Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου
¶
Από: Polymhxanos στις 16/05/2011 11:01 μμ.
α) Αν εννοείς αυτό σε πρώτο πλάνο, δεν γνωρίζω. Αισθητήρας stand μήπως; Θα μας πουν οι κάτοχοι του μοντέλου.
β) κακώς ασχολήθηκες. Το δοχείο διαστολής στις μοτοσυκλέτες, είναι ένα δοχείο να μαζέψει υγρά που ξέρασε το ψυγείο απλά και μόνο για να μην χύνονται στον δρόμο. Τίποτα παραπάνω. Άπαξ και το υγρό διαφύγει από το ψυγείο και πάει στο δοχείο διαστολής, ΔΕΝ ξαναγυρνάει πίσω. ΔΕΝ υπάρχει τρόπος. ΔΕΝ είναι όπως στα αυτοκίνητα. Και να καταργήσεις ΠΛΗΡΩΣ το δοχείο και να τραβήξεις σωλήνα απευθείας στον δρόμο, ΚΑΜΙΑ μηχανική διαφορά δεν θα κάνει για την μοτοσυκλέτα σου. Έτσι κι αλλοιώς αν το δοχείο γεμίσει, η διέξοδός του, τελικά στον δρόμο είναι.
ΜΗΝ δίνετε σημασία στα max-min των δοχείων διαστολής (είναι εκεί για μη-τεχνικούς λόγους), ΜΗΝ τα γεμίζετε δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ νόημα να το κάνετε, αντίθετα, που και που ΝΑ ΤΑ ΑΔΕΙΑΖΕΤΕ ΠΛΗΡΩΣ. Προσωπικά τα καταργώ τελείως, είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ άχρηστο βάρος, και απλά έχω το νού μου να τσεκάρω υγρά στο ψυγείο που και που.
Τώρα γιατί σου βράζει, και πετάει το ψυγείο, αυτό είναι το θέμα που σε ενδιαφέρει. ΠΡΕΠΕΙ να επιτρέπει η τάπα αν ανέβει η πίεση να διαφεύγει, αλλά αυτό σε οριακές καταστάσεις, που η μοτό πιέζεται πολύ, σε πολύ καυτές συνθήκες. Αν δεις και στο κάνει συχνά, ξεκίνα αλλάζοντας την τάπα, ενδεχομένως έχει εξασθενήσει η στεγανότητά της.
Πατέντα πολυμηχανίστικη για αποδεδειγμένα εξασθενημένες τάπες. Κομάτι σαμπρέλας στρογγυλό, κομμένο στο μέγεθος όσο η διάμετρος της τάπας, το βάζεις στο στόμιο και από πάνω την τάπα, και έχεις περιορίσει το 90% των χαζο-διαρροών με κόστος...μηδέν.
γ) δεν ρωτάς κάτι, οπότε...
Θα ξέρεις ήδη το πρόβλημα του exup είναι συνήθως οι ντίζες του συστήματος που κολλάνε ή και οι ίδιες οι πεταλούδες μέσα στους σωλήνες. Μπορείς όμως αν θες να το καταργήσεις, χάνοντας ίσως λίγο σε απόδοση σε κάποιες στροφές, και το σύστημα να συνεχίσει να νομίζει ότι το exup είναι ακόμα επάνω, οπότε να μην σου ανάβει λαμπάκια: Τρώς και στρογγυλεύεις το καρέ του γραναζιού των ντιζών, οπότε το μοτέρ του μηχανισμού κινείται κανονικά όπως του δίνει εντολές το σύστημα, αλλά δεν δίνει καμία κίνηση στις ντίζες. Τέλος τα κολλήματα, τέλος τα λαμπάκια. Αααα και αφήνεις τις πεταλούδες στην ανοικτή θέση μόνιμα.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html