Κοιτα να δεις αν ειχα το μαχρι θα επαιρνα RSV4 ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ και ας χαλαγε οσο ηθελε...
(ενταξει οχι τοσο συχνα οσο το RXV550.....με χει *&&^^%^% ενα τετοιο κατι μερες τωρα...
)
Μου επεσε σταματημενο το 675 απο δεξια και μετα δεν αλλαζε ευκολα ταχυτητες.
βεβαια ισως(μαλλον)και να εφταιγε το #@#%$#%$# που εχε φαει πριν,γιατι οταν ελυσα την καμπανα συμπλεχτη
ο πρωτοι μεταλικοι ηταν μπλε,λιγο τριψιμο(και λιγες μετατροπες στην καμπανα)και μετα ολα κομπλε!
Για να βρουν τι ειναι στο FZ (αν ειναι σαζμαν)πρεπει να κατεβασουν μοτερ και να το ανοιξουν...αυτο εκαναν υποθετω?
Ακου,για το 675 θα βγαλεις το δεξι φερινγκ και το μεταλικο καπακι του....εξουπ καθως και του σερβομοτερ το πλαστικο καπακι,θα γυρισεις την μεταλικη πεταλουδα του εξουπ ωστε το βελακι που εχει χαραγμενο πανω
να δειχνει ευθεια πισω και ακριβως προς το βυζακι(
)αναμεσα στους ρυθμιστες.
Παιρνεις την νοητη ευθεια που περνα απο το κεντρο του αξονα του σερβομοτερ και της κατω τρυπας της βιδας του καπακιου και ρυθμιζεις τα ντιζακια ωστε τα "κεφαλακια" τους πανω στο σερβο να ισαπεχουν απο τον νοητο αυτον αξονα-αλλα ταυτοχρονα οταν συμπιεζεις με το χερι τα ντιζακια το μποσικο να ειναι 12 χιλιοστα.....
Ελπιζω να σε κατατοπισα αν δεν μπορεις να περιμενεις μεχρι την δευτερα....
ειναι τρομπες τελικα.....επρεπε να παρω το ZX-R o μ...και εγω...