Steamer vs 955i

Steamer vs 955i  

  Από: christopher στις 25/05/2020 9:16 μμ.

Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα.
Ερευνησα λίγο τα σαΐτ και τα βίντεο που είναι διαθέσιμα στο δίκτυο. 
Έχω οδηγήσει και το 885 και 955i
Ειναι λες και φτιάχτηκαν για μένα. 
Βαριά, σταθερά, εργονομία βασιλική, χιλιομετροφαγοι. Ροπατα και κρουζιν οικονομικότατο σε κατανάλωση. 
Για το 955 σίγουρα πιο πολλές γνώμες 
Το 885 ή steamer ελαχιστες
Καλό θα ήταν ότι μπορείτε να μου πείτε για αδυναμίες και προβλήματα στο πέρασμα του χρόνου καλοδεχουμενα. 
Να ξέρω τι να ακούω και κοιτάω. 
Πάω τις βλέπω και μπερδεύομαι 
Πρώτη φορά πάω στα αγγλικά 
Βοηθάτε γιατί δεν θέλω να καταλήξω με ΤΑ
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων 
 
 Τελευταία διόρθωση από: christopher στις 25 Μάι 2020 21:19, διορθώθηκε 2 φορές συνολικά.
Λόγος: Λάθος έξυπνης γραφης

Re: Steamer vs 955i  

  Από: Costas στις 25/05/2020 9:19 μμ.

Καλώς ήρθες στην παρέα μας!
Κάποιος απο τους tigerαδες θα σε βοηθήσουν σίγουρα μιας και ξέρουν παραπάνω. Εύχομαι να βρεις αυτό που ψάχνεις 

Re: Steamer vs 955i  

  Από: christopher στις 25/05/2020 9:26 μμ.

Ευχαριστώ Κώστας αμην👌👍

Re: Steamer vs 955i  

  Από: jlkoutsoukos στις 26/05/2020 11:30 πμ.

Να σου πω την γνωμη μου καθ΄οτι πηρα μια μεταχειρισμενη 955ι του 2001 πριν 9 μηνες και εχω κανει 5,500 χλμ.
Πρεπει να πω οτι ειχα στην κατοχη μου μια Transalp 600 ΄98 και ενα XLR 200R ΄97, ενω στο παρελθον ειχα αλλη μια Transalp 600, μια TDM 900 και ενα DR 125.
Ο λογος που αποφασισα να αλλαξω την Transalp 600 ηταν γιατι επεφτε καπως μικρη σε εκδρομες δικαβαλος και φορτωμενος, κατα τα αλλα ηταν μια αριστη μηχανη για τα δεδομενα της. Σημειωσε οτι τοσο στην 955ι, στην Transalp 600 και στο XLR 200R εχει γινει γενικη επισκευη μοτερ, αναρτησεις κλπ κλπ.
Διαλεξα την 955ι γιατι μου αρεσε το μοτερ της και η εμφανιση της, προτιμησα τα πρωτα μοντελα 2001-2004? με τις ακτινωτες ζαντες για να μην φοβαμαι να ανεβω σε πεζοδρομιο. Επισης δεν ηθελα να εχω μια μοτο που εχει η μιση Ελλαδα (πες το ιδιοτροπια μου)
Το πρωτο πραγμα που σε κερδιζει πριν ακομα ξεκινησεις ειναι η ανεση της σελας, οδηγου και επιβατη. Αυτο που σε φοβιζει (παλι πριν ξεκινησεις) ειναι το σχετικα υψηλο κεντρο βαρους και οτι δεν μπορεις να πατησεις καλα τα ποδια σου κατω (ειμαι 1,84) λογω του πλατους του ρεζερβουαρ. Δεν μου αρεσει η σχετικα κλειστη γωνια που κανουν τα ποδια του οδηγου στα γονατα, ηθελα λιγο πιο ορθη γωνια (σαν της τρανσαλπ), οφειλεται πιστευω στο οτι τα ποδωστηρια ειναι λιγο πιο πισω απο οτι πρεπει η/και ισως λιγο υψηλα, δεν ειναι ομως μεγαλο ελαττωμα.
Μολις βαλεις μποστα το μοτερ θα αρχισεις να χαμογελας με τον ηχο του και θα σε συνεπαρει η απιστευτη ροπη του απο παρα πολυ χαμηλα.
Μολις ξεκινησεις ξεχνας αμεσως το υψηλο κεντρο βαρους, μου εμοιαζε σαν μια μεγαλυτερη τρανσαλπ. Βεβαια μεσα στην πολη το νοιωθεις οποτε σταματας στο φαναρι η σε επιτοπιους ελιγμους. Αν και δεν ειναι απελπιστικη η κατασταση, σιγουρα δεν ειναι για καθημερινη χρηση στο κεντρο της πολης. Μεσα στην κινηση κανει σχετικα ευκολα ελιγμους αν και δεν ειναι παπακι. Το καλοκαιρι το βεντιλατερ αναβει συχνα, ομως δεν σου καιγονται τα ποδια απο τον καυτο αερα. Καταναλωση αυστηρα μεσα στην πολυ απο 7,5 εως 9 λ/100 χλμ αναλογα με το δεξι σου χερι, συνηθως κανω 7,8-8 λ/100 χλμ.
Στον ανοιχτο δρομο ειναι κυριολεκτικα στο στοιχειο της. Ειναι παρα πολυ ανετη, πολυ καλο τραβηγμα (βαζεις 6η και ανοιγεις θετικα απο τις 2,500σαλ ακομα και δικαβαλος), καλο κρατημα και ικανοποιητικα φρενα. Αρκετα οικονομικη μεχρι τα 120-130 χλμ/ωρα στην εθνικη, περιπου 6-6,5 λ/100 χλμ,ενω καιει 5,5 λ/100 χλμ στα 80-100 χλμ/ωρα. Πιο πανω δεν εχω μετρησει καταναλωση, παντως εχω παει δικαβαλος εως 170 χλμ/ωρα και ειχε ακομα πολυ ανοιγμα. Και αυτο που θα σε ξετρελανει ειναι ο ηχος του 3κυλινδρου μοτερ....απλα μεθυστικος!!!
Γενικα ειναι μια μοτο για εκτος πολης χρηση, με αρκετα καλη αξιοπιστια και λιγα επιφοβα σημεια (πχ πηνια, κοπλερ μιζας - μπαινει το μεγαλυτερο απο την 1050), εχει ιδιαιτερο χαρακτηρα και ηχο που θα σε μεθυσει!!!
Για τα δικα μου προτυπα ειναι μια πολυ καλη επιλογη για να κανεις τις διαφορες εξορμησεις σου.
Σημειωσε οτι ΔΕΝ κανει για χωμα αν και υπαρχουν σχετικα βιντεο, θα ηθελα ομως να ξερω πως θα την σηκωσεις αν σου πεσει κατω...

Για την steamer δεν εχω αποψη, θα βρεις ομως εδω αρκετες πληροφοριες.
Ελπιζω να διαφωτισα

Re: Steamer vs 955i  

  Από: christopher στις 28/05/2020 12:46 μμ.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Ας αρχίσω να απαντώ από το τέλος. 
Την σηκώνω την 955i πολύ πιο εύκολα σε σύγκριση από παλιοτερες μότο μου. 
Βλεπε cbr 1000f.
Την θεωρώ και εγώ κάπως στην γωνία του ποδιού αλλά εύκολη στο όρθιο. 
Και εδώ τίθεται το ρητορικο ερώτημα αν είναι δυνατόν να πάει χώμα. 
Θεωρώ ότι για κροκαλια δεν είναι, αλλά για γαρμπιλι χώμα φουλ. 
Πηνεια, ανορθωτή βγάζουν και τα τζαπαν. 
Κομπλερ έβγαζε φουλ και η απριλια. 
Στα φτωχά μας φτιάχναμε χειροποίητα κομπλερ. 
Πιο ανθεκτικά αλλά μερικές φορές πιο θορυβώδη. 
Περιμένω και άλλες πληροφορίες και ιστορίες. 
Ειδικά για τις ζημιές που λέτε. 
Εντύπωση μου κάνουν που για να ξεκινήσουν γονατιζουν. 
Όταν πατάς μίζα ακούγεται σαν επιθανατιος βρογχος
Και σε 3 Δευτέρα ακούς το τρικιλινδρο που οταν το πρωτακουσα λέω, αρυθμιστο είναι; 
Είναι όντως ιδιαίτερα. Και μου αρέσουν πάνω από όλα 
Ειδικά στο 885 κάθεσαι σαν βασιλιάς με περίσσια ροπή. 
 Τελευταία διόρθωση από: christopher στις 28 Μάι 2020 12:48, διορθώθηκε 3 φορές συνολικά.

Re: Steamer vs 955i  

  Από: jlkoutsoukos στις 28/05/2020 4:42 μμ.

Οπως ειπα και πριν δεν εχω αποψη για το 885, εχω διαβασει ομως οτι για να εμεμβεις στην μιζα/κοπλερ της πρεπει να λυσεις ολο το μοτερ. Για ψαξε το λιγο αυτο το θεμα γιατι υποψιαζομαι οτι η μιζα ειναι ενα αδυνατο τους σημειο.
Βεβαια, κατα την δικια μου αποψη το βασικοτερο ολων των κριτηριων για αγορα μιας μοτο (η αυτοκινητου) ειναι να σου κανει ¨κλικ¨.  Απο την στιγμη που σου κανει, ψαχνεις να βρεις τα αδυνατα σημεια της για να μην μετανοιωσεις για την αγορα της στο μελλον. Απο εκει και περα το αν καιει λιγο παραπανω η λιγο παρακατω, το αν μπορεις εσυ να κανεις σερβις, και οποιοδηποτε αλλο προτερημα / μειονεκτημα, πηγαινουν ολα καπως στην ακρη....
Στην δικια μου περιπτωση μου αρεσε παντα το Tiger 955ι, χωρις να ειχα αποκλεισει και το 900, διαβαζοντας ομως κατεληξα στο 955 λογω καλυτερου μοτερ. Εχει πολλα καλα και λιγα ισως κακα, αλλα για μενα ειναι μια πολυ καλη επιλογη.
Σιγουρα και εσυ θα βρεις αυτην την μοτο που θα σου κανει ¨κλικ¨ και θα ειναι για τα δικα σου κριτηρια η καλυτερη επιλογη, οποτε...ασε την καρδια σου να διαλεξει!!!
(σημειωση....ψαξε λιγο και σε ξενα φορουμ για οποια μοτο ενδιαφερεσαι, θα βρεις παμπολλες πληροφοριες).

Re: Steamer vs 955i  

  Από: jlkoutsoukos στις 29/06/2020 11:52 μμ.

Τι εκανες τελικως  christopher ?? Αποφασισες σε κατι??