Το χαμήλωμα είναι σχετικά εύκολη διαδικασία στο street triple και δεν χρειάζεται κάτι το ιδιαίτερο πλην κάποιων στοιχειωδών εργαλείων.
Μπροστά το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να στηρίξεις κάπως την μοτό ώστε να μην πέφτει παρά ελάχιστο βάρος στον μπροστινό τροχό, και αφού ξεσφίξεις τις βίδες πάνω και κάτω πλάκας, να ανεβάσεις λίγο τις μπουκάλες μέσα στις πλάκες, και να ξανασφίξεις.
Πίσω, δεν υπάρχει ρύθμιση ύψους ανάρτησης, υπάρχει όμως προφόρτιση, η οποία πρακτικά κάνει την ίδια δουλειά. Η μαμά θέση προφόρτισης είναι αυτή:
Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ξεσφίξεις τα δαχτυλίδια σε πιο πάνω θέση από την εικονιζόμενη και το ύψος στο οποίο στέκεται η μοτοσυκλέτα με τον αναβάτη πάνω της, θα κατέβει ανάλογα.
Υποθέτω, ότι για να ρωτάς για κατέβασμα, μιλάμε για μικρόσωμο αναβάτη, οπότε μικρόσωμος άρα θα είναι και μικρού βάρους, οπότε έτσι κι αλλοιώς θα έπρεπε να ρίξεις την προφόρτιση.
Σε κάθε περίπτωση, το κατέβασμα δεν πρέπει να γίνει σε μεγάλη ποσότητα. 2 πόντους το πολύ, διαφορετικά θα υπάρξουν θεματάκια, π.χ.φτερό που μπορεί να αρχίσει να βρήσκει σε κανά ψυγείο, η μοτοσυκλέτα δεν θα στέκεται στο stand, και κυρίως τόσο μεγάλη αλλαγή της γεωμετρίας, που ίσως να μην στέκεται από ένα σημείο και μετά στον δρόμο σωστά.
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, το street triple είναι μια χαμηλή μοτοσυκλέτα απο το εργοστάσιο, στο οποίο ξέρω προσωπικά ότι βολεύονται ιδιαίτερα ακόμα και κοπέλες με ύψος 1.63. Αν θέλει κατέβασμα το street triple τότε τι να πουν άλλοι με άλλα πραγματικά ψηλές μοτοσυκλέτες; Εκτός που είναι χαμηλό, έχει και κέντρο βάρους στο υπόγειο, που πρακτικά σημαίνει, από τα πιο ευκολοδήγητα μοτό που μπορεί να οδηγήσει κάποιος σήμερα. Είσαι πολύ βέβαιος ότι δεν κάνεις κάτι λάθος εσύ, και να το διορθώσεις, αντί να ψάχνεσαι για χαμήλωμα;
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html