Δεύτερη επισκευή μετά από 3000χλμ. ¶
Από: Alex_Tsakis στις 27/04/2020 3:42 μμ.
Ομάδα καλησπέρα, έχω να γράψω καιρό αλλά έπαθα ζημιά στον Τιγρη μέσα σε 3 χρόνια από επισκευή. Για αρχή καλοκαίρι του 17' ανοίχτηκε το μοτέρ στις 18500χλμ μετά από σπασμένο πιστόνι το οποίο ευτυχώς δεν έκανε ζημιά καθώς το πρόλαβα στα πρώτα 'κροταλισματα'. Μπήκαν σφυριλατα JE τότε καθώς επίσης αλλάχτηκαν κουζινετα και γενικά οτιδήποτε χρειάστηκε σε όλους τους κυλίνδρους. Δεν πειραχτηκαν χειτωνια καθώς μετρήθηκαν και ήταν άψογα. Ο κινητήρας δούλευε ρολόι για περίπου 3000χλμ (δεν κάνω χλμ καθώς πλέον έχω μείνει λίγο 'μονος' απ' την παρέα που έχει μοτοσυκλέτα) μέχρι που πριν 2 βδομάδες, την καβαλάω και με το που βγαίνω εθνικό δίκτυο, ανοίγοντας το γκάζι έχασα δύναμη και από πίσω άσπρος καπνός. Να μη τα πολυλογω ξανά συνεργείο και ραγισμένο χειτωνιο ο μεσαίος κύλινδρος, αυτός δηλαδή που είχε το θέμα με το πιστόνι. Την πρώτη φορά ήμουν πιο ήρεμος γτ το περίμενα ξέροντας τα κουσουρια.... Τώρα όμως πραγματικά έχω θυμώσει και δεν ξέρω αν πρέπει να τη φτιάξω για να φύγει ή για να την κρατήσω. Θέλω τις γνώμες για το τι θα κάνατε στη θέση μου. Να πω ότι το μηχανάκι το γουστάρω πολύ αλλά μ έχει απογοητεύσει.