Υποψηφιος κατοχος bonneville και αποριες.

Υποψηφιος κατοχος bonneville και αποριες.  

  Από: panos athens στις 09/03/2013 11:50 πμ.

Γεια σας και απο εμενα.Με λενε Παναγιωτη και σκεφτομαι σοβαρα την αγορα ενος εκ των bonneville και speedmaster.Θα ηθελα να ρωτησω τα εξης για οσους γνωριζουν.
1.Με την κινηση μεσα στην πολη λογω αεροελαιοψυκτου κινητηρα θα αντιμετωπισω προβλημα υπερθερμανσης κινητηρα η αισθημα ζεστης στα ποδια κτλ?
2.Με ποσα χλμ. περιπου μπορει να ταξιδεψει ανετα δικαβαλο η μηχανη χωρις να κουραζονται ιδιαιτερα ανθρωποι και κινητηρας?
3.Η συμπεριφορα σε λακουβες των αναρτησεων πως ειναι?
4.Τα φρενα ειναι ικανοποιητικα?μπλοκαρουν ευκολα,πως συμπεριφερεται η μοτοσυκλετα σε βρεγμενο οδοστρωμα?
Ευχαριστω.

Re: Υποψηφιος κατοχος bonneville και αποριες.  

  Από: indreas στις 09/03/2013 11:26 μμ.

Καλησπέρα φίλε Παναγιώτη σου εύχομαι σύντομα να αποκτήσεις κάποια από τις μοτοσυκλέτες που ανέφερες.. ωστόσο βάση των ερωτήσεων που εξέθεσες ίσως και να μην σου ταιριάζουν τα συγκεκριμένα μοντέλα, απ ότι κατάλαβα γνώμονας σου είναι η άνεση και η ασφάλεια... Προσωπικά είμαι κάτοχος ενός street triple και οδεύω και εγώ για την αγορά ενός bonnevile, οι λόγοι που με οδήγησαν εκεί δεν είναι ούτε ότι είναι πιο άνετο, ούτε πιο γρήγορο και σε καμιά περίπτωση καλύτερα φρένα... απλά μου έκατσε στο μάτι και ένιωσα αυτό το διαφορετικό στην οδήγηση που σου δίνει ένα κλασσικό

Re: Υποψηφιος κατοχος bonneville και αποριες.  

  Από: panos athens στις 10/03/2013 4:45 μμ.

Ευχαριστω για την απαντηση.Δεν προσπαθω να συγκρινω τις μοτοσυκλετες που ανεφερα με την δικια σου για παραδειγμα,καθως γνωριζω οτι δεν εχουν σχεση σε οδηγικη συμπεριφορα,φρενα,αναρτησεις κτλ.Ρωτησα συγκεκριμενα πραγματα για αυτα τα μοντελα.

Re: Υποψηφιος κατοχος bonneville και αποριες.  

  Από: PTiger800 στις 10/03/2013 9:43 μμ.

Φίλε και συνονόματε panos athens, δεδομένου ότι όποιον και να ρωτήσεις μάλλον θα υποθέτει όσον αφορά την απάντηση γιατί δεν θα έχει μέτρο σύγκρισης, θα σου πρότεινα (ειδικά αφού μένεις Αθήνα) να πάρεις ένα Bonneville για test ride, ώστε να διαμορφώσεις ο ίδιος άποψη.
Κατά τα άλλα νομίζω (και εγώ υποθέτω) ότι το Bonneville είναι ένα άψογα στημένο κλασσικό μηχανάκι.
Δεν θα ταξιδεύει σαν explorer, ούτε θα στρίβει σαν Daytona. Θα τα κάνει όλα σε έναν τίμιο μέσο όρο.
Έχω ακούσει ότι είναι εύκολο στην οδήγηση, χαλαρό και βάζει και εσένα σε αντίστοιχο mode.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Υποψηφιος κατοχος bonneville και αποριες.  

  Από: bonnie στις 10/03/2013 10:28 μμ.

panos athens"Γεια σας και απο εμενα.Με λενε Παναγιωτη και σκεφτομαι σοβαρα την αγορα ενος εκ των bonneville και speedmaster.Θα ηθελα να ρωτησω τα εξης για οσους γνωριζουν.
1.Με την κινηση μεσα στην πολη λογω αεροελαιοψυκτου κινητηρα θα αντιμετωπισω προβλημα υπερθερμανσης κινητηρα η αισθημα ζεστης στα ποδια κτλ?
2.Με ποσα χλμ. περιπου μπορει να ταξιδεψει ανετα δικαβαλο η μηχανη χωρις να κουραζονται ιδιαιτερα ανθρωποι και κινητηρας?
3.Η συμπεριφορα σε λακουβες των αναρτησεων πως ειναι?
4.Τα φρενα ειναι ικανοποιητικα?μπλοκαρουν ευκολα,πως συμπεριφερεται η μοτοσυκλετα σε βρεγμενο οδοστρωμα?
Ευχαριστω. "


γεια σου Παναγιωτη απ την αθηνα!
λοιπον...
δεν ξερω απο τι μηχανη προερχεσαι, κ πως θα σου φανει η αλλαγη σε μια τετοια μηχανη...

1. το μπονεβιλακι μου εγω το κινουσα ανετα κ μεσα στην πολη κ εκτος... (αν ψαξεις παλιοτερα ποστ εδω μεσα με αναζητηση bonneville πχ, θα βρεις παρα πολλες πληροφοριες που κατα καιρους εχουν ποσταριστει.)
το καλοκαιρι με την υπερβολικη ζεστη, οτι κ να καβαλας νομιζω θα σε εκνευριζε , παρολαυτα με το συγκεκριμενο μηχανακι δεν ειχα ιδιαιτερο προβλημα. ζεσταινεται ο κινητηρας, αλλα σε προβλεψιμο επιπεδο. σε αντιστοιχη κατασταση με ιταλικο δικυλιντρο συχτηρησα πολυ περισσοτερο παντως..
*λογω του οτι ο κινητηρας "εξεχει" λιγο, οδηγηση με βερμουδα κ διχαλο ειναι μη προτεινομενη...

2. αν κ παντα ημουν μονοσελη, αρα ελαφρυτερο οχημα, στην εθνικη οδηγας ανετα μεχρι 150-160, ε, μετα θα σου σπασει τα νευρα ο αερας κ το κουνημα, εκτος αν βαλεις σταμπιλιζατερ κ αλλαξεις κ αναρτησεις
σοβαρα τωρα, εισαι ανετος γενικα αν δεν κυνηγας μεγαλες ταχυτητες.. αν εισαι σε φαση βολτα, ταξιδακι, ειτε εθνικη ειτε επαρχιακο, δικαβαλια κ χαλαροτης, εδω εισαι! το μπονεβιλακι ειναι οτι πρεπει! ειναι ανετο, ειδικα αν του βαλεις κ την σελα την τζελ που εχει τεραστια διαφορα απο την μαμα στην ανεση. μαξ ταχυτητα εθνικη μονη μου, μεχρι 150-160 ανετα.. εχει παει μεχρι 190 αλλα μια που το δα, κ μια που κλεισα το γκαζι...

3. εξαρταται αν το παρεις καινουριο η μεταχειρισμενο. αν ειναι καινουριο, εισαι κομπλε. η μονη ρυθμιση που εχουν οι πισω, ειναι προφορτιση, οποτε απλα καποια στιγμη θα την σφιξεις λιγο. απ την στιγμη που η μηχανη εχει κανει καποια χλμ καλο ειναι να τις αλλαξεις αν μπορεις. γενικα, η Τ εχει ενα θεμα με τις αναρτησεις, κ αυτο δεν συμβαινει μονο με τα κλασικα της... το καλο ειναι οτι βρισκεις αρκετα οικονομικες στο ιντερνετ αμα ψαξεις γιατι ειναι κλασικες κλπ (εκτος αν θελεις να το προικισεις με ohlins )
στο παλιο μου μπονεβιλ, ειχα κανει 55000 χλμ κ δεν τις ειχα αλλαξει παντως. απλα ηταν λιγο μποινγκ μποινγκ κ αυτος που το αγορασε μετα ελπιζω να τις αλλαξε, μην κραζει το μηχανακι τζαμπα..

4. φρενα... το μπροστα ειναι αξιοπρεπεστατο.... με εχει σωσει πολλες φορες, με εχει γκρεμισει κ 1-2 γιατι το κοκκαλωσα κ μου γυρισε το τιμονι... γενικα, ειναι καλο το μπροστινο του. το πισω δεν το πολυχρησιμοποιω, το εχω σαν βοηθητικο, αφενος γιατι ετσι εχω μαθει, κ αφετερου γιατι εχω διαπιστωσει οτι μπορει να μου μπλοκαρει τον πισω τροχο... οποτε, απλα βοηθητικο του μπροστινου, κ σαν συνδυασμος ειναι οτι χρειαζεται.
οδηγηση σε βρεγμενο... φυσικα εξαρταται κ απο τα λαστιχα, αλλα καμια φορα νομιζω οτι στο βρεγμενο παει καλυτερα απ οτι στο στεγνο.. εχω φαει πολυ βροχη με την μηχανη κ ποτε δεν το φοβηθηκα για γλιστρες κ τετοια. ποτε! αψογη συμπεριφορα κ στην βροχη!


γενικα, ειναι μηχανη που δεν θα στην προτεινα αμα κυνηγας μεγαλες ταχυτητες, χρονους, κοντρες, κ μπαντιλικια.
θα στην προτεινα αν ηθελες κατι πανεμορφο αισθητικα κ λειτουργικα, που να σε ταξιδευει χαλαρα κ σιγουρα, με την αισθηση του κλασικου κ να νιωθεις αρχοντας..
ειναι απροβληματιστη οσον αφορα μηχανολογικα, ηλεκτρικα κλπ (οι παλιες ειχαν ενα θεματακι με μπαταρια αλλα εχει διορθωθει), κ δεν θα σε κουρασει ποτε. αν θες να της κανεις μοντες κ πειραγματα, εχεις εναν αδειο καμβα που μπορεις να παιξεις με τα παντα εκει πανω. το τελειο μηχανακι για customizing.

χρηση κ μεσα στην πολη κ εκτος, κανει τα παντα, χωνεται παντου, εγω την ειχα για παπι στην αθηνα. μετα, πηρα το θραξτον κ φρικαρω μεσα στην κινηση πλεον...
εχει ροπη τεραστια, εχει γκαζι, εχει νευρο, στριβει αμα το χερι σου ξερει να το στριψει (εχω ξυσμενα μαρσπιε για αποδειξη για οποιον δεν πιστευει οτι τα κλασικα δεν στριβουν!! χαχαχαχα) , κ ειναι τρομερα ανετο για γυμνο μηχανακι.

τεσπα, μπορω να σου μιλαω ωρες για αυτο
οτι θες ρωτα. το καλυτερο ειναι αυτο που ειπε ο παναγιωτης παραπανω, πηγαινε κανε ενα τεστ ride. νομιζω υπαρχει σε ολες τις αντιπροσωπειες στην αθηνα.

κ σε οτι μπορω να βοηθησω, απλα με ρωτας!
με το καλο να την παρεις, οδηγησε την να νιωσεις πιο σιγουρος κ αν ειναι για σενα, θα το καταλαβεις...
στριβω, αρα υπαρχω...

Re: Υποψηφιος κατοχος bonneville και αποριες.  

  Από: bonnie στις 10/03/2013 10:30 μμ.

υγ. αναμεσα σε bonneville k speedmaster... το πρωτο θα σου φανει πολυ πιο βολικο ειδικα για τον συνεπιβατη. αλλαζει το στησιμο της μηχανης κ η θεση οδηγησης καπως, αλλα σαν κινητηρας ειναι ολοιδιος. μονο εμφανισιακα διαφερουν.
στριβω, αρα υπαρχω...

Re: Υποψηφιος κατοχος bonneville και αποριες.  

  Από: panos athens στις 10/03/2013 10:41 μμ.

ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις σας με κατατοπησατε αρκετα ειδικα η μποννυ.με την πρωτη ευκαιρια θα οδηγησω ενα.

Re: Υποψηφιος κατοχος bonneville και αποριες.  

  Από: PTiger800 στις 10/03/2013 11:26 μμ.

Αν για Bonneville δεν σε καθοδηγούσε καλά και η Bonnie, ε τότε θα το κλείναμε το φόρουμ να τελειωνουμε.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Υποψηφιος κατοχος bonneville και αποριες.  

  Από: panos athens στις 10/03/2013 11:39 μμ.

μια ακομα ερωτηση.απο ποια χρονια αρχισε να βγαινει με ψεκασμο?εχει αλλες διαφορες εκεινο το μοντελο με το τωρινο?

Re: Υποψηφιος κατοχος bonneville και αποριες.  

  Από: Cpt. Haddock στις 10/03/2013 11:45 μμ.

PTiger800"[...] Θα τα κάνει όλα σε έναν τίμιο μέσο όρο.[...]"


Σε τίμιο μεσο όρο θα στο κανει το V-strom... H Bonneville θα σου χαριζει ενα χαμογελο ως τ' αυτια γιατι ειναι μοτοσυκλετα

"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Υποψηφιος κατοχος bonneville και αποριες.  

  Από: bonnie στις 11/03/2013 12:06 πμ.

panos athens"μια ακομα ερωτηση.απο ποια χρονια αρχισε να βγαινει με ψεκασμο?εχει αλλες διαφορες εκεινο το μοντελο με το τωρινο?"


η πρωτη ψεκαστη βγηκε το β' εξαμηνο του 2008. (αυτη ειχα κ εγω )
απο τοτε ως τωρα, ειναι ιδιες, οσον αφορα τον κινητηρα. οι διαφορες τους ειναι αισθητικες κατα βαση. ζαντες, κοντερ, καπακια, χρωματα κλπ
οι παλιες οι καρμπ ηταν 750cc.
εχεις βρει καποια μετχ ή ψαχνεις για καινουρια, αν επιτρεπεται?
στριβω, αρα υπαρχω...

Re: Υποψηφιος κατοχος bonneville και αποριες.  

  Από: bonnie στις 11/03/2013 12:08 πμ.

Cpt. Haddock"
Σε τίμιο μεσο όρο θα στο κανει το V-strom... H Bonneville θα σου χαριζει ενα χαμογελο ως τ' αυτια γιατι ειναι μοτοσυκλετα

"



αυτο ακριβως!!!
ηθελα να πω κ αλλα για το μηχανακι, αλλα μετα ειδα οτι εχω ηδη γραψει ενα κατεβατο ολοκληρο! χαχαχαχαχ

θενκς καπτεν!
στριβω, αρα υπαρχω...

Re: Υποψηφιος κατοχος bonneville και αποριες.  

  Από: panos athens στις 11/03/2013 12:29 πμ.

bonnie"
panos athens"μια ακομα ερωτηση.απο ποια χρονια αρχισε να βγαινει με ψεκασμο?εχει αλλες διαφορες εκεινο το μοντελο με το τωρινο?"


η πρωτη ψεκαστη βγηκε το β' εξαμηνο του 2008. (αυτη ειχα κ εγω )
απο τοτε ως τωρα, ειναι ιδιες, οσον αφορα τον κινητηρα. οι διαφορες τους ειναι αισθητικες κατα βαση. ζαντες, κοντερ, καπακια, χρωματα κλπ
οι παλιες οι καρμπ ηταν 750cc.
εχεις βρει καποια μετχ ή ψαχνεις για καινουρια, αν επιτρεπεται?"

για μεταχειρισμενο κυριως.αν ειναι και σε καταστημα ακομα καλυτερα για να κανω ανταλλαγη.

Re: Υποψηφιος κατοχος bonneville και αποριες.  

  Από: Spitfire στις 11/03/2013 3:29 πμ.

bonnie"
panos athens"μια ακομα ερωτηση.απο ποια χρονια αρχισε να βγαινει με ψεκασμο?εχει αλλες διαφορες εκεινο το μοντελο με το τωρινο?"


η πρωτη ψεκαστη βγηκε το β' εξαμηνο του 2008. (αυτη ειχα κ εγω )
απο τοτε ως τωρα, ειναι ιδιες, οσον αφορα τον κινητηρα. οι διαφορες τους ειναι αισθητικες κατα βαση. ζαντες, κοντερ, καπακια, χρωματα κλπ
οι παλιες οι καρμπ ηταν 750cc.
εχεις βρει καποια μετχ ή ψαχνεις για καινουρια, αν επιτρεπεται?"


Ψεκασμός βγήκαν λίγο νωρίτερα
Νομίζω αρχές 2008
Η δικη μου ειναι ταξινόμηση 4/08 και ειναι ψεκαστή

Αν δεν κανω λάθος πριν το 08 υπήρχαν και τ100 με καρμπ αλλα 865 κυβικά
Ενώ τα απλα μπονυ ηταν 790 με καρμπ

Ενώ απο το 08 και τα απλα μπονυ ηταν πλέον 865

ΠΡΟΣΟΧΗ: μην βασιστεις στην ημερομηνία άδειας για να καταλάβεις το μηχανάκι

Και μεσα στο 08 (και καλοκαίρι ακομη) είχαν οι αντιπρόσωποι στοκ με καρμπυρατερατα μηχανάκια η ακομη και με 790 κινητήρα

Re: Υποψηφιος κατοχος bonneville και αποριες.  

  Από: Spitfire στις 11/03/2013 3:31 πμ.

bonnie"
panos athens"μια ακομα ερωτηση.απο ποια χρονια αρχισε να βγαινει με ψεκασμο?εχει αλλες διαφορες εκεινο το μοντελο με το τωρινο?"


η πρωτη ψεκαστη βγηκε το β' εξαμηνο του 2008. (αυτη ειχα κ εγω )
απο τοτε ως τωρα, ειναι ιδιες, οσον αφορα τον κινητηρα. οι διαφορες τους ειναι αισθητικες κατα βαση. ζαντες, κοντερ, καπακια, χρωματα κλπ
οι παλιες οι καρμπ ηταν 750cc.
εχεις βρει καποια μετχ ή ψαχνεις για καινουρια, αν επιτρεπεται?"

Ψεκασμός βγήκαν λίγο νωρίτερα
Νομίζω αρχές 2008
Η δικη μου ειναι ταξινόμηση 4/08 και ειναι ψεκαστή

Αν δεν κανω λάθος πριν το 08 υπήρχαν και τ100 με καρμπ αλλα 865 κυβικά
Ενώ τα απλα μπονυ ηταν 790 με καρμπ

Ενώ απο το 08 και τα απλα μπονυ ηταν πλέον 865

ΠΡΟΣΟΧΗ: μην βασιστεις στην ημερομηνία άδειας για να καταλάβεις το μηχανάκι

Και μεσα στο 08 (και καλοκαίρι ακομη) είχαν οι αντιπρόσωποι στοκ με καρμπυρατερατα μηχανάκια η ακομη και με 790 κινητήρα