Πρόβλημα με ντίζα γκαζιού (μαλλον)

Πρόβλημα με ντίζα γκαζιού (μαλλον)  

  Από: woosi στις 11/10/2013 9:09 μμ.

Παίδες καλησπέρα!

Έψαξα αλλά δεν βρήκα κάτι παρόμοιο οπότε και άνοιξα το τόπικ...
Παρουσιάζεται το εξής πρόβλημα που δεν ξέρω ακριβώς πως να το περιγράψω και αν όντως είναι αλλα για να δούμε...

Αρχικά το γκάζι έχει τζόγο αρκετά παραπάνω απ όσο προτείνει ο κατασευμαστής (2-4 μμ) εμένα πρέπει να είναι ένα εκατοστό παρα κάτι 7χιλιοστα?8 ? κάτι τέτοιο...
Τι συμβαίνει λοιπόν..Αρχικά όταν αλλάζω ταχύτητες γρήγορα έχω ένα γκούπ που είχα περιγράψει νωρίτερα μιας και μπαίνω στο γκάζι απότομα και τελικά αυτό ήταν το πρόβλημα...Εκτός αυτού όταν παίζω με τον συμπλέκτη καμια φορά και ενώ είμαι πάνω στην αποσύμπλεξη και έχω δώσει γκάζι (2000 στροφές περίπου) ενώ δεν δίνω παραπάνω καμιά φορά ανεβαίνουν λίγο και είναι σαν να δίνω παραπάνω γκάζι στην εκκίνηση.. Μετά αφήνοντας λίγο το γκάζι νιώθω ότι δεν είχα μπει καν στο γκάζι δηλαδή σαν να ήμουν στον τζόγο ακόμα..Δεν καταλαβαίνω τι σκατά συμβαίνει! Α επίσης, σπάνια βέβαια, μένουν λίγο πιο πάνω οι στροφές (1500-1800) μετά από αποσύμπλεξη.

Tι κάνω ?:P

Re: Πρόβλημα με ντίζα γκαζιού (μαλλον)  

  Από: denthnpalevw στις 11/10/2013 11:15 μμ.

Μήπως κάπου σκαλώνουν οι ντιζες και δεν κάνουν Καλη επαναφορά; Ρύθμισε το από την μια ντιζα. Εύκολο είναι. Εκεί που είναι το εξογκωμα. Φτιάξε και τον τζόγο.
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Πρόβλημα με ντίζα γκαζιού (μαλλον)  

  Από: woosi στις 11/10/2013 11:21 μμ.

denthnpalevw"Μήπως κάπου σκαλώνουν οι ντιζες και δεν κάνουν Καλη επαναφορά; Ρύθμισε το από την μια ντιζα. Εύκολο είναι. Εκεί που είναι το εξογκωμα. Φτιάξε και τον τζόγο."


Kάτω από το ντεπόζιτο δεν είναι η ντίζα του γκαζιού? Πως το φτιάχνω?:P

Re: Πρόβλημα με ντίζα γκαζιού (μαλλον)  

  Από: Aris. στις 11/10/2013 11:30 μμ.

Οπως τα λες μοιαζει σαν να εχεις καποιο προβλημα με το γκαζι


Περα απο την πλακα , ο τζογος πρεπει να ειναι ελαχιστος αλλα και να παραμενει ελαχιστος (και οχι μηδενικος) σε ολο το ευρος κλισης του τιμονιου απο τερμα αριστερα μεχρι τερμα δεξια.
Αμα σε τερμα γυρισμενο τιμονι αριστερα μεχρι δεξια , εχεις τοσο μεγαλο τζογο , σιγουρα θελει φιαξιμο.
Τωρα αυτο που λες περι κλειστου γκαζιου και 1800 στροφες , αν στο κανει και ενω ειναι ζεστη η μηχανη και οχι μονο στην αρχη οταν ειναι κρυα για max 1-2 λεπτα.. τοτε, σκεπτομενος το ηδη υπαρχων θεμα που εχεις με τον τζογο του γκαζιου θα ελεγα οτι ισως καπου να εχουν κοπει κλωνοι τις ντιζας γι'αυτο και εχεις τοσο τζογο, γιαυτο και να κολαει λιγο καμμια φορα σε πιο ψηλες στροφες αμα φρακαρει καπου μεσα στο σωληνακι της.
Θεωρητικα παντα...
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Πρόβλημα με ντίζα γκαζιού (μαλλον)  

  Από: woosi στις 12/10/2013 12:12 πμ.

σωστόστ είσαι...Θα το κοιτάξω αύριο πρωί...Για να δούμε τι θα δούμε