ΑΞΙΖΕΙ? Η ΟΧΙ..

ΑΞΙΖΕΙ? Η ΟΧΙ..  

  Από: TAS στις 10/01/2011 2:08 μμ.

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΣΥΝΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΑΝ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ, ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΝΕΒΑΖΩ ΚΕΙΚΕΝΟ. ΕΧΩ ΕΝΑ ΤΙΓΡΗ ΤΟΥ 08 ΚΑΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΕ ΜΕ ΒΡΗΚΕ ΚΑΛΑ. ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΓΡΗ ΕΣΠΑΣΕ Ο ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΘΕΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ. ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΥΠΟΣΤΩ, Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΦΟΣΟΝ ΚΟΛΛΗΘΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΙΜΠΡΑΡΙΣΤΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΕΦΟΣΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ, ΘΑ ΕΧΩ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΙΓΡΗ? Η ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΟΔΗΓΗΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ......ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ
ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ

Re: ΑΞΙΖΕΙ? Η ΟΧΙ..  

  Από: GNAZ στις 10/01/2011 2:10 μμ.

όπως τα λέει ο μάστορας αλλά πρόσεξε το "σωστά" ....

Re: ΑΞΙΖΕΙ? Η ΟΧΙ..  

  Από: Costas στις 10/01/2011 2:13 μμ.

Από πείρα σου λέω οτι κακώς ρωτάς κάτι τέτοιο σε φόρουμ με αναβάτες,γιατί με σχεδόν καθόλου τεχνογνωσία στο συγκεκριμένο αυτό θέμα ο καθένας θα ξεκινήσει να σου λέει το μακρύ του και το κοντό του.Αφού το επέλεξες πάντως,καλή τύχη

Re: ΑΞΙΖΕΙ? Η ΟΧΙ..  

  Από: Cpt. Haddock στις 10/01/2011 2:40 μμ.

TAS"ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΣΥΝΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΑΝ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ, ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΝΕΒΑΖΩ ΚΕΙΚΕΝΟ. ΕΧΩ ΕΝΑ ΤΙΓΡΗ ΤΟΥ 08 ΚΑΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΕ ΜΕ ΒΡΗΚΕ ΚΑΛΑ. ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΓΡΗ ΕΣΠΑΣΕ Ο ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΘΕΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ. ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΥΠΟΣΤΩ, Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΦΟΣΟΝ ΚΟΛΛΗΘΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΙΜΠΡΑΡΙΣΤΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΕΦΟΣΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ, ΘΑ ΕΧΩ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΙΓΡΗ? Η ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΟΔΗΓΗΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ......ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ"


Ρε αδερφε, θα ρώταγες ενα γιατρό σε φόρουμ "γιατρέ εχω ενα κόκκαλο σπασμένο, να βαλω γυψο ή να κάνω εγχείρηση;"

Ετσι και για το πλαίσιο. Απάντηση δε γινεται να παρεις γιατι αφ' ενός δεν είμαστε μηχανικοι, αφ' ετέρου δεν έχουμε ίδια άποψη.

Σκέψου και μονος σου παντως τι σου λέει η λογική σου, ειδικά απο το σημείο που λές οτι έσπασε...

Δες πόσο κοστίζει να βαλεις καινουριο πλαίσιο.
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: ΑΞΙΖΕΙ? Η ΟΧΙ..  

  Από: doohan στις 10/01/2011 2:47 μμ.

........
[size=200:29gvu26k]ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:46, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: ΑΞΙΖΕΙ? Η ΟΧΙ..  

  Από: Polymhxanos στις 10/01/2011 3:39 μμ.

Μια και οι άλλοι δεν σου λένε ΘΕΤΙΚΑ πράγματα, πάρε τι ισχύει από τεχνικής-οικονομικής-νομικής πλευράς.

Το κόστος είναι αυτό που θα κρίνει τι θα διαλέξεις. Το ανταλλακτικό πλαίσιο Tiger 1050, ευρωπαικού μοντέλου (το αμερικάνικο έχει λίγο διαφορετικό πλαίσιο), προς ιδιώτη, έχει 2646 ευρώ, τιμή υπολογισμένη με ΦΠΑ 19%, κάνε την αναγωγή ως άσκηση στο 23% να δεις πόσο βγαίνει. Υπάρχει τρόπος να το πάρεις γύρω στα 2300 ευρώ, στείλε ΠΜ να σου πω πως, αν σε ενδιαφέρει. Επιπλέον, είναι και τα εργατικά για λύσε δέσε, εκτός κι αν θα το κάνεις μόνος σου.

Μερικά πράγματα που πρέπει να ξέρεις:

Πλαίσιο αλλάζει πλέον σε όλες τις μοτό, ΝΟΜΙΜΑ. Η νομοθεσία προβλέπει ότι προμηθεύεσαι το νόμιμο ανταλλακτικό, στο οποίο χτυπιέται ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ της μοτοσυκλέτας. Παράλληλα εκδίδεται ΝΕΑ άδεια κυκολοφορίας στην οποία αναγράφεται στα σχόλια ''αλλαγή πλαισίου'', και φυσικά ο νέος αριθμός πλαισίου, που είναι και η πινακίδα. Με αυτόν τον τρόπο αλλαγή πλαισίου προβλέπεται ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΟΝΟ.

Ειδικά όμως στην Triumph, προσφέτεραι και άλλη μια πολύ καλύτερη επιλογή, που γνωρίζω ότι την κάνει και η Kymco, ενδεχομένως να την κάνουν και άλλες εταιρίες. Παραγγέλνεται νέο πλαίσιο (εφόσον παράγεται ακόμα ή υπάρχει σαν ανταλλακτικό) με τον αριθμό πλαισίου που ΗΔΗ έχεις. Για να στο στείλει η Τ. χρειάζεται να της στείλεις (όλα αυτά μέσω αντιπροσωπείας) το κομμάτι του λαιμού, που έχει τον αριθμό πάνω του. Αν δεν έχει κοπεί τελείως, δουλεύει πριόνι. Αφού έρθει το καινούριο πλαίσιο με τον ΙΔΙΟ αρθμό πλαισίου, μετακομίζουν τα υπόλοιπα πράγματα πάνω του, και ούτε γάτα, ούτε ζημιά, ούτε αλλαγές αδειών ούτε τίποτα.

Αν κολλήσεις τελικά το παλιό πλαίσιο, να ξέρεις οι κολλήσεις ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ. Εκτός λοιπόν κι αν θα το κρατήσεις για πάντα το μοτό, και ΔΕΝ έχεις σκοπό να το πουλήσεις, ένα κολλημένο πλαίσιο, σημαίνει ότι θα αναγκαστείς να το σκοτώσεις, γιατί οι αγοραστές θα βλέπουν κόλληση και θα παίρνουν δρόμο. Οπότε με την κόλληση μπορεί να γλυτώνεις κάποια χρήματα ΤΩΡΑ, αλλά θα χάσεις όταν έρθεις να το πουλήσεις.

Φυσικά αν το κομένο τμήμα είναι π.χ. ένα ανοιγματάκι σε μια ραφή, αυτό όντως κολλιέται και ΔΕΝ έχει τεχνικό θέμα η μοτοσυκλέτα, καλά σου λέει ο μηχανικός σου. Αν όμως μιλάμε για κανά γερό ξεκόλημα, δύσκολα θα γίνει σωστό και ενδεχομένως θα βρεθείς με μοτό που δεν θα στέκεται σωστά στον δρόμο.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ θα πήγαινα για αλλαγή πλαισίου, μέσω της T. αλλά εγώ είμαι εγώ. Εσύ θα πρέπει να κρίνεις την δική σου περίπτωση.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: ΑΞΙΖΕΙ? Η ΟΧΙ..  

  Από: TAS στις 10/01/2011 11:14 μμ.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΙΣΕΙΣ ΣΑΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΤΟΝ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟ.
ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ

Re: ΑΞΙΖΕΙ? Η ΟΧΙ..  

  Από: mixalakis στις 10/01/2011 11:35 μμ.

Σωστή η απάντηση του πολυχόντα.
Εγώ ετοιμαζόμουν απλά να σου πω αυτό που ξέρω.

Αγοραστής για μηχανάκι με κολλημένο πλαίσιο δεν υπάρχει, εκτός αν το σκοτώσεις αλύπητα.

Re: ΑΞΙΖΕΙ? Η ΟΧΙ..  

  Από: TAS στις 11/01/2011 12:13 πμ.

TO ΣΠΑΣΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ. ΟΠΟΤΕ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ. ΑΚΟΜΑ ΔΕ ΤΟ ΧΑΡΗΚΑ
ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ

Re: ΑΞΙΖΕΙ? Η ΟΧΙ..  

  Από: odysseas στις 11/01/2011 1:10 πμ.

φιλε,εφοσον εχει σπασει σ αυτο το σημειο μπορεις να το κολλησεις κ να το ευθυγραμισεις ανετα,εφοσον εχεις κ οικονομικη δυσκολια.. τα εργατικα για το λυσιμο κ δεσιμο ποσο πανε περιπου,αληθεια?

Re: ΑΞΙΖΕΙ? Η ΟΧΙ..  

  Από: Sprinter στις 11/01/2011 8:27 πμ.

Πρώτα να πώ πως δεν γνωρίζω τις πραγματικές δυνατότητες επισκευής πλαισίου στην Ελλάδα. Αφού το είπα αυτό να πω τώρα πως την ζωή μου δε θα την εμπιστευόμουνα στον Μάστρο-Μήτσο. Εδώ με το ζόρι την εμπιστεύομαι στον Jimmy τον Εγγλέζο μπυρόβιο.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΑΞΙΖΕΙ? Η ΟΧΙ..  

  Από: Tigrisss στις 11/01/2011 9:56 πμ.

φιλε μου εγω εχω αγορασει 2 tiger. για το πρωτο αποζημιωθηκα μετα απο ατυχημα. ειχε κοπει το πλαισιο, ο μηχανικος που το κρατησε το παλιο το κολλησε. μια χαρα ηταν, το κρατησε λίγο καιρο για πάρτη του και μετα το πουλησε. ενταξει δεν ειχε σπασει και στα 2, μια ρωγμη είχε αρκετα μεγαλη ομως.
απο το να δωσεις περιπου 3500 χιλιαδες για λυσε δεσε αλλαξε μοτερ, κολλα το ωστε να ευχαριστηθεις το μηχανακι σου. μηπως εχεις την εντυπωση οτι αν το πουλησεις μετα απο 5 χρονια κολλημενο η οχι θα πιασει πανω απο 5 χιλιαρικα???? εδω για περσυνα μοντελα (2009) κανενας δε δινει πανω απο 8500 ευρω....ασε τι λένε οι αγγελιες, η πραγματικοτητα ειναι αυτη.

εμενα αυτο ειναι το σκεπτικο μου....

Re: ΑΞΙΖΕΙ? Η ΟΧΙ..  

  Από: TAS στις 11/01/2011 11:24 πμ.

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΟΥ ΦΙΛΕ tigrisss, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΞΕΚΙΝΙΣΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ 1,000Ε ΓΙΑ ΛΥΣΙΜΟ ΔΕΣΙΜΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΙ1 1,000Ε ΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑ ΚΑΙ Η ΚΑΛΙΜΠΡΑ. ΕΙΝΑΙ ''ΚΑΛΑ'' ΠΙΣΤΕΥΩ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ

Re: ΑΞΙΖΕΙ? Η ΟΧΙ..  

  Από: Tigrisss στις 12/01/2011 12:57 μμ.

Νομιζω οτι ειναι πολλά....
αν δεν εχει ξεκινησει ο μαστορας, για πιεσε τον λίγο.....

ερωτηση, το λυσε - δεσε τι περιλαμβανει? παλιοτερα που ειχα παει ενα μηχανακι για καλιμπρα, (βεβαια δεν ειχε σπασει, απλα ειχε πάρει λίγο...) το μηχανακι πήγε στον καλιμπρά ολόκληρο απο το λαιμό και πίσω.....
χωρις το ντεποζιτο και τα πλαστικα εννοειται...

Re: ΑΞΙΖΕΙ? Η ΟΧΙ..  

  Από: TAS στις 12/01/2011 1:10 μμ.

ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΛΥΣΙΜΟ ΔΕΣΙΜΟ ΕΝΝΟΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΟΙ ΡΟΔΕΣ ΟΙ ΜΠΟΥΚΑΛΕΣ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΙΤΗΡΑΣ ΝΑ ΣΤΙΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΒΙΔΕΣ. ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΔΟΥΛΕΙΤΣΑ. ΕΙΝΑΙ 3-4 ΜΕΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΡΑ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 1000Ε. ΜΠΟΡΕΙ ΤΕΛΙΚΑ Ν ΒΓΟΥΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ. ΜΑΚΑΡΙ!!!!
ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ