CEL is ON

CEL is ON  

  Από: nfot στις 29/07/2009 5:58 μμ.

CEL = Check Engine Light

Δυστυχως, η ιωση των Daytona χτυπησε και το δικο μου. Ξεκινησα προχτες να το παω για πεντικιουρ- μανικιουρ και λοιπη αισθητικη περιποιηση, αλλα το CEL ειχε αλλη αποψη επι του θεματος και ελαμψε εντονα.
Ετσι, εχτες το πηγα στην αντιπροσωπεια και σημερα το πρωι η διαγνωση εδειξε την κλασσικη ιωση. Η βαλβιδα EXUP δεν λειτουργει σωστα και ειναι μονιμα κολλημενη ανοιχτη. (Γι'αυτο κανει ωραιο δυνατο μπασο ηχο στο ρελαντι ).
Σε αναμονη καινουριων συρματοσχοινων λοιπον.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: CEL is ON  

  Από: tripletech στις 29/07/2009 6:46 μμ.

ελα ρε Νικο,κλασικα πραγματα,εμενα αναβει και σβηνει κατα....καιρους,αν ειμαι σε βολτα ''δινω" λιγο της μιας ντιζας,αν δεν σβησει χαλαρωνω και σφιγγω λιγο την αλλη,σχεδον παντα συνερχεται.
Αν οχι,ρυθμιζω κατα την γνωστη διαδικασια(που φανταζομαι οτι ξερεις...)κραταει κανα μηνα-δυο και μετα τα ιδια...
αυτα ειναι πταισματα,εγω που αλλαζω ΞΑΝΑ καδενα εκκετροφορου?να δεις πως εχει κανει την παλια...
αλλα αυτα αλλη ωρα...

Re: CEL is ON  

  Από: nfot στις 29/07/2009 8:40 μμ.

Ναι, το διαβασα οτι ειναι συνηθισμενο προβλημα. Τη διαδικασια δεν την ξερω με τις ντιζες.
Οσο ομως ειναι στην εγγυηση, θα το αφηνω για επιδιορθωση. Τωρα θα στειλουν καινουριο σετ ντιζες, αν καταλαβα σωστα.

2η καδενα εκκεντροφορου; Ωωωωχ. Οι στριγκακηδες θελουν βελτιωση στα σημεια, δυστυχως. Αληθεια, οι φωτο που σου εστειλα, βοηθησαν καθολου ή ηταν ασχετες εντελως;
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: CEL is ON  

  Από: dimchrist στις 30/07/2009 1:24 μμ.

Κλασσικό φαινόμενο. Και εμένα μου έχει συμβεί καναδυό φορές.
Πταίσμα... δεν είναι τίποτα και δεν το σκέφτηκα καν για αλλαγή συρματοσχοινων.

Triple Way

Re: CEL is ON  

  Από: Polymhxanos στις 30/07/2009 2:34 μμ.

1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: CEL is ON  

  Από: nfot στις 30/07/2009 4:45 μμ.

Τελικα, λογω αδειων, διαδικασιων εγγυησης κτλ, η μοτο θα μου παραδοθει με το λαμπακι αναμμενο και το κλαπετο μονιμα ανοιχτο. Θα εχω μια μικρη απωλεια ροπης χαμηλα, λιγο πιο δυνατο και μπασο ηχο ( ) και ισως μια μικρη αυξηση στην καταναλωση.
Μετα τον 15Αυγουστο τα νεωτερα.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: CEL is ON  

  Από: dimchrist στις 30/07/2009 5:08 μμ.

Δεν το πιστεύω ότι σε άφησαν έτσι... Είναι πολύ απλό να στο επαναφέρουν. Δε θυμάμαι να σου πω τι ακριβώς έκανε ο μηχανικός, αλλά μέσα σε 10 λεπτά το είχα πάρει και όλα λειτουργούσαν τέλεια και δεν ξανασχολήθηκα.

Triple Way

Re: CEL is ON  

  Από: nfot στις 30/07/2009 5:28 μμ.

Ο μηχανικος εδω, ειναι φρεσκος στην Τ και δεν ξερει τα κολπα ολα ακομη.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: CEL is ON  

  Από: tripletech στις 30/07/2009 7 μμ.

Baσικα η Τ το λεει mil οχι cel αλλα οπως και να εχει το ιδιο ειναι.
Την φωτο φιλε Νικο ουδεποτε την ελαβα.....παντως επειδη ο υδραυλικος τεντωτηρας θα ηθελε ριζικο επανασχεδιασμο των καρτερ και του συστηματος λιπανσης πολυ θα ηθελα να το διαπιστωσω εξ ιδιοις ομασι...
(αλλα ετοιμαζομαι για πολλα γελια...)

Οι ντιζες ρυθμιζονται ευκολα και Σχεδον παντα συνερχονται,το ξερουν φυσικα ολοι οι μηχ της
Τ(υποθετω)και απορω που δεν στο διορθωσαν εστω προσωρινα...
Η καταναλωση παντως,θα παρατηρησεις,οτι θα ειναι αρκετα αυξημενη-βαση παντα του υπολογιστη.
Αν θες να το κανεις πες μου,να βρω τροπο πως να σου στειλω τον τροπο ρυθμισης (τα εχω σε χαρτι και οχι πιχελς)

Re: CEL is ON  

  Από: nfot στις 30/07/2009 10:27 μμ.

Ω ναι, πολυ θα ηθελα τις οδηγιες ρυθμισης των ντιζων. Σκαναρισμα, φαξ, οτι σε βολευει.

Τις φωτο τις εστειλα 2 φορες και μολις στις ξαναεστειλα ζιπαρισμενες.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: CEL is ON  

  Από: tripletech στις 31/07/2009 9:51 μμ.

nf"Ω ναι, πολυ θα ηθελα τις οδηγιες ρυθμισης των ντιζων. Σκαναρισμα, φαξ, οτι σε βολευει.

Τις φωτο τις εστειλα 2 φορες και μολις στις ξαναεστειλα ζιπαρισμενες."

Δεν λαμβανω τιποτα,και εχω τσεκαρει επανελειμενως το μαιλ και παιζει,δεν ξερω....
Εγω αλλαξα καδενα εκκ/ρου εσπευμενα ηταν τοσο χαλια που εβαλα την παλια(ναι,ναι...) μπας και εξοχικαρω
το σκ αλλα ματαιa.
θα σκαναρω και θα στα στειλω απο δευτερα pm για τα περαιτερω.
μπας και ηρθε η ωρα για κανα ....γιαμαχα?(FZ )

Re: CEL is ON  

  Από: nfot στις 31/07/2009 9:57 μμ.

ripletech"
nf"...
μπας και ηρθε η ωρα για κανα ....γιαμαχα?(FZ )"
"


Τι να πω; Εγω παντως τα ειχα και τα 2 συνεργειο, αυτη την εβδομαδα και κανενα απο τα 2 δεν πηρα πισω επισκευασμενο !!!
Το Fazer βγαζει ενα κραδασμο, μαλλον απο το κιβωτιο και δεν βρισκουν τι ειναι !!!
Το Daytona, το γνωστο προβλημα με το EXUP (ΥΑΜΑΗΑ "προϊον" κι αυτο) !!!

Βρε, μπας και πρεπει να παρω κανα ..... Ιταλιανικο;
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: CEL is ON  

  Από: tripletech στις 31/07/2009 10:37 μμ.

Κοιτα να δεις αν ειχα το μαχρι θα επαιρνα RSV4 ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ και ας χαλαγε οσο ηθελε...
(ενταξει οχι τοσο συχνα οσο το RXV550.....με χει *&&^^%^% ενα τετοιο κατι μερες τωρα... )
Μου επεσε σταματημενο το 675 απο δεξια και μετα δεν αλλαζε ευκολα ταχυτητες.
βεβαια ισως(μαλλον)και να εφταιγε το #@#%$#%$# που εχε φαει πριν,γιατι οταν ελυσα την καμπανα συμπλεχτη
ο πρωτοι μεταλικοι ηταν μπλε,λιγο τριψιμο(και λιγες μετατροπες στην καμπανα)και μετα ολα κομπλε!

Για να βρουν τι ειναι στο FZ (αν ειναι σαζμαν)πρεπει να κατεβασουν μοτερ και να το ανοιξουν...αυτο εκαναν υποθετω?
Ακου,για το 675 θα βγαλεις το δεξι φερινγκ και το μεταλικο καπακι του....εξουπ καθως και του σερβομοτερ το πλαστικο καπακι,θα γυρισεις την μεταλικη πεταλουδα του εξουπ ωστε το βελακι που εχει χαραγμενο πανω
να δειχνει ευθεια πισω και ακριβως προς το βυζακι( )αναμεσα στους ρυθμιστες.

Παιρνεις την νοητη ευθεια που περνα απο το κεντρο του αξονα του σερβομοτερ και της κατω τρυπας της βιδας του καπακιου και ρυθμιζεις τα ντιζακια ωστε τα "κεφαλακια" τους πανω στο σερβο να ισαπεχουν απο τον νοητο αυτον αξονα-αλλα ταυτοχρονα οταν συμπιεζεις με το χερι τα ντιζακια το μποσικο να ειναι 12 χιλιοστα.....

Ελπιζω να σε κατατοπισα αν δεν μπορεις να περιμενεις μεχρι την δευτερα....
ειναι τρομπες τελικα.....επρεπε να παρω το ZX-R o μ...και εγω...

Re: CEL is ON  

  Από: nfot στις 31/07/2009 10:52 μμ.

Ειπαμε, οι στριγκακιδες θελουν βελτιωση στα σημεια, γιατι μονο εκει χανουν. Γενικα, φτιαχνουν απαιχτα μοτορια, απολαυστικα.

Μεχρι ποια Δευτερα; Μετα το 15Αυγουστο και βλεπουμε !!! Κλεινει η "Ηλιοφιλ" για διακοπες .
Ευχαριστω παντως για τις οδηγιες. Θα του ριξω μια ματια, γιατι σκεφτομαι να παω 1-2 μερες Σερρες, την εβδομαδα μετα το 15Αυγουστο .
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: CEL is ON  

  Από: tripletech στις 01/08/2009 11:13 πμ.

αν αυτος ειναι υδραυλικος τεντωτηρας τοτε του R1 τι ειναι?διαστημικος?