nxinos"ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΛΑΔΙΟΥ , Η ΟΠΟΙΑ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ, ΒΑΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΞΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΑΔΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΛΑΔΙΩΝ , ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ , ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΧΗΜΙΚΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΧΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
ΦΙΛΙΚΑ.... :loco"
Στα μέχρι ημισυνθετικα ας πούμε μπορείς να αναμείξεις κάπως διάφορες μάρκες και να μην έχεις μεγάλες επιπτώσεις , κακές εννοείται .
Αλλα στα φουλ συνθετικά απαγορεύεται ρητά , αν θες να αλλάξεις μάρκα η τύπο πρέπει να αδειάσεις τελείως τα λαδιά από την μηχανή .
Και καμιά μηχανή στην αλλαγή δεν τα βγάζει όλα , κρατάνε τουλάχιστον 300-400 ml και αυτό είναι δυο ποτήρια και κάνουν και το καλύτερο αγωνιστικό , μπανανολαδο .
Τα ρεησινκ σε στρητ μηχανές είναι χαζά εκτός να τα αλλάζεις κάθε χίλια χιλιόμετρα , αλλα και πάλι είναι πεταγμένα λεφτά .
Το ιξώδες που συνιστά ο ηλίθιος που την κατασκεύασε και τον τύπο που συνιστά .
Τα φουλ συνθετικά αντέχουν σε χιλιόμετρα παραπάνω και σε θερμοκρασία .
Ο βασικός λόγος της επιλογής τους μαζί με την καλύτερη και πιο άμεση κυκλοφορία σε μια κρύα μηχανή .
Όταν ακούω άνθρωπο να λέει , άλλαξα για να δοκιμάσω , τι άραγε και τι καταλαβαίνει δεν μπορώ να καταλάβω και έβαλα από φουλ συνθετικό το τάδε και από το τάδε , αγωνιστικό , ουδέν σχόλιο , δικιά του είναι ας πάρει και μια βαριά και ας την σπάσει .
Η ας βάλει καλαματιανό …… όπως λέει ο άλλος φίλος .
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.