Αλυσιδογραναζα ερωτησεις ... ~_~

Αλυσιδογραναζα ερωτησεις ... ~_~  

  Από: Aris. στις 09/07/2013 5:42 μμ.

Καλησπερα σας!

Λεω να αλλαξω αλυσιδογραναζα στο streetακι μου και εχω μερικες αποριες.

Να βαλω 525 βημα οπως τα μαμα ή να βαλω 520 , αξιζει ? και γιατι ? Χρειαζεται να παρω καταληλα γραναζια για 520 αλυσιδα ή οτιδηποτε γραναζια ταιριαζουν ? Να βαλω Ο-ring ή Χ-ring και γιατι?
Tο γραναζι αλουμινιου πισω βγαζει καμμια 10 χιλιαρικα χιλιομετρα ή στα 4-5 θα χρειαστω αλλαγη ?
Επισεις θα μεγαλωσω το γραναζι πισω απο 47 σε 50 , θα χρειαστω μεγαλυτερη αλυσιδα και αν ναι ποσο ?
Εχει κανει κανεις αυτην την αλλαγη ? +3 πισω ή +1 μπροστα? Εχει δει αισθητη διαφορα σε /επιταχυνση / τελικη / καταναλωση?
Εφοσων αλλαξω γραναζι πισω το κοντερ θα διχνει οτι να ναι ή απλα θα εχει μια μικρη διαφορα απο την πραγματικοτητα (κοντερ παντα) ? θα μπορω να υπολογισω καπως την πραγματικη μου ταχυτητα ? Μπορω να το διορθοσω και αν ναι πως?

Και τελος και ψιλο-offtopic στα τεχνικα θεματα : Εχετε να μου προτεινετε κανενα μαγαζι στην Ελλαδα? Εκτος και αν παιζουν μεγαλες διαφορες σε τιμες με Ευρωπη. Τοτε δεκτες και οι προτασεις για μαγαζια εντος της EU. (οχι amerika να λειπει το βυσσινο )

Συγγνωμη εαν εχουν υπωθει over and over αλλα για να καλυψω επακριβως ολες αυτες τις αποριες θα πρεπει να διαβαζω καμμια μερα το φορουμ
Εκανα μια ψιλο-αναζητηση αλλα αγανακτησα.

Αυτα....
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Αλυσιδογραναζα ερωτησεις ... ~_~  

  Από: dimchrist στις 09/07/2013 9:45 μμ.

Δε μπορείς να πεις ναι ή όχι αν αξίζει. Εγώ π.χ. θα το έκανα κάποιος άλλος όχι.
Όπως είχαμε πει πριν από περίπου 3 χρόνια ( topic1836-12.html ) με βήμα 520 κερδίζεις λίγο σε βάρος και έχεις λιγότερες απώλειες στη μετάδοση. Το ίδιο συμβαίνει και με το γρανάζι που όμως είναι αρκετά ακριβό. Πιο value for money από τις επώνυμες θεωρώ τις Afam - κυρίως στα γρανάζια όμως τα Renthal είναι πολύ πιο ωραία.
Εγώ κόντινα από μπροστά (16 σε 15) και το θεωρώ πιο λογικό από το 50άρι πίσω γρανάζι που συνήθως βάζουνε σε stunt moto. Ήδη είναι πολύ μεγάλο το 47άρι.
Από χλμ βγάζουν άνετα με την κατάλληλη συντήρηση αρκεί να βάλεις ενισχυμένη σειρά 520. Τα x-ring συνήθως αντέχουν πιο πολύ.
Από επιτάχυνση θα πάρεις και θα τερματίζει πιο νωρίς. Η τελική θα κοπεί λιγάκι αλλά σε τέτοιο μηχανάκι δε νομίζω να σε πειράζει που αντί για 250 θα πηγαίνει π.χ. 230χλμ.
Στην κατανάλωση δεν είδα καμιά διαφορά (μόνο στο ταξίδι αφού αναγκάζεσαι να έχεις πιο ψηλά τις στροφές για τα ίδια χλμ) αλλά εκεί που θα δεις είναι στη σούζα...
Από το tuneecu.com μπορείς να διορθώσεις το κοντέρ σου. Δεν το έκανα αν θες λεπτομέριες ρώτα τον native και θα σου πει.
Στο παρακάτω site μπορείς να μπεις και να πειραμαστείς για τις λεπτομέριες που θες.
http://www.gearingcommander.com/

Triple Way

Re: Αλυσιδογραναζα ερωτησεις ... ~_~  

  Από: Aris. στις 10/07/2013 7:29 μμ.

Τα ιδια ακριβως μου ειπανε και απο το μαγαζι οπου και τα παρειγγηλα προ ολιγου!
Πηρα ενα 15αρι μπροστινο αντι για ενα 50αρι πισω , για να μην χρειαστω και πιο μεγαλη αλυσιδα.
Μλκια τα ξεχασα τα renthal , πηρα afam και μου ειπε πως αυτα με τους κυκλους εχουν σταματησει , βγαζει νεο σχεδιο τωρα λεει η afam το οποιο δεν ειμαι σιγουρος ποιο ειναι ..και αν θα μου αρεσει, οψομεθα...

Σαφως και δεν με ενδιαφερει η τελικη της 6ης , κυριως ανησυχουσα μην μου φανει πολυ κοντη η 1-2-3
Ενταξει, το ειχα ξεχασει το site αυτο , οπως βλεπω παιζουμε περιπου στο 8-10% μικροτερη τελικη.
Ακουγεται ηπιο.

Οσον αφορα τις σουζες ελπιζω σε με ξερόγκαζη δευτέρα ... αλλα μαλλον χλομο το κοβω...anyway


Ευχαριστώ για την απαντηση , ήσουν κατατοπιστικοτατος!


================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Αλυσιδογραναζα ερωτησεις ... ~_~  

  Από: ΛΑΜΔΑ στις 10/07/2013 9:04 μμ.

Για αυτόν ακριβώς τον λόγο τον λέμε παγκόσμιο

Re: Αλυσιδογραναζα ερωτησεις ... ~_~  

  Από: Aris. στις 13/07/2013 12:29 μμ.

Εγινε η αλλαγη , ενισχυμενη 520 αλυσιδα x-ring afam με afam γραναζι αλουμινιου πισω 47αρι (μαμα) και 15αρι μπροστα (-1 απο μαμα). Χρειαστηκε να αφαιρεθει ενας συνδεσμος απο την αλυσιδα για να ειναι οκ.

Εντυπωσεις , αισθητα πιο κοντες οι ταχυτητες μεν, αισθητα πιο νευρικο δε , οχι πολυ ομως. Προσωπικα το συνιστω για οποιον το σκεφτεται, μου αφησε μονο καλες εντυπωσεις σαν μια πρωτη βολτα.

Θελει κοπο για να κρατησεις την ροδα στην ασφαλτο με 1η , οι κλασικες σουζιτσες που εκανα με 2α αρχισαν να με τρομαζουν λιγο και πλεον σηκωνεται και η 3η απο 100 χαω μεχρι και τα 140 ενω επιασα εντυπωσιακα πιο γρηγορα 225 χαω χωρις καν να σκυψω και ειχε κι'αλλο.
Ειμαι 105 κιλα καπως μεγαλοσωμος και παλιοτερα για να περασω τα 230 μεχρι τα 250 επρεπε να γινω ενα με το ντεποζιτο με ευνοικο ανεμο και να εχω φορτωσει σχεδον στον κοφτη την 5η , αλλιως έμενα απο δυναμη καπου στα 235-240
Πρακτικα δεν εχασα καθολου τελικη.

================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Αλυσιδογραναζα ερωτησεις ... ~_~  

  Από: dimchrist στις 14/07/2013 9:16 πμ.

Έχεις χάσει τελική απλά δε το καταλαβαίνεις επειδή κλέβει πιο πολύ το κοντέρ.

Triple Way