Διαφορες 675 και 675R

Διαφορες 675 και 675R  

  Από: comando στις 26/10/2014 4:04 μμ.

Χαιρετω την παρεα...

Μικρη ερωτηση εχω παιδια σε μοντελο του 10 street triple 675

ποιες ειναι οι διαφορες μεταξυ του απλου μοντελου και του R εκτος απο τα καποια αλογα που ειναι παραπανο...!!!

Ποιες οι διαφορες μεταξυ των δυο μοντελων



Σορρυ για τις ερωτησεις αλλα τωρα μπαινω στα πιο μεσα μονοπατια του συγγεκριμενου μοντελου!

Re: Διαφορες 675 και 675R  

  Από: fotisz750 στις 26/10/2014 5:11 μμ.

στα αλογα δεν υπαρχει διαφορα. εχουν ακριβως τον ιδιο κινητηρα! η διαφορα ειναι στα φρενα και στις αναρτησεις. ΄καλυτερα΄ στο R . για πιο απαιτητικους αναβατες. πιο δυνατα φρενα και πιο σκληρες και ρυθμιζομενες αναρτησεις. κατα τα αλλα (περα απο τα χρωματα και τη σελα) ειναι ολοιδια!

Re: Διαφορες 675 και 675R  

  Από: teo_street3 στις 28/10/2014 11:44 πμ.

Οπως ειπε και ο Φωτης οι διαφορες ειναι στις αναρτησεις(ρυθμιζομενες στο R) και καλυτερα φρένα. Αυτο δεν σημαινει βεβαια οτι στο απλο δεν ειναι καλα, απλα αν ο σκοπος σου ειναι πιστα και οδηγηση στο οριο το R ειναι καλυτερο. Αν δεν σε ενδιαφερουν αυτα τοτε το απλο σε καλυπτει. Επισης το R εχει σελα τζελ και fatbar τιμονι. Κατα τα αλλα ειναι το ιδιο μηχανακι. Ιδιο μοτερ, ιδιο πλαισιο κτλ.

Re: Διαφορες 675 και 675R  

  Από: fotisz750 στις 28/10/2014 11:50 πμ.

eo_street3"Οπως ειπε και ο Φωτης οι διαφορες ειναι στις αναρτησεις(ρυθμιζομενες στο R) και καλυτερα φρένα. Αυτο δεν σημαινει βεβαια οτι στο απλο δεν ειναι καλα, απλα αν ο σκοπος σου ειναι πιστα και οδηγηση στο οριο το R ειναι καλυτερο. Αν δεν σε ενδιαφερουν αυτα τοτε το απλο σε καλυπτει. Επισης το R εχει σελα τζελ και fatbar τιμονι. Κατα τα αλλα ειναι το ιδιο μηχανακι. Ιδιο μοτερ, ιδιο πλαισιο κτλ."

Re: Διαφορες 675 και 675R  

  Από: comando στις 28/10/2014 6:28 μμ.

α ωραια ρε παιδια...

γιατι σε καποιες αγγελιες αναφερουν το R οτι ειναι 120 αλογα και το κανονικο οτι ειναι 108 αλογα...
Το πιο πιθανο ειναι να μην γνωριζουν καν ακριβως ποσο ειναι και να γραφουν ασυναρτησιες και εντυπωσιασμους!


ευχαριστω πολυ παιδες για τις απαντησεις σας να ειστε καλα!

θα σας ζαλιζω κατα καιρους αλλα εχω πολλες απορριες!

Re: Διαφορες 675 και 675R  

  Από: NikosV στις 29/10/2014 6:48 πμ.

comand"α ωραια ρε παιδια...

γιατι σε καποιες αγγελιες αναφερουν το R οτι ειναι 120 αλογα και το κανονικο οτι ειναι 108 αλογα...
Το πιο πιθανο ειναι να μην γνωριζουν καν ακριβως ποσο ειναι και να γραφουν ασυναρτησιες και εντυπωσιασμους!


ευχαριστω πολυ παιδες για τις απαντησεις σας να ειστε καλα!

θα σας ζαλιζω κατα καιρους αλλα εχω πολλες απορριες!"

οσα εχουν εξατμηση 3-1 λογο του οτι ειναι πιο ελευθερη, γινεται καλυτερη καυση και βασικα χανονται πολλα κιλα απο τη μηχανη και ιδιως απο το πισω μερος περνει καποια αλογα αλλα οχι τοοοσα ..
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: Διαφορες 675 και 675R  

  Από: dimchrist στις 29/10/2014 3:07 μμ.

Όπως έχει αναφερθεί και άλλες φορές στο φόρουμ οι διαφορές είναι οι παρακάτω:

Διαφορετική βαφή - Mat για την ακρίβεια.
Άλλο τιμόνι fat bar (νομίζω magura).
Άλλη σέλα με υλικό gel.
Το μπροστινό πιρούνι είναι upside-down πλήρως ρυθμιζόμενο όπως και το πίσω αμορτισέρ που είναι και αυτό διαφορετικό. Δεν είναι πανομοιότυπα με του Daytona 675 αλλά με άλλες βαλβίδες-ρυθμίσεις και με λιγότερα click.
Η τρόμπα είναι αυτούσια του Daytona 675 ακτινική της Nissin όπως και οι δαγκάνες (τετραπίστονες).

Όπως λένε και τα άλλα παιδιά παραπάνω διαφορές στον κινητήρα δεν υπάρχει καμία. Ούτε καν στο πρόγραμμα.

Triple Way

Re: Διαφορες 675 και 675R  

  Από: teo_street3 στις 29/10/2014 3:43 μμ.

NikosV"
comand"α ωραια ρε παιδια...

γιατι σε καποιες αγγελιες αναφερουν το R οτι ειναι 120 αλογα και το κανονικο οτι ειναι 108 αλογα...
Το πιο πιθανο ειναι να μην γνωριζουν καν ακριβως ποσο ειναι και να γραφουν ασυναρτησιες και εντυπωσιασμους!


ευχαριστω πολυ παιδες για τις απαντησεις σας να ειστε καλα!

θα σας ζαλιζω κατα καιρους αλλα εχω πολλες απορριες!"

οσα εχουν εξατμηση 3-1 λογο του οτι ειναι πιο ελευθερη, γινεται καλυτερη καυση και βασικα χανονται πολλα κιλα απο τη μηχανη και ιδιως απο το πισω μερος περνει καποια αλογα αλλα οχι τοοοσα .. "

Τοσα αλογα με τιποτα... Οι μεγαλες διαφορες ειναι σιγουρα η αλλαγη βαρους αρα και συμπεριφορας της μηχανης και η μετατοπιση της δυναμης στις πιο ψηλες στροφες. Βεβαια γλιτωνεις και το καψιμο στη σελα, που με τις εργοστασιακες εξατμισεις κατα τους καλοκαιρινους μηνες απλα δεν αντεχεται!

Re: Διαφορες 675 και 675R  

  Από: voyager1970 στις 29/10/2014 9:55 μμ.

dimchris"Όπως έχει αναφερθεί και άλλες φορές στο φόρουμ οι διαφορές είναι οι παρακάτω:

Διαφορετική βαφή - Mat για την ακρίβεια.
Άλλο τιμόνι fat bar (νομίζω magura).
Άλλη σέλα με υλικό gel.
Το μπροστινό πιρούνι είναι upside-down πλήρως ρυθμιζόμενο όπως και το πίσω αμορτισέρ που είναι και αυτό διαφορετικό. Δεν είναι πανομοιότυπα με του Daytona 675 αλλά με άλλες βαλβίδες-ρυθμίσεις και με λιγότερα click.
Η τρόμπα είναι αυτούσια του Daytona 675 ακτινική της Nissin όπως και οι δαγκάνες (τετραπίστονες).

Όπως λένε και τα άλλα παιδιά παραπάνω διαφορές στον κινητήρα δεν υπάρχει καμία. Ούτε καν στο πρόγραμμα."


Οπως σωστά λέει ο φίλος ο dimchrist, οι ρυθμίσεις στο μπροστινό πιρούνι και οι καταπληκτικές 4-πίστονες ακτινικές Nissin είναι όλα τα λεφτά εάν το "κυνηγάς" το μηχανάκι.
Απο θέμα ιπποδύναμης, έχεις χαλαρά με τελικό ελεύθερο & πρόγραμμα ψεκασμού 97-ίππους στον τροχό με 189 κιλά γεμάτο! Είναι σοβαρό ΟΠΛΟ το R σε σχέση με τα άλλα γιαπωνέζικα!

Re: Διαφορες 675 και 675R  

  Από: Polymhxanos στις 30/10/2014 7:57 μμ.

Μιλάς για Street Triple 675 έτσι; Όχι Daytona 675... Ρωτάω γιατί 120 στρόφαλο και 108 τροχό είναι τα νούμερα του Daytona.

93 άλογα στον τροχό έχει το Street Triple, μέτρηση περιοδικού moto, για να μην σε παραμυθιάζει ο κάθε αγγελιάς.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Διαφορες 675 και 675R  

  Από: comando στις 12/11/2014 5:38 μμ.

Polymhxanos"Μιλάς για Street Triple 675 έτσι; Όχι Daytona 675... Ρωτάω γιατί 120 στρόφαλο και 108 τροχό είναι τα νούμερα του Daytona.

93 άλογα στον τροχό έχει το Street Triple, μέτρηση περιοδικού moto, για να μην σε παραμυθιάζει ο κάθε αγγελιάς."



ναι παιδια για street triple μιλαμε παντα...!!!

εξαιρετικες οι απαντησεις σας, για να ειμαι ειλικρινης εχω δει μερικα απλα ψαχνομαι για μαυρο χρωμα για να ειμαι ειλικρινης! τι εχουν παθει ολοι και αγοραζουν ασπρο χρωμα????

οπως και προτερεοτητα εχω το R!!!

Re: Διαφορες 675 και 675R  

  Από: tolicious στις 25/04/2015 5:35 μμ.

Όπως είπαν και οι παραπάνω συμφορουμίτες οι βασικές διαφορές είναι στα φρένα και στις αναρτήσεις.Χρώμα,σέλα και τιμόνι κατά δεύτερο λόγο!

Re: Διαφορες 675 και 675R  

  Από: Agnus 3 στις 27/10/2015 1:21 πμ.

Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά.

Μια ίσως σημαντική (για κάποιους) διαφορά είναι ότι το "R" επειδή φοράει ελαφρώς μακρύτερο αμορτισέρ (αυτό με τις ρυθμίσεις) έχει ελαφρώς υψηλότερη θέση οδήγησης. Επίσης το ψήλωμα της ουράς οδηγεί και σε "μπρουμύτισμα" της μοτοσυκλέτας δηλαδή μείωση της γωνίας κάστερ, αυξάνοντας (ελάχιστα ίσως) την ευελιξία.

Για τη σέλα πάντως, στο 10άρι "R" που έχω, ενώ είναι σίγουρα η μαμίσια (μικτή μαύρη-γκρι με λευκές/εκρού ραφές) το αφρολέξ είναι απλό - δεν υπάρχει καθόλου τζελ.