Στο 675 φορουμ ειχε αναφερθει ,σε ενα θρεντ για την αλλαγη λαδιων στο πιρουνι σχετικα με την ποσοτητα. οτι το manual προτεινει 72 μμ αερα με την συμπληρωσει του λαδιου και οτι βελτιωτικοι οικοι αναρτησεων (dave moss νομιζω
)
προτεινει 110 μμ αερα.Θα παραθεσω μια απαντηση απο το bikenet σχετικα με αυτο και ακουω γνωμες.
"από όσο έχω ρωτήσει, ασχοληθεί και διαβάσει για το θέμα συμφωνούν σε λάδι που δεν"σπάει" κατά τη χρήση του.
Σε αυτό που έχουν δοκιμάσει (όλες τις εταιρείες λαδιών) και καταλήξει άνθρωποι που ασχολούνται μόνο με το service αναρτήσεων και σε αρκετά μοτό που φτιάξαμε στην παρέα είναι στο Spectro και Μaxima.
Τώρα για το θέμα ποσότητας λαδιού θυμάμαι ότι και τα τρία 675 που έχω δει έχουν θέμα με το μπροστινό ως προς τι,
το μπροστινό δεν τερματίζει στη μπότα (δηλ. να αφήνει 1cm με το τάι ραπ και αφήνει περίπου 2cm +).
Τα ρυθμίσαμε και δουλεύουν με τέρμα - το ελατήριο (λόγω του ότι δινει μόνο *1,5cm στατικό sag-ενώ η επιθυμητή τιμή κυμαίνεται από 2,5 - 3,5 για ανάλογα τη χρήση). Το μπροστινό του θεωρώ (όπως και το πίσω) ότι είναι η καλύτερη σειρά στοκ αμορτισέρ παραγωγής σε μοτό όπου ακούει στο κάθε κλικ και ίσως από την *παραπάνω τιμή που σου προανάφερα να χρειάζεται αυτό που λένε οι ξένοι (110mm και οχι 72mm που αναφερει το μανουαλ) για τους παραπάνω πόντους στο καλάμι=λιγότερο λάδι δηλαδή για να δουλέψει καλύτερα και κερδίζοντας διαδρομή.
Ψάξτο αξίζει να το κάνεις καλύτερο γιατί έχει κτπλκές αναρτήσεις για στοκ μοτό "