BONEVILLE NEW2009

BONEVILLE NEW2009  

  Από: kenntos στις 25/03/2009 10:13 μμ.

BONEVILLE.θελω να το αγορασω παιδια τι γνωμη εχετε;ειμαι 35 και θελω να τελειωσω εδω οσα αφορα το θεμα μηχανη.εχω ενα transalp650 .παντα ειμουν της κλασικης.

Re: BONEVILLE NEW2009  

  Από: ATN PANOS στις 25/03/2009 11:25 μμ.

δεν ξερω πολλα να σου πω για το BONEVILLE
εκτος το οτι ειναι μια κλασικη σε εμφανιση μοτο σε καινουργιο περιτυλιγμα!!!
ομως στα 35 σου εχεις πολλα χρονια στην πλατη σου!!!!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: BONEVILLE NEW2009  

  Από: icet στις 26/03/2009 12:12 πμ.

Δεν έχει σχέση η ηλικία με τον έρωτα

Πάρε αυτό που γουστάρεις και λέει η καρδιά σου

Αφού σου αρέσουν οι κλασικές μη το σκέφτεσαι.
---biip biip---

Re: BONEVILLE NEW2009  

  Από: Sprinter στις 26/03/2009 8:30 πμ.

Μπές στο www.triumphrat.net να διαβάσεις ότι υπάρχει και να ρωτήσεις ότι θέλεις για τα 'κλσσικά' της Τ.

Είσαι 35 και θέλεις να τελειώσεις εδώ το θέμα μηχανή???? Γιατί σε πήρανε τα χρόνια?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: BONEVILLE NEW2009  

  Από: coot στις 26/03/2009 3:21 μμ.

kenntos"BONEVILLE.θελω να το αγορασω παιδια τι γνωμη εχετε;ειμαι 35 και θελω να τελειωσω εδω οσα αφορα το θεμα μηχανη.εχω ενα transalp650 .παντα ειμουν της κλασικης."

Πάντα ήσουν της κλασσικής και πως και πήρες transalp;
Η bonneville είναι μια μηχανή 60+ χρόνων ιστορίας. Σε καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς να τελειώσεις εδώ το θέμα της μηχανής. Αγοράζοντας μια τέτοια μηχανή την παίρνεις για μια ζωή και είναι πάντα μέσα στη μόδα . Δε παλιώνει γιατί είναι ήδη παλιά . Και εγώ το σκέφτομαι να το δώσω το speed triple για μια bonneville ή για ένα thruxton . Απλά είναι ακόμα αρκετά γουστόζικο (για μένα τουλάχιστον) για να το αλλάξω..
[color=red:2cjktgro] Driving with my darling
faster than I should
Driving with my darling
Forever if we could

Re: BONEVILLE NEW2009  

  Από: Sprinter στις 26/03/2009 3:29 μμ.

Τό μόνο πρόβλημά μου με όλα αυτά είναι πώς είναι υπερβολικά ακριβά για ότι κουβαλάνε πάνω τους. Πάντα έχεις την αίσθηση ότι σου πιάνουνε τονν κώλο όταν αγοράζεις μηχανή, με αυτά τα 'κλασσικά' της Τ η αίσθηση είναι πως σου βάζουν και κωλοδάχτυλο... Είναι μηχανάκια που δε θα πρεπε να κάνουν πάνω από 7 χιλιάρικα με βία. Μέ τόσα μπορεί να τοχα τσιμπήσει το Thruxton για το γκαράζ σε καμμιά στιγμή αδυναμίας (πρίν την οικονομική κρίση..)

(ΒΤW List price για Thruxton στην Αγγλία 6119 λίρες. Τιμή Ηλιοφίλ 10.290 Ευρώ )

Αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Εχω ενα φίλο που ψάχνεται να πάρει ενα...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: BONEVILLE NEW2009  

  Από: shine921 στις 11/04/2009 7:50 μμ.

Συμφωνω πως είναι σχετικά ακριβή, αλλά έτσι είναι όλα τα μοντέλλα της εταιρίας ... όπως και τα αξεσουάρ και συναφή. Εμένα με αποζημίωσε η αισθητική, η άνεση και το στήσιμο που έχει (μονέλλο 2007). Νομίζω όμως πως πλέον βγαίνει με ζάντα και όχι ακτίνες ... Κλασσικό μηχανάκι με ΖΑΝΤΑ;;;; Ήμαρτον

Re: BONEVILLE NEW2009  

  Από: Sprinter στις 11/04/2009 9:01 μμ.

Τα μη 'κλασικά' μοντέλα της εταιρίας έχουν νομίζω μια χαρά ανταγωνιστικές τιμές.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: BONEVILLE NEW2009  

  Από: liberal στις 11/04/2009 10:27 μμ.

shine921"Συμφωνω πως είναι σχετικά ακριβή, αλλά έτσι είναι όλα τα μοντέλλα της εταιρίας ... όπως και τα αξεσουάρ και συναφή. Εμένα με αποζημίωσε η αισθητική, η άνεση και το στήσιμο που έχει (μονέλλο 2007). Νομίζω όμως πως πλέον βγαίνει με ζάντα και όχι ακτίνες ... Κλασσικό μηχανάκι με ΖΑΝΤΑ;;;; Ήμαρτον"


Ναι είναι ακριβή!

Αλλά,

Είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ, ειδικά το Τ100...

Τα μοντέλα 09-10 βγαίνουν με αλουμινένια ζάντα, χωρίς ακτίνες, θα βρεις εύκολα, όμως, με ακτίνες!

Αν και τα νεα μομτέλα προσανατολίζονται στην αισθητική των 80's υπάρχουν ακόμα μηχανές με ακτίνες, είναι καθαρά θέμα γούστου, αν και πιο πρακτική (από θέμα ελαστικών) είναι η αλουμινιένα...

Η επιλογή δική σου!
Δημήτρης

Re: BONEVILLE NEW2009  

  Από: mixalakis στις 14/04/2009 11:57 πμ.

kenntos"BONEVILLE.θελω να το αγορασω παιδια τι γνωμη εχετε;ειμαι 35 και θελω να τελειωσω εδω οσα αφορα το θεμα μηχανη.εχω ενα transalp650 .παντα ειμουν της κλασικης."


Όμορφο μηχανάκι και πολύ θα ήθελα να είχα και ένα τέτοιο (μαζί με καμιά δεκαριά ακόμα).

Αυτό που λες, ότι θα τελειώσεις το θέμα μηχανή στα 35, να δούμε αν θα το λες σε 5-6 χρόνια!!

Re: BONEVILLE NEW2009  

  Από: fethry στις 14/04/2009 1:47 μμ.

εγώ δηλαδή έχω ακόμα μόνο 5 χρονάκια, ε?
πρέπει σιγά σιγά να ψάχνομαι για κάνα τέτοιο...
if it's stupid and it works, it ain't stupid...

Re: BONEVILLE NEW2009  

  Από: HelenKoR στις 15/04/2009 2:30 μμ.



Triumph's profilation of this bike
New for 2009, the Bonneville gets an authentic 70's look that's sure to appeal to riders of all ages and experience.

General information
Model: Triumph Bonneville SE
Year: 2009
Category: Classic
Rating: 60.1 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 865.00 ccm (52.78 cubic inches)
Engine type: Twin
Stroke: 4
Power: 68.00 HP (49.6 kW)) @ 7500 RPM
Torque: 69.00 Nm (7.0 kgf-m or 50.9 ft.lbs) @ 5800 RPM
Bore x stroke: 90.0 x 68.0 mm (3.5 x 2.7 inches)
Fuel system: Injection. Multipoint sequential electronic fuel injection
Fuel control: DOHC
Cooling system: Air
Gearbox: 5-speed
Clutch: Wet. multi-plate

Physical measures
Dry weight: 203.0 kg (447.5 pounds)
Seat height: 751 mm (29.6 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall height: 1,100 mm (43.3 inches)
Overall length: 2,144 mm (84.4 inches)
Overall width: 748 mm (29.4 inches)
Wheelbase: 1,454 mm (57.2 inches)

Chassis and dimensions
Rake (fork angle): 27.0°
Front suspension: 41mm forks. 120mm travel
Rear suspension: Chromed spring twin shocks with adjustable preload. 100mm rear wheel travel
Front tyre dimensions: 110/70-R17
Rear tyre dimensions: 130/80-R17
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 310 mm (12.2 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 255 mm (10.0 inches)

Speed and acceleration
Power/weight ratio: 0.3350 HP/kg

Other specifications
Fuel capacity: 16.00 litres (4.23 gallons)
Color options: Jet Black. Pacific Blue/Fusion White

New Bonneville EFI 8.290 ευρω
New Bonneville S.E 9.290 ευρω
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: BONEVILLE NEW2009  

  Από: KostasNorthern στις 18/04/2009 5:34 μμ.

Αν σου αρεσει ορμαααα. Οσο αφορα την τιμη σιγουρα μπορεις να βρεις καλιτερα στημενες μηχανες ,με περισοτερα αλογα ,περισοτερα χιλιομετρα τελικης, μεγαλυτερες ροπες κτλ κτλ κτλ κτλ...αλλα.....θα γουσταρεις να τις καβαλας?? Εδω και 1 χρονο εχω ΒΟΝΝΙΕ BLACK 2008 και η μηχανη κανει πολλα περισσοτερα απο οτι περιμενα...και το κυριοτερο.....ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΩ φιλε μου.

Re: BONEVILLE NEW2009  

  Από: sprint900 στις 19/04/2009 10:46 πμ.

Αν φίλε δεν εμπλέκεσαι σε χαζές οδομαχίες και δεν θες να τους περνάς όλους , είναι ένα φοβερά ευκολόχρηστο και βολικό μοτοσακό .

Βέβαια σε ένα κλειστό στροφιλικη , μπορείς να φέρεις πολλά σούπερ φούσκα στα όρια αυτοκτονίας , αν θες .

Επίσης για την φίλη συμβία σου έχει χαμηλή θέση και άνετη σέλλα .

Σαφώς από το Honda είναι σκάλες ανώτερο σαν επιλογή .

Η επιλογή δική σου .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: BONEVILLE NEW2009  

  Από: SPEED στις 26/04/2009 8:21 μμ.

Η αξία της μηχανής βρίσκεται στην αίσθηση την οποία σου δίνει όταν την οδηγείς. Η κόντρα στον δημόσιο δρόμο για το ποιος το έχει μακρύτερο έχει οδηγήσει σε πολλά ατυχήματα αλλά και σε πολλές λάθος επιλογές μοτοσυκλέτας.