Re: Steamer vs 955i
¶
Από: jlkoutsoukos στις 26/05/2020 11:30 πμ.
Να σου πω την γνωμη μου καθ΄οτι πηρα μια μεταχειρισμενη 955ι του 2001 πριν 9 μηνες και εχω κανει 5,500 χλμ.
Πρεπει να πω οτι ειχα στην κατοχη μου μια Transalp 600 ΄98 και ενα XLR 200R ΄97, ενω στο παρελθον ειχα αλλη μια Transalp 600, μια TDM 900 και ενα DR 125.
Ο λογος που αποφασισα να αλλαξω την Transalp 600 ηταν γιατι επεφτε καπως μικρη σε εκδρομες δικαβαλος και φορτωμενος, κατα τα αλλα ηταν μια αριστη μηχανη για τα δεδομενα της. Σημειωσε οτι τοσο στην 955ι, στην Transalp 600 και στο XLR 200R εχει γινει γενικη επισκευη μοτερ, αναρτησεις κλπ κλπ.
Διαλεξα την 955ι γιατι μου αρεσε το μοτερ της και η εμφανιση της, προτιμησα τα πρωτα μοντελα 2001-2004? με τις ακτινωτες ζαντες για να μην φοβαμαι να ανεβω σε πεζοδρομιο. Επισης δεν ηθελα να εχω μια μοτο που εχει η μιση Ελλαδα (πες το ιδιοτροπια μου)
Το πρωτο πραγμα που σε κερδιζει πριν ακομα ξεκινησεις ειναι η ανεση της σελας, οδηγου και επιβατη. Αυτο που σε φοβιζει (παλι πριν ξεκινησεις) ειναι το σχετικα υψηλο κεντρο βαρους και οτι δεν μπορεις να πατησεις καλα τα ποδια σου κατω (ειμαι 1,84) λογω του πλατους του ρεζερβουαρ. Δεν μου αρεσει η σχετικα κλειστη γωνια που κανουν τα ποδια του οδηγου στα γονατα, ηθελα λιγο πιο ορθη γωνια (σαν της τρανσαλπ), οφειλεται πιστευω στο οτι τα ποδωστηρια ειναι λιγο πιο πισω απο οτι πρεπει η/και ισως λιγο υψηλα, δεν ειναι ομως μεγαλο ελαττωμα.
Μολις βαλεις μποστα το μοτερ θα αρχισεις να χαμογελας με τον ηχο του και θα σε συνεπαρει η απιστευτη ροπη του απο παρα πολυ χαμηλα.
Μολις ξεκινησεις ξεχνας αμεσως το υψηλο κεντρο βαρους, μου εμοιαζε σαν μια μεγαλυτερη τρανσαλπ. Βεβαια μεσα στην πολη το νοιωθεις οποτε σταματας στο φαναρι η σε επιτοπιους ελιγμους. Αν και δεν ειναι απελπιστικη η κατασταση, σιγουρα δεν ειναι για καθημερινη χρηση στο κεντρο της πολης. Μεσα στην κινηση κανει σχετικα ευκολα ελιγμους αν και δεν ειναι παπακι. Το καλοκαιρι το βεντιλατερ αναβει συχνα, ομως δεν σου καιγονται τα ποδια απο τον καυτο αερα. Καταναλωση αυστηρα μεσα στην πολυ απο 7,5 εως 9 λ/100 χλμ αναλογα με το δεξι σου χερι, συνηθως κανω 7,8-8 λ/100 χλμ.
Στον ανοιχτο δρομο ειναι κυριολεκτικα στο στοιχειο της. Ειναι παρα πολυ ανετη, πολυ καλο τραβηγμα (βαζεις 6η και ανοιγεις θετικα απο τις 2,500σαλ ακομα και δικαβαλος), καλο κρατημα και ικανοποιητικα φρενα. Αρκετα οικονομικη μεχρι τα 120-130 χλμ/ωρα στην εθνικη, περιπου 6-6,5 λ/100 χλμ,ενω καιει 5,5 λ/100 χλμ στα 80-100 χλμ/ωρα. Πιο πανω δεν εχω μετρησει καταναλωση, παντως εχω παει δικαβαλος εως 170 χλμ/ωρα και ειχε ακομα πολυ ανοιγμα. Και αυτο που θα σε ξετρελανει ειναι ο ηχος του 3κυλινδρου μοτερ....απλα μεθυστικος!!!
Γενικα ειναι μια μοτο για εκτος πολης χρηση, με αρκετα καλη αξιοπιστια και λιγα επιφοβα σημεια (πχ πηνια, κοπλερ μιζας - μπαινει το μεγαλυτερο απο την 1050), εχει ιδιαιτερο χαρακτηρα και ηχο που θα σε μεθυσει!!!
Για τα δικα μου προτυπα ειναι μια πολυ καλη επιλογη για να κανεις τις διαφορες εξορμησεις σου.
Σημειωσε οτι ΔΕΝ κανει για χωμα αν και υπαρχουν σχετικα βιντεο, θα ηθελα ομως να ξερω πως θα την σηκωσεις αν σου πεσει κατω...
Για την steamer δεν εχω αποψη, θα βρεις ομως εδω αρκετες πληροφοριες.
Ελπιζω να διαφωτισα