Καλως ηρθες!
Το στριτακι ισως θα ταλαιπωρειται λιγο μεσα στη κινηση το καλοκαιρι και εσυ μαλλον λογω ζεστης που οντως βγαζει, με τις μαμα εξατμισεις. Οταν εχει ομως 40 βαθμους βραζεις με οτι κ να κυκλοφορεις...
Οπως σου ειπε και ο Κωστας εχει να κανει με τις υποχωρησεις που θα κανεις εσυ σε αυτο και αν δε σε πειραζει να αναβουν τα βεντιλατερ συχνουτσικα (στην αθηνα το καλοκαιρι με την κινηση ειναι σιγουρο , εκτος αν εισαι σε αλλη πολη που δεν εχει τον πανικο του κεντρου της αθηνας, δεν ειδα την τοποθεσια σου σορρυ
) ..σαν μηχανη δεν εχει κανενα θεμα στο πως κινειται αναμεσα στα αυτοκινητα, ειναι μαζεμενη ετσι κ αλλιως.
Αυτο που μπορω να σου πω ειναι πως σιγουρα θα εχει τεραστια διαφορα απο αποψη θερμοκρασιας το mt με το street.. Εκτος απο το στριτ που γενικα δεν το οδηγω συχνα στην αθηνα γιατι προσωπικα το λυπαμαι στην κινηση, μενοντας κεντρο και εχοντας δουλεια παλι στο κεντρο, δεν εχω σωτηρια (αλλα αυτο ειναι καθαρα δικο μου κολλημα).
Οδηγω καθημερινα ενα απριλια strada το οποιο εχει τον ιδιο κινητηρα με το mt03 που εχεις και το οποιο ουτε και με 40 βαθμους δεν αναβει. Τα καταφερα μια φορα μονο την ημερα που το πηρα που μολις ειχα παρει διπλωμα
Εν κατακλειδι , την διαφορα τους σε θερμοκρασια θα την νιωσεις αλλα το στριτ δεν εχει θεμα στην κινηση της αθηνας , απλα με την προυποθεση οτι δε θα σε νοιαζει να αναβουν τα βεντιλατερ συχνα μεσα στο καλοκαιρι αν κινεισαι μονο μεσα στο κεντρο. Αυτα! Υπαρχει και η λυση του παπιου η σκουτερ σε αυτη την περιπτωση, οπως ειπε ο Χαρης ..να εισαι καλα οτι και να οδηγεις και ελπιζω να μη σε μπερδεψα