προβλημα λειτουργιας 675daytona

προβλημα λειτουργιας 675daytona  

  Από: argiriscuderias στις 18/02/2012 7:52 μμ.

καλησπερα παιδια
σημερα πηγα να βαλω μπροστα την μηχανη να δουλεψει και αναβε αυτο το φωτακι http://imageshack.us/f/192/img20120218172515.jpg/(το εχω κυκλομενο με πρασινο!!) την χρησημοποιω μονο το καλοκαιρι και το χειμωνα την βαζω μια φορα μπροστα την εβδομαδα και την αφηνω να δουλεψει λιγο.συνεχεια μου επεφτε η μπαταρια στην διαρκεια του χειμωνα δηλαδη την εχω φορτισει 5-6 φορες με το σκεπτικο να παρω μια κ καλη καινουργια το καλοκαιρι αφου τα εχει φτυσει αυτη.αυτος που την ειχα παρει την μηχανη (με 17.500χιλ.)μου το ειχε επισημανει οτι ειναι ευεσθητη η μπαταρια αλλα τελωσπαντον δεν νομιζω να εχει να κανει με τη μπαταρια απλα το λεω γιατι ειναι η μονη δυσλειτουργεια που εχω παρατηρισει!!την δευτερα πρωι θα την παω κ στο μαστορα,αλλα μεχρι τοτε επειδη με καινε τα κρεμμυδια για το κουκλακι μου ,μηπως ξερει κανεις να με βοηθησει??

Re: προβλημα λειτουργιας 675daytona  

  Από: HelenKoR στις 18/02/2012 8:22 μμ.

Αυτό που έχεις κυκλώσει ειναι το Engine management system malfunction indicator light.

Kαι απ'οσο ξέρω, το να βάζεις μπρος την μηχανή και να την αφήνεις για λίγο να λειτουργεί, δεν βοηθάει.
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: προβλημα λειτουργιας 675daytona  

  Από: argiriscuderias στις 19/02/2012 12:04 πμ.

απο το να μην την κανω τιποτα,τι αλλο καλυτερο μπορουσα να κανω..?

Re: προβλημα λειτουργιας 675daytona  

  Από: ΛΑΜΔΑ στις 19/02/2012 12:14 πμ.

Bόλτα Αργύρη,βόλτα να την κάνεις.Έχει κάτι ωραίες λιακάδες το χειμώνα που είναι ότι καλύτερο μια μοτοβόλτα

Re: προβλημα λειτουργιας 675daytona  

  Από: argiriscuderias στις 19/02/2012 12:43 πμ.

τοσο πολυ ρε παιδια λετε να φταιει αυτο??οκ απο εδω και περα βολτιτσα στις ποιο ζεστες μερες του χειμωνα,αλλα τωρα με την ζημια ειναι το θεμα ειναι κανα καλωδιακι η θα μου πει κανα 1000αρικο και θα μεινει στο γκαραζ το κουκλακι

Re: προβλημα λειτουργιας 675daytona  

  Από: nfot στις 19/02/2012 2:46 πμ.

Αν γενικα τη νιωθεις να δουλευει στρωτα αλλα να μη σβηνει το γμν πορτοκαλι λαμπακι, τοτε αν εχει μαμα εξατμιση, αναβει γιατι εχει ξερυθμιστει το EXUP. Κλαϊν μαϊν δλδ, στα τετοια σου. Βγαλτη βολτα με την ησυχια σου και πετα της τα ματια εξω χωρις το παραμικρο αγχος.
Σου μιλαω εκ πειρας. Εχω γραψει εκατονταδες χλμ, ακομη και μεσα στις Σερρες, με το γμν πορτοκαλι λαμπακι αναμμενο, εξαιτιας του EXUP. Απλα εχεις λιγο χειροτερο τραβηγμα κατω απο τις 6.000 σ.α.λ.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: προβλημα λειτουργιας 675daytona  

  Από: argiriscuderias στις 19/02/2012 11:18 πμ.

μαμα ειναι ολη η μηχανη!!δηλαδη να μην παω να το κοιταξει ο μαστορας και να το διορθωσει?τι ειναι το exup και τι κανει?γενικα θελω να το φτιαξω οτι και να ειναι απλα εξαρταται απο την τιμη της ζημια αν θα το φτιαξω τωρα η αργοτερα..

Re: προβλημα λειτουργιας 675daytona  

  Από: dimchrist στις 19/02/2012 2:29 μμ.

Λογικά όπως είπαν και παραπάνω είναι το exup. Μου έχει συμβεί και σε μένα αρκετές φορές και έχω κάνει ταξίδι έτσι. Δεν είναι κάτι αν είναι αυτό και δεν έχει κόστος για να στο ρυθμίσουν.

Για το τι είναι το exup
http://en.wikipedia.org/wiki/Exup

Εμφανίζεται σχετικά συχνά αλλά καλό είναι να πας στον μάστορα να το τσεκάρει ότι όντως είναι αυτό.

Η πεταλούδα του exup συχνά πιάνει κάπνα και όλα τα κινητά μέρη τριγύρω "στεγνώνουν" λόγω των υψηλών θερμοκρασιών αλλά και της μη επαρκής συντήρησης (Με τακτική-σωστή λίπανση και καθαρισμό καθώς και με την προβλεπόμενη και ακριβείς ρύθμιση καθε 5.000χλμ).

Υπάρχει περίπτωση ανάψει παροδικά γιατί διάβασε λάθος θέση του μοτερ του exup, και στην επόμενη επανεκίνηση του κινητήρα να το σβήσει γιατι μετά δεν υπάρχει πρόβλημα.

Μπορείς να το ασχοληθείς και μόνο σου αν πιάνουν τα χέρια σου.
http://www.triumph675.net/forum/showthread.php?t=21392

Έχει ξαναφερθεί αρκετές φορές το θέμα. Μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδω:

merikes-apories-thematakia-daytona-mou-t3585.html

topic2436.html

Triple Way

Re: προβλημα λειτουργιας 675daytona  

  Από: argiriscuderias στις 20/02/2012 4:52 μμ.

τελικα αυτο ητανε το exup!ηθελε λιγο λαδωμα στα σιρματοσχοινα της βαλβιδας,αφου να φανταστειτε το πρωι που ξεκινησα να την παω στο μαστορα εσβησε το λαμπακι!

Re: προβλημα λειτουργιας 675daytona  

  Από: dimchrist στις 20/02/2012 4:55 μμ.

Όπως τα είπαμε λοιπόν
... πάλι καλά!

Triple Way

Re: προβλημα λειτουργιας 675daytona  

  Από: Bladerunner στις 07/04/2012 1:02 πμ.

Λοιπόν.... μετά από μια καλή βόλτα την Κυριακή που μας πέρασε, κάποια στιγμή πάνω σε ένα άνοιγμα, το μηχανάκι σε ψηλές στροφές και πάνω σε αλλαγή, μου κόβει το γκάζι και ανάβει το check engine.
Κάνω στην άκρη, το σβήνω, το ξαναβάζω μπροστά και με το λαμπάκι αναμμένο γυρίζω πίσω και όλα τα υπόλοιπα λειτουργούσαν κανονικά!
Πάω Δευτέρα συνεργείο, φίλε πρόβλημα με το exup έχεις μου λέει ο μάστορας, το ρύθμισα, το λάδωσα και είσαι έτοιμος!
Βόλτα σήμερα το βράδυ με το φιλαράκι, ( η πρώτη αφού το πήρα από το συνεργείο), πάλι πάνω σε άνοιγμα και σε αλλαγή ταχύτητας μου κόβει το γκάζι και ανάβει το χαρακτηριστικό λαμπάκι!
Σταματάμε στην άκρη και ακούμε την εξάτμιση (μόνο τελικό arrow) μία να ακούγεται ελεύθερη τελείως, μία να
ακούγεται μαμά!
Το γύρισα σιγά σιγά πίσω και παρατήρησα ότι όταν ακουγόταν μαμά, πάνω από κάποιες στροφές δεν μου ανέβαζε και έκοβε το γκάζι, όταν ακουγόταν κανονικά ανέβαζε στροφές.
Έχει τύχει σε κάποιον άλλον με το exup να του κόβει το γκάζι?

Re: προβλημα λειτουργιας 675daytona  

  Από: nfot στις 07/04/2012 11:25 πμ.

Το θεμα με το Exup με ειχε κουρασει κι εμενα στο παρελθον.
Εκτος απο ρυθμιση και λιπανση θελει και συνδεση με το διαγνωστικο μετα, ωστε θα κανει καποιο reset, οσον αφορα τη θεση της πεταλουδας. Μονο ετσι εχει αποτελεσμα. Αν δεν μπει διαγνωστικο, ειναι σα να μην εχει γινει ρυθμιση.

Στο θεμα του γκαζιου τωρα. Το exup εινα μια πεταλουδα στην εξατμιση, η οποια ειναι πιο κλειστη στις χαμηλες στροφες και ανοιγει οσο ανεβαινουν οι στροφες. Αν τη στιγμη που "κολλαει" γυρναει στο πιο κλειστο, τοτε ειναι λογικο να εχεις μειωμενο γκαζι. Εμενα κολλουσε στο ανοιχτο και δεν ειχα προβλημα.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: προβλημα λειτουργιας 675daytona  

  Από: dimchrist στις 07/04/2012 11:29 πμ.

Νομίζω πως ναι...

Πάνε πολλά χρόνια που έχω "αποβάλλει" το exup για αυτό δε θυμάμαι...

Triple Way

Re: προβλημα λειτουργιας 675daytona  

  Από: Bladerunner στις 07/04/2012 11:12 μμ.

nf" Αν τη στιγμη που "κολλαει" γυρναει στο πιο κλειστο, τοτε ειναι λογικο να εχεις μειωμενο γκαζι."


Κι εμείς αυτό συμπεράναμε με τη λογική, Δευτέρα πρωί μπαίνει πάλι μέσα και ζήτησα αλλαγή, αφού μόλις έκλεισε χρόνο το μηχανάκι και είναι μέσα στην εγγύηση!

dimchris"Πάνε πολλά χρόνια που έχω "αποβάλλει" το exup για αυτό δε θυμάμαι... "


Κι αυτό γι' αποβολή θα πάει με την πρώτη ευκαιρία, είναι στα σχέδια.....

Re: προβλημα λειτουργιας 675daytona  

  Από: sierraleone675 στις 26/04/2012 11:47 μμ.

Bladerunner"Λοιπόν.... μετά από μια καλή βόλτα την Κυριακή που μας πέρασε, κάποια στιγμή πάνω σε ένα άνοιγμα, το μηχανάκι σε ψηλές στροφές και πάνω σε αλλαγή, μου κόβει το γκάζι και ανάβει το check engine.
Κάνω στην άκρη, το σβήνω, το ξαναβάζω μπροστά και με το λαμπάκι αναμμένο γυρίζω πίσω και όλα τα υπόλοιπα λειτουργούσαν κανονικά!
Πάω Δευτέρα συνεργείο, φίλε πρόβλημα με το exup έχεις μου λέει ο μάστορας, το ρύθμισα, το λάδωσα και είσαι έτοιμος!
Βόλτα σήμερα το βράδυ με το φιλαράκι, ( η πρώτη αφού το πήρα από το συνεργείο), πάλι πάνω σε άνοιγμα και σε αλλαγή ταχύτητας μου κόβει το γκάζι και ανάβει το χαρακτηριστικό λαμπάκι!
Σταματάμε στην άκρη και ακούμε την εξάτμιση (μόνο τελικό arrow) μία να ακούγεται ελεύθερη τελείως, μία να
ακούγεται μαμά!
Το γύρισα σιγά σιγά πίσω και παρατήρησα ότι όταν ακουγόταν μαμά, πάνω από κάποιες στροφές δεν μου ανέβαζε και έκοβε το γκάζι, όταν ακουγόταν κανονικά ανέβαζε στροφές.
Έχει τύχει σε κάποιον άλλον με το exup να του κόβει το γκάζι?"


φιλε bladerunner εμενα μια εποχη το μηχανακι εκοβε γκαζι αλλα απο σχετικα χαμηλα 4-6 χιλιαδες στροφες. ειμαι ολοκληρος μαμα. βεβαια σημαντικη διαφορα ειναι οτι εμενα δεν αναβε λαμπακι καθολου. το ειχα παει ΠΟΛΛΕΣ φορες στην ηλιοφιλ, το κουμπωνε πανω στο διαγνωστικο και δεν του εβγαζε ποτε τιποτα.βεβαια κατα ενα περιεργο τροπο 2 φορες απο τις 4 ξερω γω που το ειχα παει εστρωνε αλλα μετα χαλαγε παλι. εν τελει αφου αγανακτησα ειπα να το παω στο κεντρικο στιη μιχαλακοπουλου. μου λεει ο τυπος εκει ΠΑΛΙ δεν ξερω τι μπορει να ειναι. προτεινω να αλλαξεις μπαταρια. αλλαζω μπαταρια και ολα οκ παραδοξως. Επειδη μακρυγορισα. με λιγα λογια κανενας δεν ηξερε να μου πει τι εγινε και δεν μαθαμε ποτε. θεμα για την ex up δεν τεθηκε ποτε (καθως το διαγνωστικο δεν εβγαζε ποτε τιποτα). Τωρα κατα ενα περιεργο τροπο προχθες στα 22000 χιλιομετρα μου βγαζει λαμπακι check engine το οποιο ευτυχως καλιμπραρεται απο μονο του (εσβησε το λαμπακι) και θα παω απλα να μου το κοιταξει για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. Ρωταω εγω τωρα μηπως ηταν εξ αρχης κατι απο το ex up το οποιο δεν εμφανιζοταν στο διαγνωστικο? επισης μου εχει μεινει ο φοβος οτι καποια στιγμη θα το ξαναπαθω..... και ειναι πρωτη φορα που βρισκω καποιο παρομοιο περιστατικο. μπορεις να μου πεις την αποψη σου? και οποιος αλλος μπορει να εχει ακουσει κατι η εχει παθει κατι αντιστοιχο. ευχαριστω και συγνωμη που εγραψα πολλα.