Ρευμα φορτισης μπαταριας

Ρευμα φορτισης μπαταριας  

  Από: nfot στις 27/11/2010 12:16 μμ.

Πριν κανα 2 εβδομαδες, το στριγκακι με αφησε συξυλο !!! Η ειρωνια ειναι οτι με αφησε στη μεση της πανελληνιας συναντησης στη Λαρισα.
H αιτια ηταν δυναμο. Ακομη περιμενω ανταλλακτικο, στα πλαισια της εγγυησης, αλλα με την ευκαιρια θα μου κανουν και μια ανακληση, που σχετιζεται με το κιβωτιο ταχυτητων.

Στο ζητουμενο τωρα. Αποτελεσμα της βλαβης ηταν να αδειασει και η μπαταρια. Ο σερβισας λεει οτι καλο θα ηταν να αλλαξω και την μπαταρια, μιας που ηδη εχει 2 ολικες ξεφορτισεις. Η μαμα μπαταρια ειναι YTX9-BS με ρευμα φορτισης 0,8Α. Βρηκα ΥΤΧ12Α-BS με καλυτερα τεχνικα χαρακτηριστικα (χωριτηκοτητα, ρευμα εκκινησης) και ιδιες διαστασεις με τη μαμα, αλλα εχει ρευμα φορτισης 1Α. Θα υπαρξει καποιο προβλημα;
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Ρευμα φορτισης μπαταριας  

  Από: ATN PANOS στις 27/11/2010 5:13 μμ.

δεν το νομιζω νικο, αλλα καλο θα ηταν μα ρωτησεις εναν
ηλεκτρολογο καλυτερα,γαι να μην εχεις προβληματα με ανωρθοτες και δυναμο.

αν εισαι ακομα εγγυηση βαλε την εργοστασιακια καλυετρα!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Ρευμα φορτισης μπαταριας  

  Από: dimchrist στις 27/11/2010 10:03 μμ.

Όπως λέει και ο Πάνος έχουν παρουσιαστεί θέματα με τα ηλεκτρικά (πηνία/ανορθωτές). Αυτό έχει ξεκινησει από τα πρώτα 675 και δεν έχει εξαληφθεί ούτε στα ανανεωμένα Daytona. Οπότε καλό είναι να μη το ρισκάρεις.
Στην αλλαγή μπαταρίας που έκανα έβαλα ακριβώς την ίδια. Το δικό μου μέχρι στιγμής (χτύπα ξύλο) δεν έχει θέμα.

Triple Way