daytona 675

daytona 675  

  Από: argirismaheras στις 19/09/2009 1:10 πμ.

καλησπερα παιδια,ειμαι καινουργιος στο φορουμ και ηθελα να παρω καποιες πληροφοριες για το daytona.εχω σκεφτει παρα πολλα μηχανακια αλλα στα triumph αυτο που μου αρεσει ειναι οτι εχουν τρελη ροπη απο χαμηλα(οχι οτι δεν μου αρεσει το ξεσπαγμα του 4κυλινδρου) και ειναι ασυνηθιστες.μηπως ξερει κανεις αν εχει καποιο προβλημα καπου συγκεκριμενα αυτος ο κινητηρας η καποια συγκεκριμενη φουρνια βγηκε προβληματικη??για μεταχειρισμενο??απο σερβις και καταναλωση τι λεει??μετα το φειζερ θα με κουρασει πολυ η θεση οδηγησης και το λιγοτερο κοφτερο τιμονι η συνηθηζεται καποια στιγμη??(εντος πολεος τα περισσοτερα χ.μ.)συγνωμη που θα το πω αλλα ειμαι πολυ επιφυλακτικος στο θεμα αξιοπιστεια στην triumph και ειδα και πολλα μειον μεσα στις συζητησεις,οπως και να το κανουμε τους japan δεν τους φτανουμε σε αξιοπιστεια

Re: daytona 675  

  Από: dimchrist στις 21/09/2009 10:50 πμ.

Ε, αφού είσαι προκατειλημμένος...
Πάρε JAPAN!!!!


argirismaheras"εντος πολεος τα περισσοτερα χ.μ."




Triple Way

Re: daytona 675  

  Από: denthnpalevw στις 21/09/2009 12:34 μμ.

οντως παρε japan μην γινουμε και πολλοι.......

χεχεχε

πλακα κανουμε φυσικα. ειμαι σιγουρος οτι στο τελος θα κανεις την σωστη επιλογη. ξερεις εσυ ποια.......
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: daytona 675  

  Από: nfot στις 21/09/2009 5:32 μμ.

Περι αξιοπιστιας, τι να πω;
Εχω κι εγω FZ6, με 50.000 χλμ και δεν μπορω να πω οτι δεν εχει παθει απολυτως τιποτα. Το TPS και το ρουλεμαν τιμονιου, αλλαχθηκαν μεσω ανακλησης.
Το kill switch με αφησε 2 φορες, ευτυχως χωρις να με φερει σε επικινδυνη θεση (π.χ. μεσα σε στροφη). Το πληρωσα για να το αλλαξω.
Τωρα μου βγαζει ενα παραξενο κραδασμο και κατι μου λεει οτι θελει λυσιμο το κιβωτιο. Ειδωμεν.

Το Daytona, αν εξαιρεσουμε οτι ..... τσιμπαει λαδι, εκ κατασκευης, ειναι απαιχτο. Αλλα βεβαια εχει μολις 8.000 χλμ και 6 μηνες στην πλατη του. Και εχει κανει 4-5 Track Day στις Σερρες.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: daytona 675  

  Από: argirismaheras στις 21/09/2009 8:42 μμ.

εμενα το φειζερ εχει 25000χ.μ. και δεν εχει βγαλει τιποτα απολυτως,αλλα αν τσιμπαει λαδι απο τα 8.000 χ.μ. δεν ειναι και οτι καλυτερο ειναι ψιλοσοβαρο!,δεν παιζει ρολο που το εχεις παει στην πιστα γιατι ειναι μελετημενο για πιστα.

Re: daytona 675  

  Από: Sprinter στις 21/09/2009 8:57 μμ.

Τσιμπάνε λάδι εκ κατασκευής φίλε. Μη βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα. Και οι μεγάλες 6κύλινδρες BMW τσιμπάνε.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: daytona 675  

  Από: argirismaheras στις 22/09/2009 8:41 μμ.

ολά τα triple τσιμπανε λαδι δηλαδη?η μονο τα daytona?

Re: daytona 675  

  Από: ATN PANOS στις 22/09/2009 10:09 μμ.

για τα triple δεν εχω ακουσει τιποτα εγω
μπορει να ειναι τα ιδια αλλα διαφερουν σε αρκετα σημεια στον κινητηρα
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.