διπλό πατήματα μανέτας φρένου

διπλό πατήματα μανέτας φρένου  

  Από: leonithastz στις 22/08/2013 10:25 μμ.

Καλησπέρα, κυρίες και κύριοι έχω ένα μικρό θέμα εδώ και λίγο καιρό.
Αν δεν διπλοπατήσω την μανέτα του φρένου, φτάνει μέχρι τα δάχτυλα μου και λογικά φρενάρει χειρότερα.
Όταν διπλοπατήσω τη μανέτα, φτάνει μέχρι το γνωστό παλιό σημείο και το φρενάρισμα είναι και αυτό το παλιό γνωστό.
Αν μετά από λίγο ξαναχρειαστώ φρένο, πάλι πρέπει να διπλό φρενάρω.
Έχει κανείς καμιά ιδέα τι είναι αυτό;
[size=200:1w8ajxcf]μη σκας για ότι μπορείς να διορθώσεις και για ότι, δεν μπορείς να διορθώσεις

Re: διπλό πατήματα μανέτας φρένου  

  Από: nfot στις 22/08/2013 10:30 μμ.

Μαλλον εξαερωση θελουν.
Με την ευκαιρια, αν ειναι πανω απο 2 ετων τα υγρα, αλλαξε τα κιολας.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: διπλό πατήματα μανέτας φρένου  

  Από: leonithastz στις 22/08/2013 10:36 μμ.

φίλε nfot τα υγρά είναι πάνω από δυο χρονών και θα τα αλλάξω κάποια στιγμή
αλλά εξαέρωση γιατί να θέλουν δεν έκανα κάτι.
[size=200:1w8ajxcf]μη σκας για ότι μπορείς να διορθώσεις και για ότι, δεν μπορείς να διορθώσεις

Re: διπλό πατήματα μανέτας φρένου  

  Από: nfot στις 22/08/2013 10:40 μμ.

Εξαερωση ειναι το πρωτο βημα για τη διαγνωση. Αν δε γινει κατι, ισως να θες και τπτ τσιμουχακια κτλ. αλλα χλωμο το βρισκω.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: διπλό πατήματα μανέτας φρένου  

  Από: leonithastz στις 22/08/2013 10:46 μμ.

οκ ευχαριστώ
[size=200:1w8ajxcf]μη σκας για ότι μπορείς να διορθώσεις και για ότι, δεν μπορείς να διορθώσεις

Re: διπλό πατήματα μανέτας φρένου  

  Από: sinister στις 22/08/2013 11:33 μμ.

Οπως τα λεει ο nfot,απλα αν το προβληνα συνεχισει το προβλημα θα ειναι στην τρομπα, εκει κοιτας αν υπαρχει κιτ επισκευης αλλιως την λυνεις , πηγαινεις σπυρου πατση κ ψαχνεις για o rings ή τα τσιμουχακια που εχει η τρομπα εσωτερικά!
http://www.mrbike.gr/website/o-pagkos/A ... fotos.html

Re: διπλό πατήματα μανέτας φρένου  

  Από: sefboomar στις 12/12/2013 3:43 μμ.

Καλησπερα σε ολους. Θελω να ρωτησω το εξης. Πριν λιγες μερες αγορασα ενα Tiger 1050 2009 το οποιο ΔΕΝ εχει ABS.. Μπορω να του βαλω??? Εαν ναι, γνωριζετε το κοστος????? Ευχαριστω!

Re: διπλό πατήματα μανέτας φρένου  

  Από: PTiger800 στις 12/12/2013 5:03 μμ.

Παρότι λίγο off topic εδώ δεν πειράζει νομίζω...

Απ' όσο ξέρω, τουλάχιστον η μαμά δεν κάνει κάτι τέτοιο. Δεν είναι τόσο το κομμάτι αισθητήρες κ.λπ., όσο το κομμάτι πλεξούδα καλωδίων, το οποίο δεν έχει υποδομή για ABS.
Αλλαγή πλεξούδας ίσως να γίνεται, αλλά το κόστος θα ήταν στο Θεό και τα αποτελέσματα αμφισβητίσιμα.

After market να το κάνει κάποιος άλλος δεν έχω ακούσει.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: διπλό πατήματα μανέτας φρένου  

  Από: sefboomar στις 12/12/2013 5:24 μμ.

Ναι το ξερω οτι ειμαι off topic και ζητω συγνωμη. Αλλα ψαχνω να βρω μια ακρη πανω σε αυτο και απο οτι φαινεται δεν θα την βρω. Αλλα παρ'ολα αυτα ευχαριστω!!!

Re: διπλό πατήματα μανέτας φρένου  

  Από: kostas1975 στις 13/12/2013 8:10 πμ.

sefboomar"Ναι το ξερω οτι ειμαι off topic και ζητω συγνωμη. Αλλα ψαχνω να βρω μια ακρη πανω σε αυτο και απο οτι φαινεται δεν θα την βρω. Αλλα παρ'ολα αυτα ευχαριστω!!!"

καλημερα!δεν ρωτας τον σακη μηπως εχει κατι να σου πει για το ΑΒS?κατι παραπανω θα ξερει σιγουρα

Re: διπλό πατήματα μανέτας φρένου  

  Από: sprint900 στις 13/12/2013 5:59 μμ.

leonithastz"Καλησπέρα, κυρίες και κύριοι έχω ένα μικρό θέμα εδώ και λίγο καιρό.
Αν δεν διπλοπατήσω την μανέτα του φρένου, φτάνει μέχρι τα δάχτυλα μου και λογικά φρενάρει χειρότερα.
Όταν διπλοπατήσω τη μανέτα, φτάνει μέχρι το γνωστό παλιό σημείο και το φρενάρισμα είναι και αυτό το παλιό γνωστό.
Αν μετά από λίγο ξαναχρειαστώ φρένο, πάλι πρέπει να διπλό φρενάρω.
Έχει κανείς καμιά ιδέα τι είναι αυτό;"


Σίγουρα θέλει εξαέρωση .
Η μόνη αθώα αιτία να πήρε το κύκλωμα αέρα είναι να ήταν πολύ γερμένη η μηχανή με φαγωμένα τακάκια άρα με κατεβασμένη την στάθμη στο δοχείο και να πατήθηκε το φρένο και να μπήκε αέρας στο κύκλωμα μέσω της τρόμπας , φυσιολογικό αυτό .
Όλοι η άλλοι λόγοι που βρέθηκε ο αέρας στο κύκλωμα θέλουν ψάξιμο από μηχανικό .
Αν κάνεις μόνος σου εξαέρωση , μετά πάτα με όλη σου την δύναμη το φρένο , σταματημένος εννοείτε για τουλάχιστον ένα δυο λεπτά για να δεις αν υποχωρεί η μανέτα , αν από κάπου υπάρχει η διαρροή η κομμένα λαστιχάκια σε τρόμπα και χάνεται η πίεση .
Βέβαια η άποψη μου είναι ότι στα φρένα βάζουν χέρι μόνο όσοι ξέρουν καλά το ποίημα .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: διπλό πατήματα μανέτας φρένου  

  Από: sprint900 στις 13/12/2013 6:04 μμ.

sefboomar"Καλησπερα σε ολους. Θελω να ρωτησω το εξης. Πριν λιγες μερες αγορασα ενα Tiger 1050 2009 το οποιο ΔΕΝ εχει ABS.. Μπορω να του βαλω??? Εαν ναι, γνωριζετε το κοστος????? Ευχαριστω!"


Όχι δεν μπαίνει εκ των υστέρων ABS , το ξανά πουλάς και αγοράζεις κάποιο που να έχει , ποιο φτηνά θα σου κοστίσει .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.