καλωσηρθες! κ με πολυ καλη προοπτικη στα μηχανακια που εχεις υποψην...
οι διαφορες αναμεσα στο 790 κ στο 865 (υποθετοντας οτι ειναι κ τα 2 καρπυρατερατα, ετσι?) δεν ειναι μεγαλες.
Το βάρος, η δυναμη του κινητηρα προφανως (το 790 τραβαει καλυτερα σε ψηλες στροφες ενω το 865 σε χαμηλες), ελαχιστα η τελικη τους, κ η εξωτερικη τους εμφανιση (χρωμα κλπ), κατι που ομως μαλλον δεν σε ενδιαφερει.
το καλυτερο θα ηταν ενα 790 σε καλη τιμη φυσικα, ειδικα αν ειναι κ απ τα παλια (2001-2004), κ να του "φτιαξεις" λιγο τα καρμπ, τα φιλτρα κ τις εξατμισεις.
η βασικη τους διαφορα ειναι οι εκκεντροφοροι (camshafts), οπως κ σε ολα τα κλασικα της κατηγοριας, ακομα κ στα καινουρια.
οι εκκεντροφοροι των 865 δινουν λιγη μεγαλυτερη ροπη, αλλα μην φανταστεις κανενα βουνό διαφοράς!
βασικα, γνωμη μου, κοιτα τι θα βρεις σε καλη τιμη, κ απ την στιγμη που θες να το μονταρεις, θα αλλαξεις οπωσδηποτε φιλτρα, τελικα, κ καλο ρυθμισμα καρμπ. Φοβερες διαφορές μην ψαχνεις, ειναι πανεμορφα κ καλοταξιδα μηχανακια, βγαζουν τις βλαβες που βγαζουν ολα τα καρμπ μηχανακια, κ κοστιζουν λιγοτερο απο ενα ψεκαστο.
κοιτα τα κ τα 2 με μηχανικο, τσεκαρε φλαντζες, τσιμουχες, πλαισιο, αν εχει τιποτα σταβωμενο κλπ
κ μετα θα σου πω κ για βαψιματα!
με το καλο! let me know!