Αντι για 18-45 που σκεφτεσαι, βαλε 17-42 ωστε να μην χρειαστεις να ψαξεις για αλυσιδα μεγαλυτερη σε μηκος απο την μανισια. Ειναι σχεδον το ιδιο.
Αυτη η μετατροπη εχει τα θετικα αλλα και τα αρνητικα οπως θα ξερεις.
Οπως και γω αλλα και οι περισσοτεροι μενουν ευχαριστημενοι απο το "κοντημα" γιατι γινεται πιο νευρικο το μηχανακι σε ολο το ευρος στροφων χανοντας κατι λιγοτερο απο 10% μεγιστης ταχυτητας ανα σχεση.
Για μενα ειναι μια υπερ-δικαια "ανταλλαγη" μιας που τα 250 λιγο σπανια τα πατας ,ειναι και πολλα -και αχρηστα- για μια γυμνη μοτοσυκλετα.
Ακομα ενα αρνητικο ειναι πως το κοντερ θα κλεβει πλεον εκτος αμα ο μηχανικος σου ξερει να το ρυθμισει με διάφορα software που κυκλοφορουν στην αγορα οπως speedohealer ή το tuneecu.
Απο την αλλη , αμα εισαι ανθρωπος ηπιων τονων ,που σε φοβιζει καπως το γκαζι του 1050 σου ως εχει , τοτε θα σου προτεινα να μην το πειραξεις γιατι ισως να ειναι επικινδυνο.
Τωρα για γραναζια , σιγουρα προτεινω αλουμινιου τα οποια ειναι κατα πολυ ελαφρυτερα, μαρκας αναλογως τα γουστα σου.
afam και renthal παιζουν πολυ στην Ελλαδα.
Εμενα μου αρεσουν πολυ και τα Driven αλλα ειναι Αμερικανικα , δεν ξερω ποσο ευκολα μπορεις να τα βρεις.
Επισεις σκεψου να παρεις ενισχυμενη αλυσιδα με μικροτερο βημα. Μαζι με το αλουμινενιο γραναζι πισω και μικροτερο μπροστα ,ελαφραινεις την κινητηρια μαζα και αυτο προστιθεται στα θετικα ...
Για πληροφοριες σχετικα με αλλαγη βηματος στην αλυσιδα και τα λοιπα ,τα παιδια απο την πατρα
, αν και τηλεφωνικως ,στο monsterbike πατρας ηταν πολυ εξυπηρετικα , με ενημερωσαν για ο,τι αποριες ειχα και παρελαβα απο αυτους το σετακι μου αλυσιδογραναζα σε
παρα πολυ καλη τιμη , με αντικαταβολη , την επομενη μερα.
Υ.Γ. Δεν κανω διαφημιση (αν και κανω
) ...Αλλα πιστευω πως οι σωστοι επαγγελματιες πρεπει να παιρνουν τα ευσημα πότε, πότε ...
================================================================================================
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.