Re: ΑΞΙΖΕΙ? Η ΟΧΙ..
¶
Από: Polymhxanos στις 10/01/2011 3:39 μμ.
Μια και οι άλλοι δεν σου λένε ΘΕΤΙΚΑ πράγματα, πάρε τι ισχύει από τεχνικής-οικονομικής-νομικής πλευράς.
Το κόστος είναι αυτό που θα κρίνει τι θα διαλέξεις. Το ανταλλακτικό πλαίσιο Tiger 1050, ευρωπαικού μοντέλου (το αμερικάνικο έχει λίγο διαφορετικό πλαίσιο), προς ιδιώτη, έχει 2646 ευρώ, τιμή υπολογισμένη με ΦΠΑ 19%, κάνε την αναγωγή ως άσκηση στο 23% να δεις πόσο βγαίνει. Υπάρχει τρόπος να το πάρεις γύρω στα 2300 ευρώ, στείλε ΠΜ να σου πω πως, αν σε ενδιαφέρει. Επιπλέον, είναι και τα εργατικά για λύσε δέσε, εκτός κι αν θα το κάνεις μόνος σου.
Μερικά πράγματα που πρέπει να ξέρεις:
Πλαίσιο αλλάζει πλέον σε όλες τις μοτό, ΝΟΜΙΜΑ. Η νομοθεσία προβλέπει ότι προμηθεύεσαι το νόμιμο ανταλλακτικό, στο οποίο χτυπιέται ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ της μοτοσυκλέτας. Παράλληλα εκδίδεται ΝΕΑ άδεια κυκολοφορίας στην οποία αναγράφεται στα σχόλια ''αλλαγή πλαισίου'', και φυσικά ο νέος αριθμός πλαισίου, που είναι και η πινακίδα. Με αυτόν τον τρόπο αλλαγή πλαισίου προβλέπεται ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΟΝΟ.
Ειδικά όμως στην Triumph, προσφέτεραι και άλλη μια πολύ καλύτερη επιλογή, που γνωρίζω ότι την κάνει και η Kymco, ενδεχομένως να την κάνουν και άλλες εταιρίες. Παραγγέλνεται νέο πλαίσιο (εφόσον παράγεται ακόμα ή υπάρχει σαν ανταλλακτικό) με τον αριθμό πλαισίου που ΗΔΗ έχεις. Για να στο στείλει η Τ. χρειάζεται να της στείλεις (όλα αυτά μέσω αντιπροσωπείας) το κομμάτι του λαιμού, που έχει τον αριθμό πάνω του. Αν δεν έχει κοπεί τελείως, δουλεύει πριόνι. Αφού έρθει το καινούριο πλαίσιο με τον ΙΔΙΟ αρθμό πλαισίου, μετακομίζουν τα υπόλοιπα πράγματα πάνω του, και ούτε γάτα, ούτε ζημιά, ούτε αλλαγές αδειών ούτε τίποτα.
Αν κολλήσεις τελικά το παλιό πλαίσιο, να ξέρεις οι κολλήσεις ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ. Εκτός λοιπόν κι αν θα το κρατήσεις για πάντα το μοτό, και ΔΕΝ έχεις σκοπό να το πουλήσεις, ένα κολλημένο πλαίσιο, σημαίνει ότι θα αναγκαστείς να το σκοτώσεις, γιατί οι αγοραστές θα βλέπουν κόλληση και θα παίρνουν δρόμο. Οπότε με την κόλληση μπορεί να γλυτώνεις κάποια χρήματα ΤΩΡΑ, αλλά θα χάσεις όταν έρθεις να το πουλήσεις.
Φυσικά αν το κομένο τμήμα είναι π.χ. ένα ανοιγματάκι σε μια ραφή, αυτό όντως κολλιέται και ΔΕΝ έχει τεχνικό θέμα η μοτοσυκλέτα, καλά σου λέει ο μηχανικός σου. Αν όμως μιλάμε για κανά γερό ξεκόλημα, δύσκολα θα γίνει σωστό και ενδεχομένως θα βρεθείς με μοτό που δεν θα στέκεται σωστά στον δρόμο.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ θα πήγαινα για αλλαγή πλαισίου, μέσω της T. αλλά εγώ είμαι εγώ. Εσύ θα πρέπει να κρίνεις την δική σου περίπτωση.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html