Ολα τα fatbar βγαινουν 28mm στην μεση και γινονται 22 στα ακρα για να ταιριαζουν "universal" γκριπ
Aυτο σημαινει οτι αναγκαστηκα θα αλλαξεις καβαλετα για να βαλεις πιο χοντρα.
Αυτο επισεις σημαινει οτι ,θες δεν θες , θα ανεβει λιγο η θεση οδηγησης και ΙΣΩΣ να ανοιξουν και λιγο τα χερια σου προς τα εξω. Εξαρταται την μαρκα του fatbar.
Εγω εχω της LSL , το οποιο ειναι καπως extreme.. οριακα (με πατεντες) γλιτωσα αλλαγη ντιζων συμπλεκτη-γκαζιου.
και παλι ομως εχω παραπονα γιατι το χρυσο εγινε "ασημενιο" απο την ηλιο , απο την μπροστα μερια.
Σου προτεινω της rizoma.. ειναι το καλυτερο ποιοτηκα, ΗΠΙΟ και δεν θα εχεις και προβλημα με τις ντιζες.
Πως το ζητας?
"Γεια σας, θα ηθελα ενα fatbar της rizoma για το street triple μου, με τα αναλογα καβαλετα φυσικα.."
Θα σου απαντησει οτι δεν συνεργαζεται με την συγκεκριμενη εταιρια μπλα μπλα μπλα..
Δεν θα πτοηθεις , θα πας στο επομενο μαγαζι-συνεργειο και θα επαναλαβεις την ερωτηση.
Αυτος με μια προχειρη ματια , θα σου πει κανα 120αρι (πιστευω θα πηρε και αυξηση) για την τιμονιερα , κανα 90αρι για τα καβαλετα και αναλογως τα κεφια, απο "τσαμπα" εως κανα 20αρι για την εργασια.
Ετσι θα ηρεμισεις και θα μεινεις με το ηδη υπαρχων τιμονι σου
================================================================================================
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.