Daytona to street triple conversion ¶
Από: denthnpalevw στις 21/08/2017 10:32 πμ.
Μπαίνοντας στο τρυπάκι της αλλαγής του Daytona και μη βρίσκοντας αγοραστή, επιλέχθηκε ο δρόμος της μετατροπής του σε γυμνο. H μαμά triumph φρόντισε να έχει γίνει ήδη οπότε θεώρησα ότι θα ταν αρκετά εύκολο. Και για κάποιο γνώστη ίσως να ταν. Για μένα που καταπιάστηκα πρώτη φορά με τέτοια εργασία, σε ορισμένες φάσεις λίγο πελαγωνα.
Άρχισε σαν ένα
Κάποια πρόχειρη real φωτο δεν βρίσκω τώρα.
Στα χέρια μου είχε πάρει αυτή την μορφή
Ψάχνοντας λίγο στο νετ βρήκα ότι έχει γίνει αρκετές φορές και υπήρχαν πολλές πληροφορίες
Οπότε ξεκίνησα αναζήτηση ανταλλακτικών σε Ελλάδα, triumph675.net και ebay. Τελικά βρήκα τα πρώτα απαραίτητα και απαγγέλθηκαν τιμονοπλακες τιμόνι φανάρια φιλτροκουτι και πλεξούδα.
Αφού ξεκινήσαμε αλλαχθηκαν λάστιχα, λάδια, αλυσιδα και γραναζια, μπουζι, σέρβις μπροστινό, υγρά ψυγείου, υγρά
Φρένων (θα αναφερθώ και αργοτερα) και τακάκια. Και φτάσαμε περίπου σε αυτή την μορφή.
Κάπου εδώ έβγαλα μπροστινά και ήμουν σε αναμονή εργαλείων για μπροστά γρανάζι και κεντρικό παξιμάδι τιμονοπλακες.
Αφού ήρθαν συνεχίζουμε. Αρχικά βγήκαν όλα και φτάσαμε εδώ. Αφαιρέθηκε ram air, exup, ντεπόζιτο φιλτροκουτι.
Φαίνεται λίγο χαμός γιατί έχω ακουμπήσει και την δεύτερη πλεξούδα πάνω.
Μπήκαν τα εύκολα τιμονοπλακες αλυσίδες λάδια βάση οργάνων και ήμουν σε αναμονή τιμονιού.
Ακόμα δεν τολμούσα να πιάσω τα ηλεκτρικά και σκεφτόμουν θα θα έβαζα τον ανόρθωση. Φυσικά εδώ να αναφέρω ότι με βόλεψε ότι δεν είχε γίνει η ανάκληση οπότε πήρα τον νέο με την βάση για να μπει πίσω από πίσω ανάρτηση. Η τοποθέτηση ήταν αρκετά απλή αλλά ελαφρώς χρονοβόρα.
Ήρθε και τιμόνι οπότε αρκετά εύκολα μπήκε και αυτό μαζί με τα φανάρια. Εδω ντιζες γκαζιου και συμπλεκτη αλλαχτηκαν με του street triple γιατι ηταν κοντα. Επισης και η βαση του δοχειου υγρων φρενων της τρομπας αλλαχθηκε με του r.
Σιγά σιγά άρχισε να δείχνει λίγο μηχανάκι.
Αλλά στα ηλεκτρικά χαμός ακόμα.
Ένα πρωινό αποφασίζω ήρθε η ώρα. Ότι γίνει. Ξήλωνω πλεξούδα και αρχιζει η τοποθέτηση της νέας. Όλα σχετικά εύκολα γιατί κουμπωνουν μόνο σε αντίστοιχη φυσά αλλά πρόβλημα. Η διαδρομή της πλεξούδα δεν είναι όπως η άλλη και μάλλον έχω ανάποδα συνδεδεμένα την τροφοδοσία και τα μπουζι.
Λίγη σκέψη, ξηλωμα και ξανά από την αρχή.
Τώρα αρκετά καλύτερα και με το σχεδιάγραμμα από το service manual βρήκα και την σωστή σειρά. Συνδέθηκαν όλα και άρχισα το δέσιμο.
Ωρα για δοκιμή, να δουμε αν παίρνει. Πήρε με την πρώτη και η χαρά ήταν απερίγραπτη. Αίσθηση ικανοποίησης.
Μετά έβαλα μπροστινό και έπρεπε να αλλάξω ένα σωληνάκι. Ήταν πολύ κοντό πλέον και δεν έφτανε η τρόμπα στο τιμόνι. Φτιάχτηκε ένα (βγήκε λίγο μεγάλο αλλά οκ)
Τοποθέτηση και κουμπωμα όλα πάνω.
Τελικά τώρα που τελειώσε αν αναλογιστω το δυσκολότερο πράγματα ήταν η εξαερωση μετα την αντικατάσταση της γραμμής φρένων. Έφαγα μια μέρα. Τρελό ιδρώτα και άγχος ότι δεν θα το καταφέρω ποτέ.
Με τα πολλά έγινε και φτάσαμε εδώ.
Εδώ έγινε και η πρώτη βόλτα. Το πρώτο τεστ ride. Και test ride ήταν
Όλα κύλησαν καλώς και τώρα αναμονή για άδειασμα ντεποζιτου, για να κάνουμε την αλλαγή στο κανονικό του.
Αφού έγινε και αυτό τελική μορφή έως τώρα η ακόλουθη.
Δηλώνω πολύ ευχαριστημένος από το όλο εγχείρημα.
Το παρόν θέμα έγινε για να υπάρχει σαν αρχείο. Αν κάποιος θέλει να κάνει κάτι παρόμοιο και μπορώ να βοηθήσω με οποιοδήποτε τρόπο ας στειλει pm.
Φιλικα