Δυσκολία αλλαγής ταχυτήτων σε Tiger 1050!

Δυσκολία αλλαγής ταχυτήτων σε Tiger 1050!  

  Από: giannis andreou στις 04/03/2012 10:23 πμ.

Καλημέρα στην παρέα!
Εδώ κ καιρό αντιμετωπίζω το εξής:Οταν ο κινητήρας είναι ζεστός, κ όχι πάντα,για να ανεβάσω ταχύτητα από 2α κ πάνω,πρέπει να χρησιμοποιώ βαριοπούλα!!!Προφανώς έχουν φθορά τα πηροδαχτύληδα στο κόμπλερ! Το μόνο που βοηθά είναι διπλοσυμπλεκτάρισμα κ καμμιά γκαζιά! Μετά από λίγο του περνάει κ δουλεύει βούτυρο,όπως όταν είναι κρύο!!!Θα βοηθήσει πιο χοντρό λάδι;Χρησιμοποιώ το MOTUL 5100 ester 10/40,από την αρχή κ έχω 47000km!Εχει κάποιος ανάλογη εμπειρία κ πώς λύθηκε;Το θέμα είναι να μην κατέβει το κιβώτιο...!Υπάρχει περίπτωση να χειροτερέψει..;
Το καλύτερο ταξίδι είναι η ίδια η ζωή!Απολαμβάνεις τη διαδρομή χωρίς να σ΄ενδιαφέρει ο προορισμός...!

Re: Δυσκολία αλλαγής ταχυτήτων σε Tiger 1050!  

  Από: ad1 στις 04/03/2012 10:53 πμ.

giannis andre"Καλημέρα στην παρέα!
Εδώ κ καιρό αντιμετωπίζω το εξής:Οταν ο κινητήρας είναι ζεστός, κ όχι πάντα,για να ανεβάσω ταχύτητα από 2α κ πάνω,πρέπει να χρησιμοποιώ βαριοπούλα!!!Προφανώς έχουν φθορά τα πηροδαχτύληδα στο κόμπλερ! Το μόνο που βοηθά είναι διπλοσυμπλεκτάρισμα κ καμμιά γκαζιά! Μετά από λίγο του περνάει κ δουλεύει βούτυρο,όπως όταν είναι κρύο!!!Θα βοηθήσει πιο χοντρό λάδι;Χρησιμοποιώ το MOTUL 5100 ester 10/40,από την αρχή κ έχω 47000km!Εχει κάποιος ανάλογη εμπειρία κ πώς λύθηκε;Το θέμα είναι να μην κατέβει το κιβώτιο...!Υπάρχει περίπτωση να χειροτερέψει..; "


Εγω το προβλημα που ειχα ηταν στην αρχη που το αγορασα δεν μπορουσα να ανεβασω ευκολα(οπως εσυ) και δεν μπορουσα να βαλω νεκρα με τιποτα. Το πηγα συνεργειο και μια μου ρυθμιζαν την ντιζα μια το ενα μια το αλλο αλλα το προβλημα συνεχισε. Στο τελος "αυξησα" την αποσταση της μανετας απο το τιμονι (το εβαλα στο 1) και απο τοτε ειμαι κυριος. Μαλλον δεν εχουμε το ιδιο θεμα αλλα δεν χανεις τπτ να δοκιμασεις!

Re: Δυσκολία αλλαγής ταχυτήτων σε Tiger 1050!  

  Από: vassat στις 04/03/2012 3:44 μμ.

Γενικώς το κιβώτιο του 1050:
- δεν το δυνατό του σημείο (πλην αυτό του Sprinter)
- θέλει αγριάδες(γκάζι) για να αλλάζει ευκολότερα
Προσωπικά:
- κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιών καθαρίζω και τους δίσκους του συμπλέκτη, οι οποίοι έχουν αρκετό sludge (λάσπη)
- καλύτερη συμπεριφορά βλέπω με πιο χοντρά λάδια torco ή amsoil 20w50 ακόμα και με Agip10w60 (το οποίο από πολλούς δεν προτείνεται ένεκα ότι είναι 60αρι)
/ ΒΣ

Re: Δυσκολία αλλαγής ταχυτήτων σε Tiger 1050!  

  Από: maddog στις 04/03/2012 4:46 μμ.

Καλησπερα.Δοκιμασε να βαλεις τα castrol 15\50.εγω με αυτα βρηκα την υγεια μου.βεβαια υπαρχει κι ενα ενδεχομενο να ειναι το αξονακι του συμπλεκτη.το tiger απο οτι ξερω εχει ενα θεμα με αυτο.εγω το αλαξα στις 25000χλμ.ελπιζω να βοηθησα

Re: Δυσκολία αλλαγής ταχυτήτων σε Tiger 1050!  

  Από: pap43-d2 στις 04/03/2012 6:27 μμ.

Αντιμετωπίζω παρόμοιο πρόβλημα με την αλλαγή από πρώτη σε δευτέρα ή νεκρά μετά από ώρα μέσα στην κίνηση. Ρώτησα τον Σάκη και μου είπε ότι φουσκώνουν οι δίσκοι από την ζέστη και αυτό δημιουργεί το πρόβλημα. Μου πρότεινε και μεγάλωσα την απόσταση του συμπλέκτη και έχω δει αρκετή διαφορά χωρίς όμως να έχει αντιμετωπιστεί τελείως.
Ο καλός ταξιδευτής δεν έχει σταθερά σχέδια και δεν έχει καμιά πρόθεση να φτάσει κάπου.

Re: Δυσκολία αλλαγής ταχυτήτων σε Tiger 1050!  

  Από: epistimon στις 04/03/2012 6:38 μμ.

giannis andre"Καλημέρα στην παρέα!
Εδώ κ καιρό αντιμετωπίζω το εξής:Οταν ο κινητήρας είναι ζεστός, κ όχι πάντα,για να ανεβάσω ταχύτητα από 2α κ πάνω,πρέπει να χρησιμοποιώ βαριοπούλα!!!Προφανώς έχουν φθορά τα πηροδαχτύληδα στο κόμπλερ! Το μόνο που βοηθά είναι διπλοσυμπλεκτάρισμα κ καμμιά γκαζιά! Μετά από λίγο του περνάει κ δουλεύει βούτυρο,όπως όταν είναι κρύο!!!Θα βοηθήσει πιο χοντρό λάδι;Χρησιμοποιώ το MOTUL 5100 ester 10/40,από την αρχή κ έχω 47000km!Εχει κάποιος ανάλογη εμπειρία κ πώς λύθηκε;Το θέμα είναι να μην κατέβει το κιβώτιο...!Υπάρχει περίπτωση να χειροτερέψει..; "


στην αρχη και εμενα ετσι ηταν η αλλαγη των ταχυτητων.οταν αλλαξα λαδια και εβαλα τα shell ultra advance 15-50w ειδα μεγαλη διαφορα ειδικα οταν ηταν κρυο η πρωτη μπαινει λες και ειναι παπακι.απο τοτε μονο αυτα λαδια βαζω

Re: Δυσκολία αλλαγής ταχυτήτων σε Tiger 1050!  

  Από: acratosa στις 05/03/2012 12:46 πμ.

pap43-d2"Αντιμετωπίζω παρόμοιο πρόβλημα με την αλλαγή από πρώτη σε δευτέρα ή νεκρά μετά από ώρα μέσα στην κίνηση. Ρώτησα τον Σάκη και μου είπε ότι φουσκώνουν οι δίσκοι από την ζέστη και αυτό δημιουργεί το πρόβλημα. Μου πρότεινε και μεγάλωσα την απόσταση του συμπλέκτη και έχω δει αρκετή διαφορά χωρίς όμως να έχει αντιμετωπιστεί τελείως."


Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα ("Αδύνατη η αλλαγή ταχύτητας από 1η σε 2α") στο παρελθόν. Σε άλλο ποστ ( ratsounisma-sto-kleisimo-tou-gkaziou-tiger-1050-t3860.html ) είχα καταλήξει ότι φταίει η κακή ποιότητα των δίσκων της Τ, όπως μου ειχαν πει στο Σάκη.
Χτες λοιπόν το πρωί το πρόβλημα -λες και επειδή μπήκε η άνοιξη- επανήλθε! Έκανα μελάνωμα στο κουτεπιέ για να αλλάξω σε 2α, καθώς κομπλαρε ο συμπλέκτης τουλάχιστον καμια 10αρια φορές. Κάποια στιγμή σήμερα, έφτιαξε και η 2α μπαίνει βούτυρο.. Ενοχλητικό και συχνά επικίνδυνο φαινόμενο..

Συμπέρασμα: Ακόμα κι αν βελτιωθεί η κατασταση (πολύ ή λιγο) με κάποιες λύσεις (αλλαγη λαδιών, ρυθμίσεις μανέτας κλπ, όπως και σε μένα), το πρόβλημα θα επανέλθει.. Άρα, Σάκης άμεσα και οριστική λύση!

Re: Δυσκολία αλλαγής ταχυτήτων σε Tiger 1050!  

  Από: maddog στις 05/03/2012 6:47 μμ.

acratosa"
pap43-d2"Αντιμετωπίζω παρόμοιο πρόβλημα με την αλλαγή από πρώτη σε δευτέρα ή νεκρά μετά από ώρα μέσα στην κίνηση. Ρώτησα τον Σάκη και μου είπε ότι φουσκώνουν οι δίσκοι από την ζέστη και αυτό δημιουργεί το πρόβλημα. Μου πρότεινε και μεγάλωσα την απόσταση του συμπλέκτη και έχω δει αρκετή διαφορά χωρίς όμως να έχει αντιμετωπιστεί τελείως."
"


Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα ("Αδύνατη η αλλαγή ταχύτητας από 1η σε 2α") στο παρελθόν. Σε άλλο ποστ ( ratsounisma-sto-kleisimo-tou-gkaziou-tiger-1050-t3860.html ) είχα καταλήξει ότι φταίει η κακή ποιότητα των δίσκων της Τ, όπως μου ειχαν πει στο Σάκη.
Χτες λοιπόν το πρωί το πρόβλημα -λες και επειδή μπήκε η άνοιξη- επανήλθε! Έκανα μελάνωμα στο κουτεπιέ για να αλλάξω σε 2α, καθώς κομπλαρε ο συμπλέκτης τουλάχιστον καμια 10αρια φορές. Κάποια στιγμή σήμερα, έφτιαξε και η 2α μπαίνει βούτυρο.. Ενοχλητικό και συχνά επικίνδυνο φαινόμενο..

Συμπέρασμα: Ακόμα κι αν βελτιωθεί η κατασταση (πολύ ή λιγο) με κάποιες λύσεις (αλλαγη λαδιών, ρυθμίσεις μανέτας κλπ, όπως και σε μένα), το πρόβλημα θα επανέλθει.. Άρα, Σάκης άμεσα και οριστική λύση!Αυτο μου θυμιζει 100% αξονακι συμπλεκτη.