Πρόβλημα με daytona 675 ¶
Από: papakias στις 30/05/2015 2:15 μμ.
αντιμετωπίζω με το μηχανάκι μου.
Πριν απο μερικούς μήνες αγόρασα απο Αθήνα μεταχειρισμένο ένα daytona 675 μοντέλο 2006 χρυσαφί χρώματος.
Το μηχανάκι είναι σε πολή καλή κατάσταση και όταν το πήρα είχε κάπου 14000 χλμ.
Το πήρα απο τη αντιπροσωπεία της mv agusta Ευθυμίου μοτο.Εγώ μένω θεσσαλονίκη οπότε το μηχανάκι ανέβηκε με μεταφορική.Ο αντιπρόσωπος εκεί με διαβεβαίωσε ότι άλλαξε μπαταρία λάδια και ύγρα.Όλα καλά μέχρι εδώ το μηχανάκι
δουλεύει άψογα.Κάποια στιγμή τελείωνω τη δουλειά πάω να πάρω το μηχανάκι να φύγω και βλέπω ότι δεν πάιρνει εμπρός.
Ακούω ένα κλικ και το βεντιλατερ να δουλεύει.Καλώ την οδική βοήθεια συνδέουμε τη μπαταρία με καλώδια,παίρνει με την πρώτη.
Την άλλα μέρα το πάω στο Μαυρίκο (εξουσιοδοτημένο service triumph για θεσσαλονίκη),το μετράει λοιπόν και μου λέει ότι
η μπαταρία είναι κινέζικη και της πλάκας και ότι θέλει και ανορθωτή γιατι αυτος δεν λειτουργεί.Του λέω για την ανάκληση,τσεκάρει τον αριθμό πλαισίου μου λέει είχε ανακληθεί ο ανορθωτής.Πληρώνω λοιπόν 400 ευρώ για καινούρια
μπαταρία,ανορθωτή και αλλαγή λαδιών σε full συνθετικά γιατί στη αθήνα είχε βάλει ημισυνθετικά.
Πριν από κάποιες μέρες έχω αφήσει το μηχανάκι στο parking της δουλειάς μου πάω να το βάλω μπρος δεν παίρνει με την πρώτη ξαναπροσπαθώ παίρνει κάνω καμιά 20 αρια χλμ φτάνω στο γκαραζ που το αφήνω το σβήνω πάω να το ξαναβάλω μπρος δεν παίρνει ακούγεται πάλι το ίδιο κλικ και το βεντιλατέρ.Το πάω στο Μαυρίκο το μετράμε δείχνει 13 volt και με γκάζι ανεβάζει volts συνέχεια μέχρι και 14,άρα ο ανορθωτής δουλεύει και η μπαταρία (μια motobatt) είναι φορτισμένη.
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι φταίει,μήπως είναι θέμα υγρασίας γιατί εκεί που δουλεύω(περιοχή αεροδρομίου) έχει πολλή υγρασία.Όποιος έχει καμιά ιδέα του τι μπορεί να φταίει ας πεί παρακαλώ τη γνώμη του.
Σας Ευχαριστώ όλους προκαταβολικά