Re: einai gia ton pout.........
¶
Από: Γιωργος στις 15/12/2009 6:07 μμ.
Φίλε Πάνο οι παραγγελίες αναταλλακτικών γίνοντε ακόμη με τον παραδοσιακό τρόπο δηλαδή με φαξ στη ηλιοφίλ. Το μόνο που γίνεται on line πλέον απευθείας στο εργοστάσιο είναι οι αποστολές εγγυ'ησεων.
Τώρα αν θέσουμε το θέμα ανταλλακτικών είναι πολύ μεγάλη κουβέντα.
Η ηλιοφίλ επιτρέψτε μου να πώ πως έχει μια αρκετά καλή διαθεσιμότητα ανταλλακτικών συγκριτικά με άλλες εταιρίες που επιτρέψτε μου να έχω άποψη γιατι τις δουλεύω. Διαθεσιμότητα δεν έχει καλή σε βαμμένα πλαστικά όπως πιστέψε με δεν έχει καμία αντιπροσωπεία. Τό πρόβλημα επειδή το έχω ψάξει γενικά με τη Τ. στο θέμα της διαθεσιμότητας των ανταλλακτικών κυρίως για ανταλλακτικά τρακαρίσματος οφείλεται κυρίως σε ελέιψεις του εργοστασίου.
Την ώρα που μπαίνει κάποιος στο epc και βλέπει τα ανταλλακτικά δίπλα σε αυτά υπάρχει ένας χρωματισμός διαθεσιμότητας, δυστυχώς τα περισσότερα είναι σε χρώμα οριακής διαθεσης.
Αυτό σημαίνει πως αύριο αυτό μπορεί να αλλάξει γιατι απο τον ίδιο "κουβά" ψωνίζουν πολύ μεγαλύτερες αγορές απο την δική μας όπως Γερμανία,Ισπανία,Αμερική,Ιταλία με αποτέλεσμα ο κουβάς αυτός να αδειάζει πολύ γρήγορα. Αναφέρομαι στα ανταλλακτικά τρακαρίσματος γιατί αυτά η Τ τα αγοράζει από τρίτους προμηθευτές και δεν τα κατασκευάζει η ίδια για μπορεί να ελέγχει διαθεσιμότητα.
Είναι πολύ σπάνιες οι περιπτώσεις που υπάρχουν ελείψεις σε ανταλλακτικ'α που παράγει η ίδια η Τ.
Παρόλα αυτά και εμείς οι κατα τόπου αντιπρόσωπο ππρέπει να μπορούμε να καλύψουμε κάποια ανάγκη σε ένα μικρό πέσιμο.
Πέσμου φίλε τι ανταλλακτικά είναι αυτά που θα χρειαστεί να περιμένεις δύο μήνες