Re: Λαδια ... οχι αυτα ... ΤΑ ΑΛΛΑ!
¶
Από: Polymhxanos στις 22/04/2011 4:43 μμ.
Τα λάδια στο μπροστινό πρέπει να αλλάζονται συχνότερα από ότι νομίζουμε.
Είναι απλή διαδικασία για τον ερασιτέχνη μάστορα, και κοστίζει ελάχιστα (10-12 ευρώ το λίτρο έχει το λάδι πηρουνιού).
Αυτό που συμβαίνει είναι ότι ειδικά αν κινούμαστε σε καθημερινές συνθήκες, μέρες με βροχή, την μηχανή την αφήνουμε έξω κ.ο.κ. ο αέρας ,η υγρασία και η βρωμιά πολύ-πολύ αργά αλλά σταθερά, εισχωρούν στο πηρούνι και κάνουν το λάδι να σαπίζει.
Όποιος έχει αλλάξει λάδια σε πηρούνι που είχε χρόοοονια να αλλάξει λάδια...ξέρει την χαρακτηριστική μυρωδιά σαπίλας.
Το θέμα όμως δεν είναι η μυρωδιά, το θέμα είναι ότι τα σαπισμένα λάδια στο πηρούνι, χάνουν το ιξώδες που θα έπρεπε να έχουν, με αποτέλεσμα η ανάρτηση να γίνεται αλλού για αλλού.
Η συμβουλή μου είναι, ειδικά αν η μηχανή εκτίθεται συνέχεια σε καιρικές συνθήκες, μια αλλαγή λαδιών ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, κατά προτίμηση άνοιξη, μόνο καλό κάνει. ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν δεν το κάνουμε, δεν θα πάθει και τίποτα, απλά δεν θα λειτουργεί απόλυτα σωστά η ανάρτηση, δεν είναι δλδ κάτι το επείγον, είναι όμως καλό να γίνεται.
Πρόσφατα άλλαξα λάδια στην μηχανή ενός φίλου, κρίμα δεν το σκέφτηκα να έφτιαχνα ένα οδηγό How to. Nα το κάνετε μόνοι σας, και να μην τα σκάτε 100ρια ευρώ σε μάστορες (που δεν κάνουν και παστρική δουλειά).
Σε πρώτη ευκαιρία που θα αλλάξω λάδια στο triple ή άλλο, θα φτιάξω οδηγό.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html