Προς κατόχους Sprint 1050(και όχι μόνο), ερώτηση:

Προς κατόχους Sprint 1050(και όχι μόνο), ερώτηση:  

  Από: vassat στις 17/06/2013 7:48 μμ.

έχετε παρατηρήσει διαφορά στους κραδασμούς/δονήσεις της μιας πλευράς της μοτοσυκλέτας, σε σχέση με την άλλη;
και αν ναι, ποια έχει;
(σκοπίμως και για να μην σας προκαταβάλω δεν αναφέρω σε ποια πλευρά αντιλαμβάνομαι κραδασμούς)
Προς όλους: καμιά άποψη για την προέλευση τους;
/ ΒΣ
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:57, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Προς κατόχους Sprint 1050(και όχι μόνο), ερώτηση:  

  Από: tharis στις 17/06/2013 10:54 μμ.

Στα ποδια ή στα χερια ?

Στο δικο απ οτι ειχα παρατηρησει υπαρχει μια πολυ μικρη διαφορα δεξια με αριστερα .. Να σου πω την αληθεια ουτε θυμαμαι απο πια μερια ειναι περισσοτερο. Πιθανον να φταιει οτι απ τη μια μερια εχεις τη γκαζιερα ενω απ την αλλη κατευθειαν το χερουλι πανω στο τιμονι.
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Προς κατόχους Sprint 1050(και όχι μόνο), ερώτηση:  

  Από: vassat στις 18/06/2013 12:45 μμ.

haris"Στα ποδια ή στα χερια ?

Στο δικο απ οτι ειχα παρατηρησει υπαρχει μια πολυ μικρη διαφορα δεξια με αριστερα .. Να σου πω την αληθεια ουτε θυμαμαι απο πια μερια ειναι περισσοτερο. Πιθανον να φταιει οτι απ τη μια μερια εχεις τη γκαζιερα ενω απ την αλλη κατευθειαν το χερουλι πανω στο τιμονι."


Και στα πόδια και στα χέρια...
/ ΒΣ

Re: Προς κατόχους Sprint 1050(και όχι μόνο), ερώτηση:  

  Από: tharis στις 18/06/2013 3:03 μμ.

Εγω μιλαω μονο για το τιμονι και γινεται αισθητο μονο αν οδηγας χωρις γαντια ή σε πολυωρη οδηγηση σε εθνικη με σταθερες στροφες και λεπτο γαντι.

Στα ποδια δε καταλαβαινω τπτ..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Προς κατόχους Sprint 1050(και όχι μόνο), ερώτηση:  

  Από: vassat στις 18/06/2013 10:38 μμ.

haris"Εγω μιλαω μονο για το τιμονι και γινεται αισθητο μονο αν οδηγας χωρις γαντια ή σε πολυωρη οδηγηση σε εθνικη με σταθερες στροφες και λεπτο γαντι.

Στα ποδια δε καταλαβαινω τπτ.."


Σωστά στα χέρια, δηλαδή στο ένα από τα δύο, είναι αισθητοί οι κραδασμοί,
στην πατούσα δεν είναι,
όταν όμως αγγίξω το μανιτάρι με το καλάμι τότε γίνονται εμφανείς.
/ ΒΣ

Re: Προς κατόχους Sprint 1050(και όχι μόνο), ερώτηση:  

  Από: sOTOS80 στις 31/07/2014 12:18 πμ.

Για να μην ανοιγω καινουριο θεμα!

Σκεφτομαι να αγορασω sprint ST μεταχειρισμενο.
Τωρα εχω ενα fz6 που το χρησιμοποιω καθημερινα Αλλα και τουλαχιστον ενα μεγαλο ταξιδι τον χρονο στο εξωτερικο και αρκετα μικροτερα εντος Ελλαδας κατα την διαρκεια του χρονου. Ειναι το μοναδικο μεταφορικο μεσο. Με το fazer εχω κανει σε εναμιση χρονο 40.000χλμ περιπου.

Θα εχω μεγαλο προβλημα να κυκλοφορω καθημερινα με το sprint στην Αθηνα? Η διαδρομη που κανω ειναι κεντρο -Πικερμι και πισω σε ολες τις καιρικες συνθηκες. Πολλες φορες ομως χρειαζεται να παω και κεντρο -κεντρο. Ξερω οτι τους καλοκαιρινους μηνες θα βραζει....εχει παρουσιασει καθολου θεματα με λιωσιμο καλωδιων κτλ? ειχα παλιοτερα ενα VFR και ειχα προβλημα λογω των θερμοκρασιων που δουλευε, με ειχε αφησει 1-2 φορες με λιωμενες φυσες και καλωδια.

Re: Προς κατόχους Sprint 1050(και όχι μόνο), ερώτηση:  

  Από: billy the kid στις 31/07/2014 10:11 πμ.

sOTOS80"Για να μην ανοιγω καινουριο θεμα!

Σκεφτομαι να αγορασω sprint ST μεταχειρισμενο.
Τωρα εχω ενα fz6 που το χρησιμοποιω καθημερινα Αλλα και τουλαχιστον ενα μεγαλο ταξιδι τον χρονο στο εξωτερικο και αρκετα μικροτερα εντος Ελλαδας κατα την διαρκεια του χρονου. Ειναι το μοναδικο μεταφορικο μεσο. Με το fazer εχω κανει σε εναμιση χρονο 40.000χλμ περιπου.

Θα εχω μεγαλο προβλημα να κυκλοφορω καθημερινα με το sprint στην Αθηνα? Η διαδρομη που κανω ειναι κεντρο -Πικερμι και πισω σε ολες τις καιρικες συνθηκες. Πολλες φορες ομως χρειαζεται να παω και κεντρο -κεντρο. Ξερω οτι τους καλοκαιρινους μηνες θα βραζει....εχει παρουσιασει καθολου θεματα με λιωσιμο καλωδιων κτλ? ειχα παλιοτερα ενα VFR και ειχα προβλημα λογω των θερμοκρασιων που δουλευε, με ειχε αφησει 1-2 φορες με λιωμενες φυσες και καλωδια."

Φίλε μου σου λέω το καλωσήρθες από εδώ, μιας που είδα άνοιξες κι άλλο θέμα. Το st είναι μια sport touring μοτοσυκλέτα, φτιαγμένη για ανοιχτούς δρόμους και ταξίδια, και σε αυτό εγώ τουλάχιστον προς το παρόν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Από ότι καταλαβαίνω, από τις επιλογές που είχες κάνει στο παρελθόν σε μοτοσυκλέτες, θα σου αρέσει κι εσένα. Τώρα στο θέμα μας, η αλήθεια είναι πως μέσα στην πόλη θα σε ταλαιπωρήσει, κυρίως για δυο λόγους. Ο ένας είναι οι υψηλές θερμοκρασίες που θα νοιώσεις να σου έρχονται από τη μοτοσυκλέτα (ειδικά τους ζεστούς μήνες). Παρόλα αυτά, ποτέ δεν δημιούργησαν λειτουργικά προβλήματα στη μηχανή μου (π.χ κάψιμο καλωδίων). Ο άλλος είναι το κόψιμο του τιμονιού, που είναι αρκετά μεγάλο, και πιθανόν να σε δυσκολέψει σε αναστροφές και απότομες στροφές μέσα στο κέντρο. Σε αυτά, πρόσθεσε και το βάρος του, που δημιουργεί ενα πρόσθετο πρόβλημα σε σχέση με μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού που είναι φτιαγμένες για αστική χρήση. Εγώ θα σου πρότεινα, αν το αντέχει η τσέπη σου, για τις αστικές μετακινήσεις να επιλέξεις κάποιο scooter ή παπί. Εγώ αυτό έκανα,καθότι κι εγώ κατεβαίνω στο κέντρο συχνά, κι έχω το st για τις βόλτες και τα ταξίδια μου Ελπίζω να βοήθησα...

Re: Προς κατόχους Sprint 1050(και όχι μόνο), ερώτηση:  

  Από: sOTOS80 στις 31/07/2014 11:12 πμ.

Δεν εχω προβλημα με το βαρος και το κοψιμο του τιμονιου δεν με ενοχλει τοσο. Και το VFR που ειχα δεν με ενοχλουσε. Ετσι κι αλλιως η οδηγηση μου στην Αθηνα ειναι πολυ συντηριτικη. Ξεχασα να πω οτι εχω και 2ο μηχανακι ενα XR250 του 95' αλλα δεν το κυκλοφορω στην Αθηνα λογω του οτι του εχω χωματινα λαστιχα οποτε η λυση scooter θα ηταν ιδανικη αλλα για 3 μηχανακια παει πολυ. Μονο αν καποια στιγμη εδινα το XR και επερνα ενα scooter.

Αυτο που με νοιαζει ειναι να μην βγαζει προβληματα το sprint! Απ οτι εχω δει και σε ξενο forum αυτα που βγαζει ειναι σε ορισμενα το κιβωτιο και σε καποια αλλα οτι δεν παιρνει μπροστα οταν ειναι ζεστο (που το βγαζουν και μερικα Tiger).Εχω διαβασει πολλα αλλα πουθενα δεν ειδα να εχει βρεθει καποια λυση. Ολοι λενε πτι εχουν αλλαξει μπαταριες -πηνια-μιζα κτλ
Ξερεις κατι γι αυτο?

Re: Προς κατόχους Sprint 1050(και όχι μόνο), ερώτηση:  

  Από: billy the kid στις 31/07/2014 1:31 μμ.

Το μόνο σίγουρο είναι πως από τη στιγμή που μπήκες σε forum, θα ακούσεις και για προβλήματα. Εμένα προσωπικά δε μου έχει βγάλει κάποιο τέτοιο πρόβλημα. Η αποψή μου, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, είναι πως όλα τα μοντέλα, όλων των εταιριών βγάζουν προβλήματα, άλλα περισσότερο άλλα λιγότερο. Είναι να μη σου κάτσει....

Re: Προς κατόχους Sprint 1050(και όχι μόνο), ερώτηση:  

  Από: vassat στις 31/07/2014 1:31 μμ.

- για τους δίσκους το θέμα επιτέλους λύθηκε απο την ίδια την Τ, με επανασχεδιασμένο σετ. Σε συνδιασμό με λαδάκι της προκοπής πρόβλημα ουδέν.

- ναι υπάρχει περιπτωση να σε βγάλει θέμα με τα ηλεκτρικα, στο δικό μου είχαν γίνει "κόκκαλο" τα καλώδια του εναλλάκτη με αποτέλεσμα να μην φορτίζει η μπαταρία, με έναν απο ΧΧ λύθηκε το θεμα.
/ Β

Re: Προς κατόχους Sprint 1050(και όχι μόνο), ερώτηση:  

  Από: vassat στις 31/07/2014 8:44 μμ.

Γενικά πάντως υπάρχουν πιο κατάλληλες ΜΟΤΟ για κίνηση σε πόλη απο ένα μεγάλο sport touring σαν το Sprint.
Όχι ότι δεν θα παει, αλλά πέρα απο το οποίο πιθανό ηλεκτρικό πρόβλημα, τα μηχανικά μέρη καταπονούνται παρά πολύ απο τις υψηλές θ, δεδομένου ότι οι υψηλές θ ειναι ο χειρότερος εχθρός των ΜΕΚ.
/ Β

Re: Προς κατόχους Sprint 1050(και όχι μόνο), ερώτηση:  

  Από: sOTOS80 στις 31/07/2014 10:42 μμ.

Αυτο σκεφτομαι κι εγω, οτι και προβλημα ιδιαιτερο να μην εχει απο μονο του, αν το δουλευω στην Αθηνα και δεν μιλαμε μονο για κεντρο γιατι ετσι κι αλλιως πλεον οι περισσοτεροι δρομοι μποτιλιαρισμενοι ειναι εκτος της Αττικης οδου, θα δημιουργηθει καποια στιγμη. Απλα το fz δεν με καλυπτει για τα ταξιδια... Οχι οτι σε πολη ειναι το στοιχειο του, κι αυτο βραζει μολις πεσω λιγο σε κινηση, αλλα σιγουρα ειναι πολυ καλυτερα απ οτι το sprint και αλλα της κατηγοριας αυτης. Και το VFR που ειχα το χειμωνα ηταν οκ αλλα μολις καλοκαιριαζε λιγο αρχιζε το βεντιλατερ να δουλευει υπερωριες.

Re: Προς κατόχους Sprint 1050(και όχι μόνο), ερώτηση:  

  Από: vassat στις 01/08/2014 10:41 πμ.

sOTOS80"Αυτο σκεφτομαι κι εγω, οτι και προβλημα ιδιαιτερο να μην εχει απο μονο του, αν το δουλευω στην Αθηνα και δεν μιλαμε μονο για κεντρο γιατι ετσι κι αλλιως πλεον οι περισσοτεροι δρομοι μποτιλιαρισμενοι ειναι εκτος της Αττικης οδου, θα δημιουργηθει καποια στιγμη. Απλα το fz δεν με καλυπτει για τα ταξιδια... Οχι οτι σε πολη ειναι το στοιχειο του, κι αυτο βραζει μολις πεσω λιγο σε κινηση, αλλα σιγουρα ειναι πολυ καλυτερα απ οτι το sprint και αλλα της κατηγοριας αυτης. Και το VFR που ειχα το χειμωνα ηταν οκ αλλα μολις καλοκαιριαζε λιγο αρχιζε το βεντιλατερ να δουλευει υπερωριες."


Ως πρώην κάτοχος CBF600, θεωρώ ότι ο συμβιβασμός που απαιτεί το FZ στα ταξίδια ειναι πολύ μικροτερος απο τον συμβιβασμό που απαιτεί το Sprint στην πόλη.
Προσωπικά άλλαξα το 600,
γιατί έκανα 100+ χλμ την ημέρα σε ανοικτό δρόμο Ε.Ο.-Α.Ο. και ήθελα κάτι πιο "χιλιομετροφαγικό"/άνετο σε υψηλές μωτ.
/ Β