Jigsaw"Γυρνάω τον διακόπτη της μηχανής στο on και δεν συμβαίνει τίποτα απολύτως. Ούτε φώτα, ούτε ενδείξεις στο καντραν, ούτε ο χαρακτηριστικός ήχος από την αντλία βενζίνης. Το κουφό είναι ότι δουλεύει η κόρνα και τα φλας!
Η μπαταρία μετρήθηκε στα 12.5V οπότε είναι μια χαρά. Επίσης μία ασφάλεια που βρίσκετε ακριβώς κάτω από τη σέλα είναι και αυτή ok. Τις υπόλοιπες που βρίσκονται στην ασφαλειοθήλη δεν προλαβαίνω να τις τσεκάρω τώρα.
"
Γενικά να ξέρεις, δεν είναι κουφό. Η κόρνα και τα φλας, τροφοδοτούνται από το κύκλωμα Parking. Βάλε το κλειδί στην θέση Parking σε οποιοδήποτε Street Triple και θα δεις ότι φλας και κόρνα λειτουργούν κανονικά.
Ειδικά τώρα στην περίπτωσή σου, ΚΑΙ το κύκλωμα parking περνάει από την κεντρική ασφάλεια. Οπότε για να σου δουλεύουν αυτά, δεν είναι η κεντρική ασφάλεια καμένη.
Επόμενο βήμα, κοίτα τις επιμέρους ασφάλειες. Ενδεχομένως αυτή που τροφοδοτεί κύκλωμα ανάφλεξης-τροφοδοσίας-όργανα έχει καεί.
Αν τις τσεκάρεις και δεις όλες ΟΚ, ξαναπες μου να σκανάρω ηλεκτρικό διάγραμα Street Triple.
_______________________
Γενικά για να ξέρουμε όλοι να μην ψαχνόμαστε στην μέση του πουθενά για μια ασφάλεια.
Η γενική ασφάλεια, είναι κρυμένη μέσα στο ρελέ της μίζας. Το ρελέ της μίζας, είναι το πρώτο πράγμα που συναντάς, αν ξεκινήσεις από τον θετικό πόλο της μπαταρίας και ακολουθήσεις το κόκκινο χοντρό καλώδιο.
Η γενική ασφάλεια είναι κρυμένη μέσα στο ημιδιάφανο προστατευτικό του ρελέ, και πρέπει να το ξεκουμπώσεις το ημιδιάφανο για να δεις την ασφάλεια. ΠΡΟΣΟΧΗ: Το ρελέ κουβαλάει πάνω του και μια ανταλλακτική ασφάλεια από την άλλη μεριά του. Βεβαιώσου ότι δεν ελέγχεις την ανταλλακτική, αλλά αυτήν που πρέπει.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html