μέχρι το επόμενο μεγάλο service (και ίσως πολύ περισσότερο). Βέβαια κάποιες φορές και η λειτουργία της μίζας ακούγεται κάπως περιέργα (εάν είναι προβληματική) και σε αυτό αναφέρονται.

7. "Διαροές λαδιού"
Αυτό οφείλεται στο ότι το εργοστάσιο της Triumph (πολιτική εργοστασίου) δεν σφίγγει στο μέγιστο επιτρεπόμενο όριο τις βίδες του κινητήρα. Ετσι συμβαίνει κάποιες φορές πριν τα πρώτα 1000χλμ (του 1ου service) να στάζουν μικρές σταγόνες. Μετά όμως το 1ο service, ο σωστός μηχανικός ελέγχει όλες τις βιδες του κινητήρα.

8. Απο τα ξένα forum που παραθέτεις, ενός Εγγλέζου το stepper motor χάλασε και του το αλλάξανε άμεσα (μεμονομένη περίπτωση). Στην δεύτερη περίπτωση που έκανε enduro σε λάσπες... Ε! Ελεος! Νομίζω όλο και κάποιος αισθητήρας του ABS θα λερωθεί και θα έχει προσωρινό πρόβλημα μεχρι να το καθαριστεί.
Οσο για το Αμερικάνικο forum… πρόσεχε τι διαβάζεις γιατί αρκετοί από αυτούς τους ανθρώπους θέλουν manual για τις... οδοντογλυφίδες τους! Τα οχήματα του νομίζουν πως είναι άρματα μάχης, κλπ.


Για το F800GS, είναι σαφώς πιό χωμάτινου χαρακτήρα μόνο αλλά και αυτό έχει κάποια σοβαρά θέματα αξιοποιστίας! Γενικά δεν είναι ότι πιό οικονομικό για φοιτητή!

Το V-STROM, είναι τίμιο μοτο (ουσιαστικά είναι ένα ψηλο street ) αλλά για να ανεβοκατέβεις στο αγιοφάραγγο θα έχεις μια σχετική δυσκολία. Επίσεις τα φρένα και οι αναρτήσεις του είναι μετριότατες.

Τέλος το ... TRANSALP... μονο το 650 αξίζει και είναι «αθάνατο σκυλί», γιατί το TRANSALP-700 είναι ότι χειρότερο έβγαλε η Honda στην κατηγορία αυτή.

Σε κάθε περίπτωση οπωσδήποτε να κάνεις test-drive (και οχι το γύρο ενός τεραγώνου), πριν πάρεις οποιαδήποτε απόφαση!

Re: Φοιτητής μόνος... ψάχνει και ζητάει την γνώμη σας!  

  Από: manos437 στις 10/09/2014 12:10 πμ.

voyager1970"Φίλε Μάνο (manos437),

Εάν ψάχνεις μια εντελός απροβλημάτιστη μοτοσυκλέτα χωρίς κανένα ελάττωμα/ ζημιά, με επιδόσεις, με χαρακτήρα, με ωραία εμφάνιση, οικονομική... για φοιτητή, μάλλον ψάχνεις κάτι ονειρικό!
Πιστεύω πως ψάχνεις κάτι που είναι εκτός του οικονομικού σου βεληνεκούς (σαν φοιτητής)!

Περιληπτικά για τα προβήματα που έχεις δει στο forum, έχω να σου αναφέρω τα εξείς:

1. "πρόβλημα με την μίζα"
Για το Tiger800XC, το μοναδικό βασικό πρόβλημα είναι η μίζα του μετά απο 10-15000χλμ. το οποίο το καλύπτει η εγγύηση και αρκετές φορές που η μοτο είναι εκτός εγγύησης! Να είσαι σίγουρος πως θα σου είναι αντιληπτό απο νωρίς μια και όταν είναι ζεστός ο κινητήρας η μίζα «ζορίζεται» να το ξεκινήσει.

2. "Πρόβλημα με ρουλεμάν/παξιμάδια"
Τα ρουλεμάν τιμονιού,εμφανίζουν συνήθως πρόβλημα μετά απο 15-20000χλμ. (εκτός εάν κάνεις συχνά χωμάτινες διαδρομές). Μόνο μια περίπτωση αναφέρθηκε σε σχεδόν καινούρια μοτο που το κάλυψε η εγγύηση.

3. "Προβλήματα με την κεντρική στέκα"
Πιθανόν να εννοείς το κεντρικό στάντ;! Αυτό ήταν μια μεμονομένη περίπτωση που μάλλον κάτι κάτι λαθος πρέπει να έγινε στην συναρμολόγηση, αλλά σίγουρα παλι το καλύψε η εγγύηση.

4. "Προβλήματα με την ένδειξη ταχυτήτων"
Με την ένδειξη την ταχυτήτων δεν έχει αναφερθεί ποτέ κατι σχετικό. Ισως το μπρεδεύεις με το εσωτερικό αξονάκι του επιλογέα στο λεβιέ ταχυτήτων, στο οποιό υπάρχει σχετική ανάκληση στα μοντέλα 2011-2012 και το καλύπτει η αντιπροσωπία.

5. "Τρέμουλο στο μπροστινό σύστημα"
Το μπροστινό σύστημα αναφέρθηκε σε μια και μόνο περίπτωση αλλά οχι πως είχε πρόβλημα η ανάρτηση του. Αλλά, πιθανόν απο το ρουλεμάν του τιμονιού ή απο διαφορετική συμπεριφορά που είχε στο προηγούμενο μοτο του.

6. "Περίεργοι ήχοι από την μηχανή"
Αυτό είθισται να είναι η καδένα εκκεντροφόρου, κατι που εμφανίζεται μετά τα 25000-30000χλμ. Οχι πως υπάρχει πρόβλημα στην λειτουργία της καδένα μέχρι το επόμενο μεγάλο service (και ίσως πολύ περισσότερο). Βέβαια κάποιες φορές και η λειτουργία της μίζας ακούγεται κάπως περιέργα (εάν είναι προβληματική) και σε αυτό αναφέρονται.

7. "Διαροές λαδιού"
Αυτό οφείλεται στο ότι το εργοστάσιο της Triumph (πολιτική εργοστασίου) δεν σφίγγει στο μέγιστο επιτρεπόμενο όριο τις βίδες του κινητήρα. Ετσι συμβαίνει κάποιες φορές πριν τα πρώτα 1000χλμ (του 1ου service) να στάζουν μικρές σταγόνες. Μετά όμως το 1ο service, ο σωστός μηχανικός ελέγχει όλες τις βιδες του κινητήρα.

8. Απο τα ξένα forum που παραθέτεις, ενός Εγγλέζου το stepper motor χάλασε και του το αλλάξανε άμεσα (μεμονομένη περίπτωση). Στην δεύτερη περίπτωση που έκανε enduro σε λάσπες... Ε! Ελεος! Νομίζω όλο και κάποιος αισθητήρας του ABS θα λερωθεί και θα έχει προσωρινό πρόβλημα μεχρι να το καθαριστεί.
Οσο για το Αμερικάνικο forum… πρόσεχε τι διαβάζεις γιατί αρκετοί από αυτούς τους ανθρώπους θέλουν manual για τις... οδοντογλυφίδες τους! Τα οχήματα του νομίζουν πως είναι άρματα μάχης, κλπ.


Για το F800GS, είναι σαφώς πιό χωμάτινου χαρακτήρα μόνο αλλά και αυτό έχει κάποια σοβαρά θέματα αξιοποιστίας! Γενικά δεν είναι ότι πιό οικονομικό για φοιτητή!

Το V-STROM, είναι τίμιο μοτο (ουσιαστικά είναι ένα ψηλο street ) αλλά για να ανεβοκατέβεις στο αγιοφάραγγο θα έχεις μια σχετική δυσκολία. Επίσεις τα φρένα και οι αναρτήσεις του είναι μετριότατες.

Τέλος το ... TRANSALP... μονο το 650 αξίζει και είναι «αθάνατο σκυλί», γιατί το TRANSALP-700 είναι ότι χειρότερο έβγαλε η Honda στην κατηγορία αυτή.

Σε κάθε περίπτωση οπωσδήποτε να κάνεις test-drive (και οχι το γύρο ενός τεραγώνου), πριν πάρεις οποιαδήποτε απόφαση!

"


Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο και τις συμβουλές σου καταρχήν.
Εσύ βλέπω έχεις τη εν λόγω μηχανή, σου έχει βγάλει κάτι απ΄αυτά ή κάτι άλλο;
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω στην συντήρηση τί χρήματα θέλει περίπου; Κατανάλωση;

Σχετικά για το f800gs τί έχεις ακούσει;

Να σημειώσω ότι πάω για μεταχειρισμένη tiger/800gs (κάτι τέτοιο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5443763/ ή
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5253236/)

Re: Φοιτητής μόνος... ψάχνει και ζητάει την γνώμη σας!  

  Από: voyager1970 στις 10/09/2014 1:40 πμ.

Φίλε Μάνο (manos437),

- Στα 40500χλμ που έχει το Tiger800XC μου έχει βγάλει 2-φορές βλάβη στην μίζα και στις 2-φορές η αντιπροσωπεία μου την αντικατέστησε. Στην τελευταία μου έδωσαν της καινούριας σειρας (Denso# 428000-5542).
- Στις 10000χλμ άλλαξα λόγο ανάκλησης, το εσωτερικό αξονάκι του επιλογέα στο λεβιέ ταχυτήτων.
- Στα 40000χλμ άλλαξα καδένα εκκεντροφόρων (ακουγόταν λιγάκι).
- Στα 30000χλμ αντικατέστησα τις αναρτήσεις με Öhlins, μια και κατά τις δικές μου απαιτήσεις δεν είχαν καλή απόδοση πια.

Για το κόστος της συντήρησης καλό είναι να ρωτήσεις τον μελλοντικό μηχανικό ώστε να σου πει τι θα σου χρεώνει.
Απλά καθε 5000χλμ καλό είναι να αλλάζεις λάδια, κάθε 10000χλμ είναι το μικρό service, και κάθε 20000χλμ το μεγάλο.
Κατανάλωση, στο ταξίδι σε χαλαρούς ρυθμούς να πας 6,5/100 και "λυσσώντας" να ανέβει στα 8. Στην πόλη θα είσαι πιο κοντά στο 7.

Για το BMW F800GS, έχουν τα εξείς θεματάκια:
- Κιβώτιο ταχυτήτων (δυσκολία στις αλλαγές και έντονος θόρυβος)
- Ελαττωματικές αντλίες βενζίνης (ιδιαίτερα σε κακής ποιότητας βενζίνες)
- Διαρροές σε σωληνάκια ψυγείου
- Διαρροες λαδιού στα τσιμουχάκια βαλβίδων
- Ρουλεμαν γραναζιέρας και πίσω τροχου (ιδιαίτερα σε αυτούς που πανε χώμα)
- Αξονας εμπρος τροχού
- Μπαταρία κακής ποιότητας
- Φώτα/διάχυση της δέσμης είναι πολύ φτωχή.
- Κραδασμοί λειτουργίας

Re: Φοιτητής μόνος... ψάχνει και ζητάει την γνώμη σας!  

  Από: manos437 στις 10/09/2014 2:05 πμ.

Κατατοπιστικότατος....αρκετή κατανάλωση, αν το συγκρίνω με το bandit που είχα που το περισσότερο που είχα δει ήταν 6 ξεσκίζωντάς το.. Πόλη δεν μπαίνω ποτέ με μηχανή καθώς έχω piaggio fly 125ie με 2l/100 ή 8€ για 200km

Ένας λόγος που κοιτούσα και το GS ήταν η κατανάλωσή του, αλλά αν πχ βγάλει καμιά ζημιά τύπου αντλίας θα τα δώσω όλα μαζεμένα που θα γλυτώσω με τον καιρό..

Επίσης ένας λόγος που κοιτάω το GS είναι το ότι δεν υπάρχουν μεταχειρισμένα tiger (εκτός αυτό που ανέφερα ποιό πάνω) ενώ GS έχει καμιά 50αρια στο car..

Πρέπει να τα βάλω όλα κάτω και να αποφασήσω. Έχω γίνει λίγο προκατειλημμένος με το tiger.. με φοβίζει ότι θα με ρίξει εκτός προυπολογισμού με τον καιρό. Σχεδόν τα ίδια το GS...

Επικρατεί ένα μπέρδεμα αυτή την στιγμή στο κεφάλι μου!


Εdit:
Είδα αυτό http://www.fuelly.com/motorcycle/triumph/tiger_800_xc_abs
Γιατί εδώ αναφέρει τόσο μικρές καταναλώσεις..

Re: Φοιτητής μόνος... ψάχνει και ζητάει την γνώμη σας!  

  Από: PTiger800 στις 10/09/2014 11:02 πμ.

Τα δεδομένα περί καταναλώσεων του 800 θα τα βρεις σε άλλο topic στο Φόρουμ.
katanalwsi-tiger800-t4136.html

manos437"
- Προβλήματα με την κεντρική στέκα
- Προβλήματα με την ένδειξη ταχυτήτων
"


Αυτά τα δύο τα ξέρω.
Το πρώτο αφορούσε το "μαμά" κεντρικό σταντ στα πρώτα 800ρια (2011), το οποίο και αντικαταστάθηκε με ανάκληση της εταιρείας.
Το δεύτερο αφορά έναν κωλοαισθητήρα, ο οποίος λερώνεται και ψιλοτρελαίνεται καμιά φορά. Εγώ προσωπικά τον είχα αλλάξει εντός εγγύησης.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Φοιτητής μόνος... ψάχνει και ζητάει την γνώμη σας!  

  Από: Polymhxanos στις 10/09/2014 12:28 μμ.

Κακώς έδωσες το Bandit.

Εγώ θα το κρατούσα, και για τα χώματα θα έπαιρνα ένα πολιτικό χωμάτινο τύπου DRZ400, να πηγαίνει όντως χώματα, και όχι πατημένους χωματόδρομους που θα πας με το XC (και πήγαινες και με το bandit).

Όπως ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ σου είπαν και παραπάνω, πρόσεχε τι διαβάζεις, και κρίνε Ο ΙΔΙΟΣ πόσο σημασία έχουν αυτά που διαβάζεις.

Τα Vstrom δεν είναι τόσο πιο αξιόπιστα, κάποια βγάζουν πρόβλημα σε ρυθμιστή πίεσης τρόμπας βενζίνης και ανόρθωση-γεννήτρια, βλάβες ακριβούτσικες και οι δύο.

Για τα άλλα που αναφέρεις, τι να σου πω, συγκρίνεις ένα α-πί-στευ-το 800ρι τρικύλινδρο μοτέρ με σχεδόν 100 ίππους, γεμάτους από παντού, με το transalp με την μισή ιπποδύναμη και παιδικό αστείο μοτέρ.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Φοιτητής μόνος... ψάχνει και ζητάει την γνώμη σας!  

  Από: CK1 στις 10/09/2014 2:05 μμ.

manos437"Καλησπέρα σε όλη την παρέα!

Είμαι φοιτητής 22 χρονών και με κόπους έχω μαζέψει ένα κομπόδεμα για να πάρω μια ον-οφφ μοτοσυκλέτα.
Μου έχει γυαλίσει πάρα πολύ ο μικρός τίγρης (ΧC), καθώς είναι ιδανικό μηχανάκι για την Κρήτη που ζω καθώς πιστεύω ότι μπορεί να πάει σχεδόν παντού.
Όλα καλά μέχρι εδώ μέχρι που ξεκίνησα την έρευνα αγοράς!

Όσο έψαχνα λοιπόν στο ιντερνέτ(!) τόσο απογοητευόμουν (υπήρχαν και αρκετά καλα βέβαια αλλά τα κακά ήταν πάρα πολλα). Όπου και να διάβαζα, διάβαζα μόνο προβλήματα. Και ποιό αναλυτικά:
[list:2xk0tyww]
-Φυσικά το πρόβλημα με την μίζα. Δεν θέλω να φανταστώ να έχω κατέβει στο αγιοφάραγγο για παράδειγμα (http://goo.gl/GATqS1) και να με αφήσει εκεί.
- Πρόβλημα με ρουλεμάν/παξιμάδια
- Προβλήματα με το πίσω αμορτισερ
- Προβλήματα με την κεντρική στέκα
- Προβλήματα με την ένδειξη ταχυτήτων
- Τρέμουλο στο μπροστινό σύστημα
- Περίεργοι ήχοι από την μηχανή
- Διαροές λαδιού
....
....
Και άλλα πολλά που έχω διαβάσει... τα περισσότερα εδώ (http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=782993)
και εδώ: http://www.triumphrat.net/tiger-800-800xc-mods-and-workshop/235834-tiger-800xc-problems.html
[/list:u:2xk0tyww]

Ερχόμενος λοιπόν από μια άριστη μηχανή, Bandit 650SA που με 30.000km ούτε βίδα δεν λάσκαρε την οποία πούλησα γιατί δυστηχώς δεν με κάλυπτε στους κωλόδρομους της Κρήτης, όλα αυτά με έχουν τρομάξει πάρα πολύ.
Όπως προανέφερα είμαι φοιτητής και θέλω κάτι που θα ξέρω ότι δεν θα βγάζει και άλλη ζημιά κάθε μήνα.
Γι' αυτό λοιπόν ζητάω την πιο ειλικρινή σας γνώμη σχετικά με όλα αυτά... Μήπως έχω σχηματίσει λάθος γνώμη για το tiger; Αλλά δυστηχώς με μια απλή αναζήτηση στο google δύσκολα διαψεύδομαι...

Δεύτερη επιλογή είναι το F800gs το οποίο έχει και αυτό κάποια προβλήματα αλλά σαφώς λιγότερα, ειδικά τα μοντέλα απο το 10-11 και μετά
Τρίτη επιλογή η εγγύηση του Ιάπωνα που ακούει στ' όνομα VSTROM, στο οποίο θυσιάζεις σημαντικά off road δυνατότητες αλλά τουλάχιστον έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...
Τέταρτη και καταιδρωμένη... transalp εκεί και αν έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, ούτε λάδια δεν αλλάζεις που λέει ο λόγος αλλά δεν μ'αρέσει σαν μηχανή.

Κάθε γνώμη - παρατήρηση δεκτή !!

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας και τις συμβουλές σας!"


Λοιπόν φίλε Μάνο εγώ θα σου πω για τα προβλήματα που δεν έχω αντιμετωπίσει τα τελευταία 3 χρόνια και 30000χλμ που έχω το Tiger. Πρόβλημα με ρουλεμάν-παξιμάδια-βίδες κτλ δεν έχω αντιμετώπισει ούτε πρόβλημα με αμορτισέρ (αν και έχω το απλό tiger και εσυ αναφέρεσαι στο XC που εχει αλλες αναρτησεις). Επίσης τρέμουλο στο μπρόστινο συστημα, περιεργοι ήχοι από τον κινητήρα και διαρροές λαδιού μου είναι άγνωστα. Η μίζα που φοβίζει και εμένα ομολογώ μέχρι στιγμής δουλεύει μια χαρά (φτου φτου...). Τώρα αν κάνεις delivery και βαράς 10 μιζιές την ώρα δεν ξέρω... Επίσης το κεντρικό σταντ απλά ακούγεται να χτυπάει στις λάκουβες και όπως έχω ξαναπει νομίζω οφείλεται σε λάθος σχεδιάση απο την μαμα (ισως καποιο aftermarket να είναι καλύτερο) αλλά αυτό δεν επιβαρύνει την τσέπη σου. Τέλος πρόβλημα με την ένδειξη ταχυτήτων στο καντράν είχα κάποιες φόρες (κυρίως όταν η μηχανή ήταν κρύα) αλλά ως δια μαγείας εξαφανίστηκαν χωρίς να αλλάξω κάτι. Λοιπόν με όλα αυτά δεν αμφισβητώ ότι τα προβλήματα που αναφέρεις απλά σου λέω και την αλλή πλευρά. Κανείς δεν μπορεί να σου εξασφαλίσει ότι μηχανή και να πάρεις (Triumph, BMW, Suzuki, Honda..) ότι δεν θα έχεις προβληματα, είναι θέμα πιθανοτήτων και τα φορουμ δεν αποτελούν αξιοπιστη πηγη για να μετρήσεις πιθανότητες και ποσοστα. Οποτε πάρε συνειδητά ότι σου αρέσει-ταιριαζει και σε φτιάχνει όταν το οδηγείς.

Re: Φοιτητής μόνος... ψάχνει και ζητάει την γνώμη σας!  

  Από: john doufexis στις 10/09/2014 2:13 μμ.

αν δεν εισαι ψημενος ρε παλικαρι, τι να το κανεις ? οτι κ απ τα 2 κ αν παρεις με το μολις πεσει σκονη πανω θα νομιζεις οτι χαλασε !!!

παρε ενα χοντα nc 700 να μη καιει κ να εισαι σιγουρος....
Βρε θα αργησεις και θα σου κρυωσει η μπριτζολα !!!!