αλλαγη συμπεριφορας μπροστινου ¶
Από: Tigrisss στις 31/07/2013 10:21 πμ.
κατ αρχας ο τιγρης ξεπέρασε τις 77.000 χλμ....
πριν κανα διμηνο κατεβασα δοκιμαστικά τη τιμονόπλακα (οχι υπερβολικά πολύ, 2 ποντους), το έβλεπα συνέχεια σε αλλα tiger στο δρόμο και λέω τι διάολο, ας κάνω μια δοκιμή...
στην αρχή μου άρεσε μέχρι που το συνήθισα, όπως και κάθε αλλαγή άλλωστε.
το προβλημα που αντιμετώπισα, ΠΟΥ ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΕΡΙΜΕΝΗ ΑΛΛΑΓΗ, είναι οτι το μηχανακι με δικάβαλο (και καμια βαλιτσουλα) είναι αλλού γι αλλού στις στροφές με χαμηλές ταχύτητες...δηλαδη προσπαθω να στριψω με 30-40-50 χλμ σε επαρχιακούς δρόμους και το μηχανακι αρνειται να ακολουθήσει τις οδηγίες μου... αισθανομαι το μπροστινο να κανει τα αντιθετα...
από περιέργεια χτες το βραδυ βγαινω μια μόνος μου μεχρι βαρκιζα,το κανω 2 φορες πανω κατω αργα όμως, δε παρατηρησα κάτι....τωρα να παρω τη γυαικα ΠΑΛΙ και μετα να της λέω δεν ειναι καλά το μηχανακι...δε γινεται, μόνο φόβο θα της προκαλέσω...
καί λέω,
πιεσεις οκ
ζαντα ισια συμφωνα με το μαστορα που τη πηγα για ελεγχο πριν το τελευταιο ταξιδι μου στη Γαλλία...(ετοιμάζω εκδρομικο!)
τι να ψαξω? λαδια μπροστινού? ρουλεμαν τροχων? στραβο λαστιχο??
καμια ιδέα?? γιατι να παω στο Σακη και να το αφησω χωρις να εχω μια ιδέα δε λεει...
ρε μπας και είναι η τιμονοπλακα, και πρεπει να ρυθμίσω τις αναρτήσεις?